دسته‌بندی نشده

قیمت دوربین مداربسته CCTV آی تی بازار | tizbincctv

برای تغذیه مجله خبری دوربین مداربسته مداربسته AHD نیز می توان از یک آداپتور کنار دوربین و یا یک سوئیچ POE استفاده کرد. یکی از کامل ترین انواع دوربین مداربسته، نوع اسپید دام است که در واقع کامل شده ی دوربین دام می باشد و قابلیت چرخش افقی، عمودی و حتی زوم را به وسیله کنترلر و کیبورد دارد. از ویژگی های اصلی این دوربین ها می توان به سرعت بالای چرخش آنها اشاره کرد که می تواند تا 360 درجه در 1 ثانیه هم برسد.

  • به طور کلی آشنا کرده و یک دید کلی برای خرید دوربین مداربسته داشته باشید.
  • دوربین مداربسته داهوا DH-HAC-B1A21P – دارای سنسور CMOS – دارای دید در شب 20 متری هوشمند – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 2 مگاپیکسل – مجهز به تکنولوژی WDR – دارای بدنه پلاستیکی و استاندارد مقاومتی…
  • علاوه بر این، نصب آنها آسان است زیرا هیچ سیمی برای برق یا اینترنت وجود ندارد.
  • توجه نمایید اگر نویز از نوع مغناطیسی ، که معمولا خود را به صورت موج هایی در تصویر نشان می دهد باشد ، تکنولوژی DNR تاثیری در حذف و کاهش آن نخواهد داشت.

داهوا پارس به عنواننمایندگی داهوادر ایران مناسب ترین قیمت خرید دوربین ها و دستگاه های داهوا را به مشتریان و همکاران گرامی ارائه می دهد. آنها یک انتخاب محبوب برای بسیاری از مشاغل و صاحبان خانه هستند زیرا سطح بالایی از امنیت را بدون ایجاد مزاحمت ارائه می دهند. اگرچه ظاهر نسبتاً محتاطانه است، اما به دلیل پوشش 360 درجه در جلوگیری از سارقان بسیار مؤثر هستند. برای متجاوزان دشوار است که تشخیص دهند دوربین در حال حاضر به چه جهتی نگاه می کند. تولیدکنندگان امنیتی معتبر دارای سابقه طولانی در این صنعت هستند و می‌توانند کارکرد محصولات خود را تضمین کنند. در نهایت، شما باید بتوانید در مورد نحوه عملکرد محصولات نظارتی به درکی درست و واقعی دست‌یابید.

دوربین تحت شبکه هایلوک مدل IPC-D140H

دوربین مداربسته لامپی نوعی دوربین بی سیم است که از طریق ماژول وایفای درون خود به مودم متصل شده و در هر جایی که باشید می توانید تصاویر را روی گوشی همراه خود مشاهده کنید. همچنین پیشنهاد می شود دوربین مداربسته به کار رفته در فضای آسانسور را رو به آینه نصب نمایید تا انعکاس تصویر آینه به سمت لنز دوربین، حداکثر پوشش دهی را از دوربین مداربسته خود داشته باشید. دوربین را در ارتفاعی نصب نمایید که دسترسی به آن مقدور نباشد و سارقان نتوانند به سیستم دوربین مداربسته شما آسیبی وارد نمایند. آیتم بعدی در تعداد دوربین مداربسته اولویت های کار فرما در جانمایی دوربین ها می باشد. به عنوان مثال برای کار فرما ورودی و انبار ذخیره کالا در یک مکان خاص نسبت به سایر فضاها اولویت بیشتری دارد. اگر مسافت کابل کشی بالا باشد باید کابل برق و کواکسیال را به صورت جدا گانه در سیستم دوربین مداربسته استفاده نمایید.

دوربین مداربسته روز و شب

برای تامین این توان حداقل باید از یک UPS یو پی اس با توان 600VA استفاده کنید. دوربین مداربسته در طول روند فشرده سازی و برای کاهش bitrate بخشی از اطلاعات تصویر را از دست می دهد. در واقع بخش های مختلفی از تصویر ممکن است براثر فشرده سازی جزئیات از بین برود. ROI این امکان را به شما می دهد که منطقه ای که برای شما از اهمیت بیشتری برخوردار است را انتخاب کنید تا این منطقه را کمتر فشرده کند و کیفیت تصویر در این بخش حفظ شود.

نصب دوربین مدار بسته وایرلس بسیار آسان است، چرا که علاوه بر کاهش هزینه های سیم کشی نیازی به سیم کشی طولانی و پیچیده نیست. قیمت دوربین مدار بسته وایرلس بر اساس کیفیت آن به انواع مختلفی تقسیم می شوند. در نوع آنالوگ آن تصاویر اول به سیگنال های رادیوی تبدیل می شوند و بعد آن ها را به دستگاه ارسال می کند. امروزه خرید دوربین مدار بسته بی سیم تحت شبکه به شدت افزایش یافته؛ چرا که با اتصال به اینترنت دوربین مدار بسته به راحتی راه اندازی می شود.

http://atisflower.ir