اخبار دوربین مداربسته

سلف سرویس RFID Display Reader – راهنمای خریداران دوربین مدار بسته و اخبار


High Frequency اعلام کرده است که یک پورتال کتانی “سلف سرویس” برای یک خشکشویی تجاری طراحی کرده است که به بازار پر رونق اقامتگاه های کوتاه مدت خدمات می دهد. این کانتینر حمل و نقل تغییریافته که “موبایل لینن هاب” نامیده می شود، دسترسی به کتانی را برای کاربران 24/7 فراهم می کند. پس از برداشتن کتانی مورد نیازشان، هزینه آن هنگام خروج از هاب به حساب آنها اضافه می شود.

نمونه اولیه High Frequency از یک خواننده استاندارد Wiegand 125 کیلوهرتز برای کنترل دسترسی استفاده می کرد. کارت هر مشتری، پس از اسکن، اجازه ورود به Mobile Linen Hub را می دهد و در عین حال خواننده های UHF را در داخل فعال می کند. با این حال، نمونه اولیه با خوانندگان Wiegand 125 کیلوهرتزی خود با مشکلات متعددی مواجه شد. عدم امنیت خوانندگان به کارت‌ها امکان کپی‌برداری را می‌داد و کمبود ذخیره‌سازی داده‌ها باعث می‌شد که مثلاً دلیل رد شدن کارت را نشان ندهند. مشتریان فقط صدای “انکار” را شنیدند و چراغ قرمز را دیدند.

در همین حال دلایل متعددی وجود داشت که می توانست از ورود مشتری منع شود. ممکن است کارت آنها نامعتبر باشد، حساب آنها ممکن است به دلیل عدم پرداخت به حالت تعلیق درآید، یا به سادگی ممکن است شخص دیگری از Mobile Linen Hub استفاده کند. در نهایت، انعطاف ناپذیری یک خواننده 125 کیلوهرتز منجر به سردرگمی و تماس‌های پشتیبانی زیادی شد.

فرکانس بالا با جابجایی به 8 عدد CD 2.0 D Pin RFID خوانندگان صفحه نمایش Idesco مشکل را حل کرد. Isaac Hayes، High Frequency خاطرنشان می‌کند: «یک خواننده بسیار ایمن MIFARE DESFire، 8 پین CD 2.0 D بلافاصله مشکل شبیه‌سازی کارت ما را حل کرد، با هیچ تأثیری بر راه‌حل خودمان، زیرا Idesco هم کدگذاری کارت و هم برنامه‌نویسی خواننده را کنترل می‌کند». آیزاک ادامه می دهد: «سیستم جدید ما یک خواننده Idesco را در دو طرف مرکز کتانی موبایل ما، متصل به مبدل RS485/Ethernet، با نرم افزار سفارشی ما که با آنها در سراسر OSDP ارتباط برقرار می کند، مستقر کرده است».

این راه حل جدید نمایشگر خوان فرکانس تماس پشتیبانی را تا حد زیادی کاهش داده و در عین حال قابلیت استفاده محصول را افزایش داده است. سردرگمی در مورد دسترسی رد شده نیز حل شد و خواننده پیام‌هایی مانند «دسترسی داده شد»، «دسترسی ممنوع است، حساب در حالت تعلیق است» و «پرتال مشغول است، لطفاً قبل از ورود منتظر بمانید» را برای کاربران نمایش می‌دهد.

در حالی که High Frequency به دنبال راه حل جدیدی برای سیستم خود بود، دریافت که استاندارد OSDP پیام های خصوصی نمایش داده شده را در یک خواننده RFID ممکن می کند. آیزاک هیز به یاد می‌آورد: «در طول تحقیقاتم مشخص شد که ایدسکو تنها شرکت معتبر با نمایشگر رنگی، خواننده سازگار با OSDP است.

هیز گزارش می‌دهد: «خواننده Idesco 8 CD 2.0 D Pin اکنون بخشی جدایی‌ناپذیر از طراحی Mobile Linen Hub است و در آینده قابل پیش‌بینی در تمام مدل‌های تولیدی گنجانده خواهد شد».





منبع