دسته‌بندی نشده

انواع مارک دوربین مداربسته: مارک ها و برندهای دوربین مدار بسته | tizbincctv

توجه داشته باشید که دوربین های تولید شده توسط هایک ویژن، با سایز دی وی آر و تجهیزات موجود در بازار همخوانی ندارد. چرا که با خرید دوربین های این برند، شما حتما باید سایر تجهیزات را نیز از هایک ویژن تهیه نمایید. این شرکت با سابقه بیست ساله از شرکت‌های خوش‌نام و با سابقه در زمینه ساخت دوربین‌های مداربسته به شما می‌رود. پیشتر در مقاله ” بهترین برند dvr ” این برند را جز بهترین برندها در زمینه ساخت دستگاه dvr نیز معرفی کردیم و nvr هایک ویژن نیز از دیگرمحصولات این برند است. برند بوش نمونه ای از بهترین برند دوربین مدار بسته می باشد که ساخت کشور آلمان است. برند بوش در حال حاضر یکی از بهترین برندها در زمینه ی تولید تجهیزات نظارت تصویری، لوازم خانگی و تجهیزات نظارت تصویری هم چون دوربین مدار بسته می باشد.

http://atisflower.irبی شک دوربین های مدار بسته پاناسونیک نیز مانند سایر محصولات تولیدی این شرکت از نظر کیفی از برترین های بازار جهانی محسوب می شوند. در دسامبر 2014 برند سامسونگ تکوین توسط شرکت هنوها که یکی از بهترین برند های دوربین مداربسته در جهان است خریداری شد. از آن پس شرکت هانوها توانست دوربین‌های مداربسته خود را با اسم سامسونگ به فروش برساند.

  • دوربین Univiewیکی دیگر از برندهای چینی است که توانسته در سیستم های امنیتی حفاظتی در جهان جایگاه خوبی پیدا کند.
  • یک دوربین مدار بسته با مارک یا برند ساختگی هم ممکن کیفیت خوبی داشته و یا کیفیت خیلی بدی داشته باشد.
  • با توجه به این تفاسیر شما می‌توانید با توجه به نیاز خود دوربین مدار بسته مناسب خود را انتخاب کنید.
  • دوربین مداربسته برند سامسونگ به دلیل داشتن کیفیت بالا و همچنین دید در شب بسیار قوی توانسته بخش بزرگی از بازار دوربین مداربسته را در اختیار خود بگیرد.
مطمئنا این مسئله می تواند امنیت مجله خبری دوربین مداربستهمان و محیط را تا حد بسیار زیادی افزایش دهد. نظرات خود را در خصوص این برندها و تجریات خود را در زمان استفاده از دوربین مداربسته های مختلف از طریق کامنت با ما درمیان بگذارید. شرکت ویوتک معمولا دوربین های مداربسته تحت شبکه با لنز های متفاوت و لوازم وابسته به آن را تولید و عرضه می کند.

محبوبت‌ترین برندهای دوربین مداربسته در جهان در سال 2021

دوربین های هایک ویژن قابلیت تصحیح تصویر و ایجاد تعادل را در میزان نور دارند و در شرایط مختلف می توانند کنتراست بالای نوری را بهبود بخشیده و موجب افزایش کیفیت تصاویر شوند. تشخیص حرکت و دوربین های بی سیم ، صدای دو طرفه ، آلارم و تشخیص آتش است که دوربین های مداربسته بوش را از بقیه دوربین ها جدا می کند. و دارای سیستم های نظارت تصویری از جمله IP، NVR، Encoder، Decoder، Storage و Client نرم افزار و برنامه. این اختراع در سال ۲۰۱۲ باعث دگرگونی شگرفی در صنعت دوربین های مدار بسته آنالوگ شد. تیم داهوا در سال 2001 با تمرکزو تحقیق در این حوزه موفق شد تا اولین دستگاه ضبط ککنده دیجیتال را در چین با 8 کانال ساخته و روانه بازار نماید.

قیمت بهترین برند دوربین مداربسته

دوربین مدار بسته برایتون نمونه ای از بهترین برند دوربین مدار بسته می باشد که تولید کشور ایران است. یکی از اولین برندهای سیستم نظارتی و بهترین برند دوربین مدار بسته در کشور ایران، دوربین ها و دستگاه های برایتون هستند. با در نظر گرفتن این موضوع که سرورهای این برند در کشورمان پایه گذاری شده است، نسبت با سایر برندهایی که سرور آن ها در خارج از کشور پایه گذاری شده اند، از مزایا و ویژگی های بسیار زیادی برخوردار می باشند.

گارانتی محصولات