دسته‌بندی نشده

قیمت دوربین مداربسته خرید دوربین مداربسته قیمت دوربین مدار بسته خرید دوربین مدار بسته | tizbincctv

دوربین مداربسته دید در شب با استفاده از ال ای دی های مادون قرمز قادر است در محیط های با نور کم و تاریک تصویر برداری کند. این نور مادون قرمز توسط چشم انسان قابل رویت نیست و فقط توسط دوربین قابل تشخیص است. برد دوربین های مداربسته دید در شب معمولا 20 متر است اما در برخی مدل ها تا 50 متر هم می رسد.

  • وجود نور مادون قرمز باعث می شود تا سوژه در محیط های کم نور قابل مشاهده باشد.
  • با وجود فناوری HDTVI با كیفیت و ارزان قیمت، حتی افراد در مناطق مسكونی رو به استفاده از چنین ابزاری آورده‌اند تا ضریب امنیتی محل خود را بالاتر ببرند.
  • سرقت از خانه ها در سال های اخیر افزایش پیدا کرده است؛ به همین خاطر خرید دوربین مداربسته کمک می کند که افراد نگران به سرقت رفتن وسایل یا اموال خود نباشند.
  • دوربین های نظارتی و امنیتی از لحاظ شکل ظاهری می تواند دسته بندی های فرعی دیگر نیز داشته باشد که در این جا به آن ها اشاره می کنیم.

آنها از یک پروتکل اینترنتی برای ذخیره فیلم ضبط شده در اینترنت استفاده می کنند. بهتر است یک دوربین شبکه بتواند پهنای باند ویدیو را قبل از ارسال به شبکه فشرده کند. در نتیجه، دسترسی به فید آنلاین بدون توجه به جایی که سفر شما انجام می شود، واقعا سریع و راحت است. برخی از دوربین‌های بدون سیم دارای گزینه اتصال پنل خورشیدی برای کمک به شارژ باتری هستند. آنها یک گزینه سازگار با محیط زیست و مقرون به صرفه برای امنیت خانه یا سیستم های نظارت تجاری هستند.

مقایسه قیمت دوربین مداربسته در 67 برند

سیستم های مدار بستهدر هنگام خرید دوربین مدار بسته باید در نظر داشته باشید که قیمت دوربین مداربسته در محصولات HD آنالوگ در هر سه فناوری گفته شده نسبت به دوربین مداربسته تحت شبکه پایین تر می باشد. این تکنولوژی نیز مختص دوربین های مداربسته توربو اچ دی هایک ویژن می باشد که می تواند سیستم آنالوگ را بدون نیاز به تغییر در بستر آن به HDTVI تغییر دهد. در این دوربین ها امکان انتقال تصویر از طریق کابل RG59 نیز فراهم شده است.

انتخاب پکیج دوربین مداربسته مناسب

به عنوان مثال اگر شما می خواهید محل مجله خبری دوربین مداربسته و یا منزل خود را به صورت آنلاین مشاهده کنید، این دوربین پیشنهاد بسیار خوبی است. نحوه نصب همان سیستم آنالوگ است،‌ با این تفاوت كه كیفیت تصویر بسیار بالاتر رفته است. به عنوان مثال می‌توان به دوربین 2 مگاپیكسلی هایك ویژن مدل DS-2CE16DOT-ITF اشاره كرد. از ویژگی‌های دیگر این دوربین دید در شب با برد 30 متر و درجه محافظتی IP67 است. یكی از مزیت‌های دوربین‌ مداربسته آنالوگ HDTVI راحتی نصب و آموزش استفاده از آن است كه نیازی به دانش شبكه نخواهد بود. فروشگاه اینترنتی مبیت از جمله عرضه‌کنندگان کالای دیجیتال در سراسر کشور است که انواع کالاهای دیجیتال از جمله گوشی موبایل، لپ تاپ، تبلت و لوازم جانبی گوشی را با قیمت مناسب و ضمانت اصالت کالا به فروش می‌رساند.

دوربین های مداربسته آنالوگ

همیشه یکی از درخواست های اصلی کارفرمایان از مجریان و نصابان سیستم نظارتی راه اندازی و تنظیم سیستم نظارتی برای انتقال تصویر و مشاهده ان از مکانی دیگر می باشد. راه اندازی سیستم انتقال تصویر توسط خود شخص نیز امکان پذیر می باشد ولی در صورت عدم آشنایی فرد با کارکرد این سیستم و تنظیمات شبکه ، تنظیمات آن توسط نصابان و مجریان سیستم نظارتی در قبال دریافت مبلغی از کارفرما انجام می شود. دوربین های مدار بسته از نظر شکل ظاهری به انواع بالت، دام (سقفی) و اسپید دام تقسیم بندی می شوند. البته انواع دیگری دوربین نیز از نظر ظاهری وجود دارد که شامل دوربین کودک (بیبی کم)، دوربین خودرو، دوربین لامپی و … خریداران می توانند با استفاده از ویترین نت از تامین کنندگان محصولات مختلف و به واسطه ی سیستم RFQ استعلام قیمت محصولات مورد نظر خود را دریافت کنند. ارتباط بدون واسطه بین خریداران و تامین کنندگان از جمله مزیت های ویترین نت است که در اختیار کاربران قرار می دهد.

http://atisflower.ir