اخبار دوربین مداربسته

برنده شدن در نبرد علیه کوچک شدن در خرده فروشی


نظارت تصویری مدت‌هاست که یک سلاح ضروری در جنگ علیه شرینک بوده است. اما پیشرفت‌های تکنولوژیکی اخیر و گزینه‌های پیاده‌سازی بهتر، نحوه طراحی و استفاده سیستم‌ها را دوباره تعریف می‌کنند. به گفته IDIS، بزرگترین تولید کننده نظارت در کشور کره جنوبی، نظارت تصویری بهتر می تواند به طور چشمگیری به کاهش کاهش و محافظت از سود کمک کند.

در کتاب الکترونیکی جدید خود، پنج مورد ضروری نظارت برای کاهش انقباض و محافظت از سودIDIS به خرده فروشان و مشاوران آنها و شرکای یکپارچه سازی سیستم ها توصیه های محکمی در مورد چگونگی استفاده بهتر از سیستم های ویدئویی خود برای جلوگیری از سرقت ارائه می دهد. پیشرفت‌های فناوری قابل توجه و گزینه‌های پیاده‌سازی بهتر نیز برجسته شده‌اند.

پیشرفت‌های کلیدی که در کتاب الکترونیکی دانلود رایگان توضیح داده شده است، شامل تجزیه و تحلیل‌های مبتنی بر هوش مصنوعی است که به خرده‌فروشان کمک می‌کند فعال‌تر و پیشگیرانه‌تر باشند. بهبود در عملکرد دوربین که پایه و اساس بهتری برای استراتژی های پیشگیری از ضرر فراهم می کند. در دسترس بودن محل فروش آسان تر (POS) و راه حل های یکپارچه سازی ویدئو؛ شواهد ویدئویی قوی برای حمایت از تعقیب قضایی و استفاده آسان تر از نرم افزار مدیریت ویدیو با هزینه های چرخه عمر سیستم کمتر.

برای تنظیمات خرده‌فروشی، در حال حاضر دستیابی به دید کامل همه مناطق یک اولویت در نظر گرفته می‌شود، زیرا هرگونه شکاف در نظارت توسط دزدان احتمالی مورد سوء استفاده قرار می‌گیرد. انتخاب گسترده ای از دوربین ها برای تسهیل این امر در دسترس است، از جمله مدل های HD و ultra-HD با مشخصات پایین که پوشش وسیعی از کل طبقات و راهروهای مغازه را مقرون به صرفه تر می کنند.

جیمز مین، مدیر عامل IDIS اروپا می‌گوید: «گرفتن تصویر واضح و شفاف، اساس هر سیستم نظارتی خرده‌فروشی است. «از کیفیت تماشای بی‌درنگ و شواهد ویدیویی گرفته تا اثربخشی تجزیه و تحلیل هوش مصنوعی صرفه‌جویی در هزینه، بسیاری از موارد بر عملکرد دوربین است.»

فضای ذخیره‌سازی یکی دیگر از مسائل کلیدی است که در کتاب الکترونیکی پوشش داده می‌شود، در پاسخ به نیاز به نگه‌داشتن فیلم به‌طور قابل اعتماد و در عین حال مقرون‌به‌صرفه برای مدت‌های طولانی. این کتاب الکترونیکی در نظر می‌گیرد که چگونه گزینه‌های ذخیره‌سازی باید مقیاس‌پذیری را برای خرده‌فروشان فراهم کند تا سیستم‌های خود را بدون سرمایه‌گذاری بیشتر بیشتر گسترش دهند، در حالی که از یکپارچگی با سایر سیستم‌های امنیتی و ایمنی پشتیبانی می‌کنند.

و علیرغم فشار بر بودجه‌هایشان، خرده‌فروشان کمتر تحت تأثیر کمترین هزینه‌های اولیه قرار می‌گیرند. آنها به طور فزاینده ای بر دریافت بهترین ارزش چرخه عمر سیستم با در نظر گرفتن مسائلی مانند نگهداری، بهره برداری، هزینه های مجوز و خطرات امنیت سایبری تمرکز می کنند.

مین اضافه می‌کند: «همانطور که کتاب الکترونیکی ما توضیح می‌دهد، امروز ما همچنین نیاز به طراحی بهتر سیستم‌های ویدئویی خرده‌فروشی را بر اساس نیازهای افرادی که از آن‌ها استفاده می‌کنند – از مدیران پیشگیری از ضرر و کارکنان امنیتی گرفته تا مدیران شعب و صاحبان فروشگاه‌ها – با عملکردهای قدرتمندتر و استفاده آسان‌تر می‌بینیم. «در مبارزه با دزدان فروشگاه، باندهای جنایت سازمان‌یافته و کلاهبرداری، راه‌حل‌های ویدیویی می‌توانند به خرده‌فروشان کمک کنند تا با حمایت از بازدارندگی، کشف، مداخله و تحقیقات بهتر، در نبرد با کوچک‌تر شدن پیروز شوند.»

می توانید گزارش کامل را بخوانید اینجا.





منبع