دسته‌بندی نشده

لیست قیمت دوربین مداربسته | tizbincctv

برای سفارش ساخت و اطلاعات بیشتر در مورد مجله خبری دوربین مداربسته دکل دوربین مدار بسته می توانید به صفحه دکل دوربین مداربسته مراجعه کنید. این مدل از دوربین مداربسته از نام Dome یا گنبد الگو گرفته است که در واقع بدنه ای کروی و گنبد مانند داشته به همین دلیل دام نامگذاری شده است. این نوع دوربین معمولا به صورت سقفی نصب می شود و زاویه ای که در حال تصویربرداری آن است از طرف بیننده مشخص نمی باشد. این دوربین ها معمولا کاربردهای غیر صنعتی دارند و در فضاهای داخلی نصب می شوند. همچنین به علت زاویه دید گسترده و امکان چرخش و تنظیم لنز کاربرد گسترده ای در سیستم های نظارتی دارند.

  • اگر نظارت و کنترل محلی شبیه حیاط خانه، مدرسه، وغیره را بر عهده دارید، که می­خواهید هشدارها زمانی فعال شود که کسی از روی دیوار وارد خانه می­شود، استفاده از قابلیت تشخیص نفوذ کارآمد نخواهد بود.
  • کابل کشی در این سیستم منحصر به فرد که در دوربین های داهوا وجود دارد با استفاده از کابل کواکسیال انجام می شود.
  • ارتباط بدون واسطه بین خریداران و تامین کنندگان از جمله مزیت های ویترین نت است که در اختیار کاربران قرار می دهد.
  • دوربین مداربسته HDCVI نوعی از دوربین‌های مداربسته آنالوگ است که از نظر کیفیت تصویر، قیمت و اتصال کابلی و فواصل اتصال، نسبت به سایر تکنولوژی‌های دوربین مداربسته آنالوگ در جایگاه بالاتری قرار دارد.

شما عزیزان با یک بار تجربه خرید از کیانام ارتباط، به مشتری همیشگی تبدیل خواهید شد. دوربین های فلزی معمولا دارای جنس بدنه آلومینیوم می باشند و استفاده از این فلز مقاومت خاصی به آن می بخشد. هوش مصنوعی که امروزه از آن یاد می‌شود در واقع تکنولوژی است که به نحوی قابلیت تفکر دارد. وضوح تصویر 720p تا 4K Ultra HD ایده آل است ، اما هزینه آنها بسیار بیشتر است و همچنین حافظه بیشتری مصرف می کنند.

دوربین مدار بسته تحت شبکه شیائومی مدل MJSXJ05CM

از سوی دیگر، اگر تنها دوربینی با امنیت پایه برای نظارت بر اتفاقات منزل یا محل کارتان می‌خواهید، خرید یک دوربین ساده مانند دوربین مدار بسته ahd نیز کفایت می کند. خرید دوربین مداربسته در اماکن صنعتی علاوه بر حفظ امنیت، امکان کنترل و نظارت بر فعالیت کارمندان را به شما می دهد. دوربین های صنعتی بهتر است از قابلیت دید در شب، کنترل از راه دور و همچنین مقاومت بالا برخوردار باشند. در ضمن در نظر داشته باشید در پروژه های بسیار بزرگ که متراژ سیستم مداربسته از دستگاه ضبط کننده ویدیویی یا تصویری زیاد است باید سیستم تحت شبکه استفاده نمایید که با کاهش چشمگیر کابل کشی قیمت دوربین مدار بسته به صورت کلی کاهش پیدا می کند. در هنگام خرید و قیمت دوربین مداربسته و انتخاب دوربین متحرک باید به این موضوع کلیدی و مهم دقت داشته باشید با توجه به امکانات و ویژگی های که دوربین مدار بسته متحرک ارائه می دهد. بعنوان مثال به کار گیری دوربین های نظارتی و امنیتی در خط تولید یک کار خانه می تواند علاوه بر اینکه خطای انسانی را کاهش می دهد، نظارت بر تولید به صورت جامع و با هزینه بسیار کمتری با خرید و قیمت دوربین مداربسته صورت می گیرد.

دوربین تحت شبکه هوشمند شیائومی CMSXJ۱۶A PTZ ۱۰۸۰P

قرمز شدن تصویر دوربین مداربسته یکی از مشکلات شایع در دوربین‌های مدار بسته است که دلایل مختلفی دارد. دوربین‌های مداربسته مناسب محیط باز، از استانداردهای ضد گرد و غبار و بارندگی برخوردار هستند كه موجب می‌شود تحت هر شرایطی كارایی خود را داشته باشند. در كنار این دوربین‌‌های به صرفه با نصب و آموزش استفاده آسان، دوربین تحت شبكه IP هایك ویژن برای مقاصد جدی‌تر كاربرد دارند. وقتی حرف از یك مكان شلوغ‌تر یا امنیتی‌تر باشد، با استفاده از دوربین مداربسته تحت شبكه قابلیت‌های متعددتری در اختیار خواهید داشت.

دوربین مداربسته مادون قرمز یا دید در شب

به محض ورود به کارپیما با یک سایت پر از دوربین مداربسته رو به رو می‌شوید! برای خرید دوربین مداربسته می توانید از سراسر کشور بدون واسطه خرید خودتان را انجام دهید . دوربین مدار بسته های جدید بی سیم از انتقال تصویر دیجیتال به جای آنالوگ هایی که از سیم استفاده می کردند ، استفاده می کنند.شما باید نقاطی را پیدا کنید که کابل ها و سایر دستگاه ها بتوانند به وسیله سیم کشی با هم در ارتباط باشند.

http://atisflower.ir