دسته‌بندی نشده

لیست قیمت دوربین‌ مدار بسته، ۲۳ بهمن ترب | tizbincctv

نحوه کارکرد دوربین مداربسته خورشیدی به این صورت است که انرژی برق مورد نیاز خود را از طریق پنل خورشیدی دریافت می کند و در باتری داخلی خود ذخیره می کند و در مواقعی که نور خورشید نیست از این باتری داخلی بهره می برد. برند های داهوا ، هایک ویژن ، دی لینک ، پاناسونیک جزو بهترین برند های دوربین مداربسته در سطح جهانی هستند . خریداران می توانند در بازار اینترنتی ویترین نت با ثبت درخواست خرید و یا تماس مستقیم با تعداد زیادی از تامین کنندگان دوربین مداربسته ارتباط برقرار کنند. تصور کنید یک پکیج دوربین مدار بسته به همراه DVR با کیفیت 5 مگاپیکسل خریداری نموده اید. به عنوان مثال دوربین مداربسته‌ای که برای محیط بیرونی و صنعتی استفاده می‌شود با دوربینی که در محیط داخلی اتاق یک شرکت یا پارکینگ مسکونی قرار گرفته است، باید با هم فرق داشته باشند زیرا هر محیطی ابعاد و نوع دوربین خاصی را می‌طلبد. لذا پیشنهاد کیانام ارتباط این است که اگر نمی‌دانید چه دوربینی برای شما مناسب است حتما با کارشناسان ما برای مشاوره رایگان تماس بگیرید.

  • مجموعه کیانام ارتباط در زمینه نصب دوربین مدار بسته با استفاده از کادری مجرب از کارشناسان نصب دوربین مدار بسته در خدمت شما عزیزان می‌باشد.
  • ظهور دوربین های AHD در کنار دوربین های آنالوگ و تحت شبکه که در دو نقطه مقابل طیف کیفیت و قیمت دوربین قرار داشتند، حد وسطی را برای خرید دوربین های مدار بسته ارزان قیمت ایجاد کرد.
  • مقدار الکتریسیته تولید شده توسط پنل خورشیدی به اندازه پنل خورشیدی، زاویه تابش خورشید و محل آن بستگی دارد.
  • در فروشگاه اینترنتی فرافن مارکت می‌توانید انواع دوربین مدار بسته باکیفیت از معتبرترین برندهای جهان را انتخاب و خریداری نمایید و در صورت نیاز به مشاوره فنی کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید.
  • اصطلاح دام به معنای گنبد است که شکل ظاهری این دوربین‌ها به روشنی بیانگر آن است.
  • بنابراین دوربین مدار بسته متحرک، به همراه این ویژگی و ‌قابلیت ها دارای قیمت بالاتری نسبت به دوربین های مداربسته ثابت است.

در ادامه به بررسی جامعی از این وسیله ی بسیار پرکاربرد می پردازیم تا ضمن آشنایی بیشتر با انواع دوربین مداربسته، بتوانید متناسب با نیازتان بهترین و مناسب ترین دوربین را برای محیط های مورد نظرتان انتخاب نمایید. شما می‌توانید تمام تجهیزات را به‌صورت جدا خریداری کنید، اما خرید پک آماده و کامل دوربین مداربسته که شامل تمام تجهیزات مورد نیاز می‌باشد، ارزان تر و آسان تر است. سیستم حفاظتی و نظارت تصویری شما حداقل باید شامل 1 تا 3 دوربین مدار بسته HD یا تحت شبکه IP، یک دستگاه dvr یا nvr، سیم و کابل مناسب، آداپتور و فیش باشد.

لیست قیمت دوربین مداربسته داهوا

دوربین های پلاک خوان نصب شده در جاده ها و سطح شهر از طریق ثبت پلاک و شناسایی آن قادرند تا متخلفین را تشخیص دهند. از این نوع دوربین برای کنترل تردد در عوارضی ها، کنترل ترافیک و در نهایت مدیریت آسان بر سطح شهر استفاده می شود. نصب سیستم مداربسته برای درب اصلی ورودی ساختمانیکی از کلیدی ترین و مهمترین محل ها برای نصب دوربین مداربسته درب اصلی ورودی می باشد. که این فرمت فشرده سازی در سیستم دوربین مداربسته گوناگون بوده و می تواند در فضای ذخیره سازی سیستم دوربین مدار بسته موثر باشد.

دوربین مداربسته سیم کارت خور

مجله خبری دوربین مداربسته های داهوا با اعتبار بالادر اروپا، امریکا، ژاپن و همچنین تایوان به فروش می رسد . UPS دوربین مداربستهکوچک معمولاً درون خود، یک باتری دارند که هنگام وجود برق در حالت عادی آن را شارژ می‌کنند. EXIR تکنولوژی جدید ارائه شده از کمپانی هایک ویژن است که توانسته تحول بزرگی در دوربین­های دید در شب ایجاد کندEXIR نسل جدید IR ها است که توانسته نقاط ضعف دید در شب IR موجود در بازار را رفع کند.

دوربین مداربسته دام چیست؟

دوربین‌های نورافکن را می‌توان به سیم‌های روشنایی موجود متصل کرد یا می‌توان آن‌ها را از یک پریز تغذیه کرد. اکثر مدل‌ها همچنین دارای حسگرهای حرکتی هستند که می‌توانند هر زمان که شخصی وارد منطقه می‌شود، اقدام و نورافکن را فعال کند تا به‌طور خودکار روشن شود. برد دید در شب در برخی از دوربین های دام تا 50 متر می رسد که برای استفاده در فضای داخلی یا فضای آزاد مناسب می باشند. با توجه به تفاوت بین کسب و کار ها، تهدیدات و خطرات امنیتی مختلفی برای هر یک وجود دارد. تعیین این تهدیدات در کسب و کار یا تجارتتان، به شما کمک خواهد کرد که از سیستم امنیتی نظارت تصویری خود بیشترین بهره را بگیرید. ضمن اینکه رزولوشن دوربین مداربسته و مدت ضبط روی ظرفیت ذخیره سازی تاثیرگذار است.

http://atisflower.ir