دسته‌بندی نشده

چطوری ترس خودمو تو اتاق فرار کنترل کنم؟ تاج اسکیپ روم-آل اسکیپ

این الماس مربوط به یکی از ملکه‌های ایران باستان است و به‌دلیل رنگ یشمی، شی منحصربه‌فرد محسوب می‌شود. این موزه سیستم امنیتی قوی دارد و شما باید با گذشتن از آن الماس را سرقت کنید و به یک کلکسیونر خارجی بفروشید. این مجموعه در محدوده میدان فاطمی واقع شده است و در آن یک اتاق فرار وجود دارد که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم. پیشنهاد می‌کنیم قبل از رزرو بلیط این اتاق فرار حتما فیلم نفس‌کش اتاق فرار بحران را تماشا کنید. شما در خانه یک دوست قدیمی قدم گذاشته‌اید درست زمانی که چند هفته‌ای از مفقودشدن او می‌گذرد.

  • ایده ساخت اتاق فرار زمانی به ذهن این دانشجو رسید که دوستش را در حال بازی‌کردن نسخه مجازی این بازی دید.
  • پس برویم در این مطلب از پینورست بهترین و ترسناک ترین اتاق فرار مشهد را برایتان شرح دهیم تا در بازدید از دیدنی های مشهد حتما به این فضاهای هیجان‌انگیز هم سر بزنید.
  • بله یکی از قوانین اولیه اتاق فرار تعبیه کلید خروج استراری است.
  • چالش‌های مختلف، فضاسازی‌های گوناگون و معماهای متفاوت، در کنار دکور فوق‌العاده بازی و اکتور وهم‌انگیز آن، اتاق فرار زار را به یکی از ترسناکترین اتاق فرارها در ایران تبدیل کرده است.
  • در نتیجه بازیکنان می‌توانند در صورتی که با حس ترس و یا استرس بسیار زیادی در طول بازی مواجه شدند، از گیم مستر راهنمایی گرفته و یا از طریق درب خروجی اضطراری اتاق فرار، از آن محیط خارج شوند.

چطوری ترس خودمو تو اتاق فرار کنترل کنم؟ تاج اسکیپ روم-آل اسکیپ داستان از این قرار است که وقتی شما وارد بازی می‌شوید، یک عملیات تروریستی قرار است تا یک ساعت دیگر در شهر تهران اتفاق بیفتد! این بازی که روی موبایل و کامپیوتر انجام می‌شود، دقیقا شبیه اتاق فرار واقعی ساخته شده است که شما با حل معماهای مختلف و به‌دست‌آوردن اطلاعات، راهی برای خروج از اتاق خیالی پیدا می‌کنید. باتوجه‌به جلوه‌های ویژه، امکانات دیجیتالی و همچنین شیوع ویروس کرونا که بسیار از اتاق‌ فرارها را در سراسر جهان تعطیل کرده است، نسخه مجازی این بازی اخیرا طرفداران زیادی پیدا کرده است. اولین بار در سال ۲۰۰۷ میلادی در شهر سیلیکون ولی اتاق فرار توسط این دانشجوی ژاپنی طراحی و عملی شد. اگر تا الان اتاق فرار را تجربه نکرده‌اید و می‌خواهید یک روز پرهیجان با دوستانتان داشته باشید، حتما اتاق فرارهای معرفی‌شده در این مطلب را بشناسید و بعد تصمیم بگیرید.

اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران

ولی در بیشتر اوقات قرار گرفتن شما در موقعیت تاریک و حضور ناگهانی بازیگر و یا استفاده از افکتهای نور و صدا از متداول ترین نوع ترس است. گروه «تایم فور فان»، با بهره‌گیری از تیم مجرب و کارآزموده به نقد، بررسی سرگرمی‌های نو و تولید محتوا برای معرفی و شناساندن آن‌ها به مخاطبان خود می‌پردازد. اول داستان این بازی از قرار و مدارهای عاشقانه یک زوج جوان شروع می‌شود. حالا شما مامور شده‌اید که قدم به این جنگل مرموز بگذارید و از سرنوشت دوستتان باخبر شوید.

سوالات متداول درباره حضور در اتاق‌‌های فرار

نگران نباشید شما و هم تیمی هایتان به هیچ عنوان به خاطر این مسئله جریمه نمی شوید. در شرایط استرس زا بدن آدرنالین ترشح می کند و افزایش زیاد آن باعث میشود تا ترس و اضطراب بر شما غلبه کند. یکی از راه هایی که می تواند باعث سوزاندن آدرنالین شود، تحرک داشتن است. سعی کنید در شرایط استرس زا اتاق فرارها کمی تحرک داشته باشید و چند قدم حرکت کنید تا به آرامش برسید.

اتاق فرار سرقت تنها اتاق فراری است که معما و داستان آن فراتر از اتاق فرارهای معمولی بوده و سناریوی جذاب این بازی ویژگی متمایز کننده آن است و یکی از جذاب‌ترین اتاق فرارهای تهران شده است. قبل از اینکه تیمی برای بازی تشکیل دهید باید تصمیم بگیرید که دقیقا چه ژانری را می‌خواهید بازی کنید و کدام اتاق فرارهای تهران این ژانر را ارائه می‌دهد. این‌گونه هم می‌توانید بدانید که تیمتان باید چند نفر باشد و اینکه همه اعضای تیم با آگاهی کامل از شرایط بازی، یک جا جمع می‌شوند.

مجموعه اسکیپ لند

تابه‌حال برای پیش آمده که کسی بخواهد برای شما پاپوش درست کند؟ در اتاق فرار پاپوش شما باید بتوانید خودتان را از این مشکل رها کنید. این مجموعه نیز برای کسانی که علاقه به هیجانات زیاد و ترس و استرس دارند، بسیار پیشنهاد می‌شود. البته این موضوع قبل از رفتن به محیط بازی به شما تذکر داده می‌شود، اما در صورت فراموشی به این نکته حتما توجه کنید.

به هر کدام از این فضاها نیز سناریوهای منحصر به فردی اختصاص داده شده است که هر کدام هدف خاصی دارد. برای راه اندازی اتاق فرار و سفارش انواع تجهیزات اتاق فرار می توانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید و مشاوره رایگان بگیرید. برای حضور در بازی اتاق فرار سرقت از اداره در مشهد به یک ساعت زمان نیاز دارید.