اخبار دوربین مداربسته

لینکاد در بازارهای امنیتی و خرده فروشی هزینه می کند


لینکاد اعلام کرده است که مجموعه باتری و شارژر خود را به بازارهای جدید از جمله امنیت و خرده فروشی گسترش می دهد.

اخیراً، لینکاد با متخصص دوربین مداربسته، iC2، برای طراحی و تولید باتری‌های سفارشی برای برق‌رسانی دوربین‌های امنیتی پایه‌دار در ورزشگاه سنت مری باشگاه فوتبال ساوتهمپتون کار می‌کند.

این دوربین‌ها داده‌های زنده را برای محافظت از امنیت بالا می‌گیرند و با باتری‌های Lincad گزارش می‌دهند که اجازه می‌دهد عملکرد دوربین در زمانی که برق در دسترس نیست یا از طریق قطع برق یا حمله مخفی مختل می‌شود، حفظ شود.

iC2 دارای سابقه اثبات شده ای در ارائه سیستم های امنیتی و خدمات مشاوره به کسب و کارها و سازمان های پیشرو در سراسر جهان است.

دوربین‌های آن‌ها در طیف وسیعی از تنظیمات مانند پارکینگ، مکان‌های موسیقی و ورزشی، ساختمان‌های معتبر و مکان‌های مهمان‌نوازی استفاده می‌شوند.

لینکاد همچنین به تازگی شراکت جدیدی را برای عرضه شارژرهای سفارشی و با کارایی بالا به کارشناسان فروشگاه Secure Retail برای استفاده در طیف وسیعی از پایانه های پرداخت بی سیم خود اعلام کرده است. عمدتاً برای استفاده در صنعت هواپیمایی، شارژرهای چند کاناله Lincad برای شارژ باتری‌های داخل پایانه‌های پرداخت مورد استفاده برای فروش مشتریان داخلی استفاده می‌شوند.

شارژرهای تخصصی امکان شارژ شدن حداکثر بیست باتری را در هر زمان فراهم می‌کنند و فرآیند شارژ سریع‌تر و کارآمدتری را ارائه می‌دهند و از دور ماندن پایانه‌ها برای مدت طولانی جلوگیری می‌کنند.

و همچنین در صنعت هواپیمایی، پایانه‌های پرداخت بی‌سیم در سایر بخش‌های حمل‌ونقل مورد استفاده قرار می‌گیرند و در حال حاضر در بخش خرده‌فروشی و مهمان‌نوازی در محیط‌های سنتی و فضای باز در همه جا حضور دارند.

Secure Retail پشت برخی از بزرگترین برندهای جهان قرار دارد و یک سیستم کامل پرداخت با کارت و موبایل را ارائه می دهد. این تجارت سخت‌افزار، نرم‌افزار و زیرساخت ایمن و از نظر فناوری قوی را برای تسهیل پرداخت‌های سریع و قابل اعتماد با کارت و موبایل در سراسر جهان فراهم می‌کند.

پیتر کاپلستون، مدیر عملیات لینکاد می‌گوید: «ما از همکاری با iC2 و Secure Retail بر روی این دو ابتکار جدید خرسندیم. فناوری باتری و شارژر ما عملکرد قابل اعتماد، موثر و با کیفیتی را ارائه می دهد.





منبع