دسته‌بندی نشده

صرافی کوینکس چیست ؟

با واریز مقداری ارز دیجیتال به صرافی کوکوین شما قادر هستید به معامله بپردازید، به همین منظور جهت اموزش کار با صرافی کوکوین مطالب پایین را از دست ندهید. جهت انجام مبادله و معامله در صرافی کوکوین، باید در مرحله نخست ثبت نام نمایید. در ادامه آموزش کار با صرافی کوکوین، نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال را بررسی میکنیم. زیرا عملاً عدم دقت به آن سرمایه های شما را در خطرات زیادی قرار خواهد داد. در این پلتفرم پاداشی که کاربران به دست می آورند مستقیماً به حساب های Kucoin آنها واریز میشود. این موضوع میتواند مشکل ایجاد کند چرا که حجم کم مبادله بعضی مواقع به معنای حجم ناکافی نقدینگی است. باید روی این دکمه کلیک کنید تا کوکوین کد تأیید شما را به ایمیلتان ارسال کند. برای این کار لازم است تا یک پازل را سرجای خود قرار دهید یا یک کد کپچا را وارد کنید. توجه داشته باشید اطلاعات ورودی فرم ثبت نام را به درستی وارد کنید چراکه بعد از ثبت نام ورود با ارسال کد یکبار مصرف به ایمیل یکی از گزینههای ورود به صرافی است بنابراین ایمیل خود را به درستی وارد کنید.

برای این کار، نام کوین مورد نظر را در باکس جستجو (search box) که در سمت راست صفحه است، وارد کنید. فیلد دوم: کدی که به ایمیل شما ارسال شده را وارد کنید. توجه بفرمایید با یک خرید تمام کشورها و سرورهای بالا را از ما دریافت خواهید کرد و با توجه به نیاز خود از کشوری که تمایل دارید استفاده نمایید. برای وارد شدن به حساب کاربری خود، ابتدا بر روی گزینه Assets که در بالای صفحه مشاهده میکنید، کلیک کرده و سپس گزینه Main Account را انتخاب نمایید. آنگاه مانند حالت قبل، یک صفحه دیگر برای شما باز میشود که باید اطلاعات برداشت خود را در آن وارد کنید. جهت انجام این کار ابتدا وارد Trading Account شده و سپس گزینه Transfer را انتخاب کنید.

کار در صفحه معاملات اسپات کوکوین بسیار ساده است. امکان انجام معاملات فیوچرز و اسپات در کوکوین نیز بدون احراز هویت انجام میشود. به طور یقین، با مطالعه این مقاله با عنوان آموزش کامل صرافی کوکوین، با قسمتهای مختلف از جمله آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین و آموزش ترید در صرافی کوکوین آشنا شدهاید و در بخش معاملات اسپات(Spot) حرفی برای گفتن دارید. با کلیک روی دکمهی «Confirm» عملیات برداشت انجام خواهد شد. برای این امر باید ابتدا اپلیکیشن Google Authentication را از گوگلپلی یا اپ استور دانلود کرده و روی تلفن همراه خود نصب نمایید.

یکی از ویژگی های این بستر کارمزد پایین آن می باشد و مقرون به صرفه است و این کارمزد فقط 0.1% درصد است و حتی بعضی از کاربران می توانند با استفاده از توکن CET آن را به 0.02% تقلیل بدهند. آیا نکته یا ویژگی جدیدی وجود دارد که بخواهید معرفی کنید؟ سازندگان صرافی کوکوین، توانستند توکن اختصاصی خود را به نام KCS معرفی کنند. اوایل صبح امروز نیز همبنیانگذار کوکوین، جانی لو (Johnny Lyu)، اخبار امیدوارکنندهتری را ارائه کرد. در حال ارائه خدمات به کاربران هست. صرافی ارز دیجیتال کوکوین به لحاظ تعداد کاربران و میانگین حجم معاملات روزانه یکی از صرافیهای پیشرو به شمار میرود. پس از گذشت یک سال از فعالیت کوکوین، تعداد کاربران آن به یک میلیون نفر رسیدند. البته شایان ذکر است که خیلی از کاربران نقد شوندگی را با معیارهایی مانند حجم معاملات اشتباه میگیرند، اما واقعیت این است که این مقولهها از هم جدا میباشند.

زیرا، با توجه به خرید و فروشهایی که روزانه انجام میدهند چه سود کرده باشند و چه نکرده باشند باید هزینه بالایی پرداخت کنند. هزینه های برداشت صرافی coinex چیست ؟ این صرافی یکی از محدود صرافی های بین المللی است که با ایرانیان مشکلی ندارد و بدون وی پی ان به راحتی میتوانید در این صرافی ثبت نام کرده و از خدمات آن استفاده کنید. این گزینه برای ارتقا امنیت حساب کاربری ایرانیان در کوکوین توصیه میشود. همینطور امکان فعالیت بدون احراز هویت در کوکوین نیز فرصت خوبی برای فعالیت ایرانیان در بازارهای جهانی است.

به این معنی که اگر هک شوند، ممکن است کوینهایتان در خطر باشند. سازندگان بازار(Maker ) معامله گرانی هستند که با قیمت مشخصی می فروشند یا می خرند. پیدا کردن یک صرافی خوب برای معامله رمز ارزها یا تبدیل آنها به پول ملی، یکی از دغدغههای معاملهگران به شمار میرود. این کارمزد در معاملههایی به ارزش 300 میلیون دلار یا فراتر از آن، برای سفارشگذار به 0.015 درصد و برای سفارشبردار به 0.25 درصد کاهش پیدا میکند. اما برای موفقیت در این پلتفرم به دانش مالی و تحلیلی نیاز دارید. اما یه نکته مهم؛ در حال حاضر، صرافی کوینکس هیچ مشکلی با ایرانی ها نداره و میتونید بدون فیلترشکن هم ثبت نام کنید ولی پیشنهاد ما به شما اینه که با فیلترشکن یک کشور اروپایی مثل هلند، آلمان، انگلیس، فرانسه، اسپانیا و… اما اگه میتونید در این صرافی بصورت غیر ایرانی احراز هویت کنید بایننس میتونه گزینه مناسبی نسبت به coinex باشه.

با این حال، امروزه بسیاری از افراد استفاده از نرمافزارهای موبایلی را نسبت به استفاده از رایانه ترجیح میدهند. واریزها بدون اخذ کارمزد انجام میشود و کارمزد برداشت نسبت به شرایط بازار متفاوت است. نظارت بر این مقدار در شرایط ریسکی به جلوگیری از بسته شدن معامله توسط صرافی کوینکس کمک خواهد کرد. زیر نمودار هم پنل پوزیشن معاملات شما وجود دارد و میتوانید در این قسمت بر نحوه انجام معاملات خود نظارت داشته باشید. برای خرید و فروش و آموزش سرمایه گذاری در ارز دیجیتال به وسیله صرافی کوکوین نیز مانند آموزش صرافی کوینکس، باید ابتدا تتر داشته باشید. آنگاه به وسیله کد QR موجود در تنظیمات امنیتی کوکوین، اپلیکیشن را به حساب خود متصل کنید. پس از واریز، شما میتوانید اطلاعات تراکنشی مربوط به واریز، زمان واریز و آدرس کیف پول مبداً را در قسمت تاریخچه واریزها یا Deposit History که در قسمت پایین صفحه است را مشاهده فرمایید.

جهت خرید و فروش یا ترید در صرافی کوکوین، ابتدا از صفحه اصلی بر روی گزینه Trade رفته و سپس گزینه Spot Trading را انتخاب کنید. البته قبل از آن میتوانید مقدار کارمزد انتقال را مشاهده نمایید. بستر انتقال باید بستر ارزان ترون یعنی TRC20 باشد که البته اختیاری است و هر کدارم را خواستید میتوانید انتخاب کنید. با اتصال به حساب کاربری خود نیز می توانید تمام اطلاعات را در اپلیکیشن این صرافی در دسترس داشته باشید. خب روی دکمه Next کلیک میکنیم و کار تمام است و آنتی فیشینگ ما ساخته شد و با این کار یک قدم دیگر امنیت اکانت خودمون را بالاتر بردیم. اینکه بخواهید پولتان را برای مدت طولانی در حساب یک صرافی نگه دارید، کار بسیار اشتباهی می باشد. توجه داشته باشید برای اینکه معامله شما ظرف مدت چند ثانیه انجام گیرد، در کادر فروشندگان روی رقم مورد نظرتان کلیک کنید. همواره اعلام می شود که اگر علاقه مند به تجارت کوتاه مدت هستید می توانید صرافی coinex را انتخاب کنید؛ به این دلیل که بسیار امن است و سطوح دسترسی خاصی را برای کاربران مختلف فعال می کند.

شماره 4) خب کار تمام است و کافیه روی Next که با عدد 4 نمایش دادم کلیک کنید تا تیر خلاص برای فعال سازی رمز دو اکانت صرافی کوینکس را زده باشید. این پلتفرم با پشتیبانی و حمایت بیش از 70 آلت کوین مختلف، فرصت مناسبی برای بهره برداری از پتانسیلهای ارزهای دیجیتال را فراهم میکند. یکی توکن بومی صرافی کوکوین به نام KCS که مبتنی بر استاندارد ERC20 اتریوم است و در اکثر کیف پولهای اتریوم پشتیبانی میشود. باید به این نکته هم اشاره کرد که صرافی کوکوین از استاپ لیمیت (Stop Limit) واستاپ مارکت (stop Market) هم پشتیبانی میکند. تنها کاری که معامله گر برای مارکت اوردر باید انجام دهد، وارد کردن مقدار USDT برای خرید بیت کوین است. به طوری که هربار برای ورود به حساب کاربری خود در کوکوین، ابتدا یک کد ۶ رقمی از گوگل اوتنتیکیتور دریافت مینمایید. پس از تکمیل کادرها و برروی Send code کلیک کنید که یک کد شش رقمی به ایمیل شما ارسال گردد.

تنها کاری که باید بکنید این است که مقدار کوینی که میخواهید خریداری کنید را وارد کنید، روی دکمه best price که آبی رنگ است کلیک کنید و سپس روی باکس buy که آبی رنگ است کلیک کنید تا معاملهتان انجام شود. در این قسمت باید تمام اطلاعات خواسته شده را که مربوط به ایمیل شما میشود را کامل نمایید. در صورتی که هنگام ایجاد حساب رمزمعاملاتی را وارد نکرده باشید به محض ورود به صرافی در گوشه سمت راست پایین، هشداری برای تعیین رمز خود مشاهده میکنید. اگر رمز ارزی که میخواهید در این فهرست است، انتخابی جز استفاده از آن صرافی مورد نظر ندارید.

ببینید دوستان ما در بازار ارزهای رمزنگاری شده (ارزهای دیجیتال یا رمز ارزها) یک رمز ارزی داریم به اسم تِتِر (Tether) اصلش تِدِر است اما جا افتاده بهش میگن تتر، ما هم میگیم تتر، شما هم بگید تتر. به عنوان مثال، طبق یک گزارش در اواخر سال ۲۰۱۷، مقدار کل کوینهای هک شده در تاریخ رمز ارزها بالغ بر بیش از ۱.۵ میلیارد دلار بوده است. جانی لیو مدیر اجرایی کوکوین، با اطمینان دادن به کاربران کوکوین، توضیح داد که این صرافی کریپتو، اخیراً جذب سرمایه ۱۵۰ میلیون دلاری خود را در می ۲۰۲۲ به پایان رسانده که ارزش شرکت را به ۱۰ میلیارد دلار رسانده است. ابتدا دارایی خود را از Main Account به Trading Account خود منتقل کنید.

روی دکمه Verify کلیک میکنیم که صفحه زیر با عنوان Personal ID Verification باز میشود. ۲- آدرس ایمیل خود و رمز عبور را وارد کرده و سپس بر روی دکمهی “Get code” کلیک کنید. پس از ورود به تب “Security Settings”، از طریق لیست موجود گزینه “Anti-phishing Code” را پیدا کنید. در صورت احراز هویت این عدد تا ۱ میلیون دلار نیز افزایش پیدا خواهد کرد. البته موضوع محدودیت در پرداخت و منابع آموزشی این سایت را میتوان با سایتهای مکمل حل و فصل کرد.

در این زمان کد تأییدی به ایمیل شما ارسال میشود.

تعداد معایب کوکوین صرافی از مزایای آن بسیار کمتر است. در بخش future یا همان مشتقات، اسمی از صرافی کوینکس وجود ندارد. سپس «آدرس کیف پول مقصد» که همان آدرس کیف پول شما در کوکوین است در آخرین کادر این صفحه نمایش داده شده است. کوینکس یک صرافی جهانی ارزهای دیجیتال است که در سپتامبر 2017 راه اندازی شد، این پلتفرم هم اکنون خدمات مختلفی از جمله معاملات Spot, قرارداد های آتی Perpetual یا همان معاملات Futures، معاملات margin, وبسایت ایران ارز دیجیتال (https://iranarzdigital.com/) خدمات ماینینگ، خدمات تبدیل ارزها (Swap) بر اساس متد AMM و دیگر امکانات مرتبط با ترید ارائه میدهد. حساب شخصی تأیید شده Verified individual account: شما را ملزم به ارائه مشخصات هویت خود مانند شناسنامه یا گذرنامه و همچنین کشور محل اقامت خود می کند و محدودیت برداشت شما را به 100 BTC در هر 24 ساعت افزایش می دهد. به علاوه با این کار می توانید محدودیت برداشت خود را رفع کنید.

و با نحوه تبدیل ارز دیجیتال به ریال، آشنا گردید. حال که ثبت نام صرافی کوکوین را یاد گرفتید، در ادامه با آموزش کامل صرافی کوکوین و همچنین نحوه واریز Deposit به صرافی کوکوین، آشنا گردید. واریز مقدار مناسب هر ارز به شما امکان برداشت آزاد را نیز خواهد داد. به نظر ما شاید مانند بایننس بهترین گزینه نباشد اما در مجموع میتواند یک جایگزین مناسب برای آن باشد. جدایی از تمام مزایای که برای این نوع صرافی گفته شد؛ دارای محدودیت های مانند: روش های پرداخت در این صرافی محدود است و با وجود کاربری آسان و راحت تا حدودی مناسب برای معامله گران مبتدی نیست. صرافی کوینکس مزایای بسیار زیادی برای کاربران خود دارد که در اینجا به آن اشاره میکنم.

از طریق کادر دوم شبکه انتقال را انتخاب کنید. فقط 60 ثانیه فرصت دارید که کد دریافتی را در کادر دوم که به عنوان “email verification code ” است وارد کنید و برروی sign up کلیک کنید. گزینه دوم مربوط به اپلیکیشن امنیتی گوگل اوتنتیکیتور «Google Authentication» است. در این زمان کد تأییدی به ایمیل شما ارسال میشود. این کد ۱۶ رقمی و بک آپ گیری از آن راه نجات شماست. شما برای امنیت حساب کاربری خود در آموزش صرافی کوکوین میتوانید از طریق سربرگ «Account Security» موجود در پروفایل حساب کاربریتان اقدام نمایید. در مثال ما، فقط NEO/BTC موجود است، به این معنی که NEO تنها با بیت کوین دادوستد میشود. به عنوان مثال، ما به دنبال خرید نئو (NEO) هستیم.