دسته‌بندی نشده

انواع مارک دوربین مداربسته: مارک ها و برندهای دوربین مدار بسته | tizbincctv

در این راستا اختراع معروف این شرکتفناوری ، به یک استاندارد بین المللی در صنعت HD تبدیل شده است. این شرکت همواره به دنبال توسعه محصولات خود از طریق نوآوری وخلاقیت و همچنین خلق ارزش پایدار بوده است. نمونه کارها مبتنی بر IP این برند، مقیاس‌پذیری را تضمین می‌کند و یکپارچگی را ساده می‌کند. فناوری مانیتورینگ مبتنی بر IP D-Link، به کاربران اجازه می‌دهد تا مشخص کننده‌های صدا و حرکت را بدون نیاز به سخت‌افزار و کابل اضافی در دوربین‌ها ادغام کنند.

دوربین مداربسته برند یونی ویو (Uniview)

که باعث شده خیلی از شرکت های خارجی دیگر تمایل به همکاری با ما نداشته باشند و از طرفی در زمینه ورود و تامین قطعات به کشور نیز مشکلات زیادی به وجود آمده است. به همین دلیل دوربین های مداربسته خارجی به اندازه دوربین های ایرانی توانایی دادن سرویس و پشتیبانی به مشتریان ایرانی را ندارند. اولین گام برای انتخاب دوربین مداربسته ایرانی این است که ببینید دوربین را برای چه جایی و با چه شرایطی میخواهید نصب و راه اندازی کنید و از آن دوربین چه استفاده ای میخواهیم بکنید. شما می‌توانید با ارزیابی و درک نیازهای امنیتی خاص خود شروع کنید؛ سپس با استفاده از لیست معرفی شده از بهترین دوربین‌های مداربسته، انتخاب‌های خود را محدود کنید.

http://atisflower.ir

البته که برند داهوآ فقط در زمینه تولید دوربین مداربسته فعالیت نمی کند. این برند در زمینه طراحی و ساخت سیستم های مختلف از جمله دوربین، قطعات دیجیتالی و غیره هم فعال است. این مسئله باعث شده تا تمرکز این برند از دوربین های مداربسته به سمت دیگر محصولات کشیده شود.

  • از جمله ویژگی‌های تجهیزات و سیستم‌های دوربین مداربسته IDIS می‌توان به کاربر پسند بودن، مقیاس‌پذیری و انعطاف‌پذیر بودن و همچنین هزینه مقرون به صرفه آن اشاره کرد.
  • بله این کار شدنی است، برای این کار باید تنظیمات مربوط به ایمیل در دستگاه را انجام داد.
  • دوربین مداربسته Megavision دارای انواع دوربین تحت شبکه Megavision و دوربین AHD مگاویژن و همچنین دوربین های آنالوگ Megavision می باشند.
  • امروزه از میان انواع برندهای تولید کننده کار بسیار سخت و دشواری شده است.
  • ما در سایت دیجی رانو برای راحتی شما دوستان عزیز شروع به ساخت پادکست کرده ایم.

این مجله خبری دوربین مداربسته ژاپنی در چندین سال اخیر پیشرفت بسیار زیادی را در طراحی و تولید محصولات و سیستم های نظارتی و امنیتی را داشته است. دوربین های مدار بسته سونی در انواع مدل ها و با تکنولوژی های متفاوتی تقسیم بندی می شوند. برند دیگری که می توان به عنوان بهترین برند دوربین مدار بسته به آن اشاره کرد، برند هایک ویژن است. تمامی تولید این برند از کیفیت خوب و ویژگی های بسیار عالی برخوردار هستند.

۶) خرید یک دوربین نو نیم و یا با مارک ساختگی و یا با برند جعلی صلاح می باشد؟

۳- لیست انواع مارک دوربین مداربسته بسیار طولانی است، بنابراین قادر به ذکر تمامی آنها در این گفتار نمی باشیم. اشخاص یا شرکت هایی در ایران هستند که بر روی این دوربین های مداربسته برند و نام دلخواه خود را چاپ می کنند و یا به صورت برچسبی می چسبانند. ما در تیم دیجیرانو با توجه به نظرات کاربرانمان در سایت دیجی رانو و تجربیات تیم های فنی خودمون به شما دوربین های مداربسته اکسوم رو پیشنهاد میدیم. انواع دوربین های مداربسته اکسوم به همراه قیمتشون رو میتونین از این جا ببینین. تجهیزات مورد نیاز دوربین مداربسته شامل دوربین، دستگاه دی وی آر یا ان وی ار و کابل ارتباطی و….

یونی ویو (uniview)