دسته‌بندی نشده

آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی و دندان پزشکی اولین مرکز آموزشی تعمیرات تجهیزات پزشکی تعمیرات تجهیزات پزشکی | آموزشگاه آپادانا تبریز

آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی و دندان پزشکی اولین مرکز آموزشی تعمیرات تجهیزات پزشکی تعمیرات تجهیزات پزشکی | آموزشگاه آپادانا تبریز چون تعدادی از این مراکز توانسته‌اند مجوزهای لازم برای فعالیت صحیح را دریافت نمایند. مراکزی که مجوزهای لازم از طرف مجموعه ها و ارگانهای مربوطه دریافت کرده اند بهترین مورد برای تعیمرات  تجهیزات دندان پزشکی به حساب می آیند. اما مراکزی که مجوزنداشته و زیاد تعمیرات بلد نیستند برای تعمیر تجهیزات دندان پزشکی در اصفهان و ایران چندان مناسب نیستند و توصیه نیز نمیشوند. اما مراکزی که مجوزهای لازم را دریافت کرده اند قابل اعتماد بوده و تنها باید سابقه و تجربه آنها که  بسیار مهم است را در انتخاب این  مراکز مد نظر قرار دهید.

نظرات کاربران درباره

با توجه به ساختار این تجهیزات و استفاده زیادی که از آنها می شود، خرابی آنها اتفاق عجیبی نیست و دیر یا زود باید منتظر آن بود. به عنوان مثال ممکن است منبع تغذیه آنها از کار بیفتد و یا شلنگ ها پیچ بخورند یا حتی مسیر آب جرم گرفته و مسدود شود. هریک از این ایرادات باید به سرعت برطرف شوند تا دستگاه مجددا قابل استفاده بوده و از کار نیفتد. افزایش دما، تولید صداهای نابهنجار و در نهایت از بین رفتن قطعات، مهم ترین مشکلات این قطعه به شمار می روند. برای تعمیر میکروموتورهای جراحی، اول بخش های مختلف آن را تمیز کرده و رسوب زدایی می کنند. افراد و تعمیرکارانی که در این زمینه تلاش میکنند و تعداد دستگاه های زیادی را نیز تعمیر کرده اند تجربه کافی بدست آورده و به خوبی می‌دانند که مشکل دستگاهی که خراب است، چیست؟ درنتیجه به درستی میتوانند مشکل پیش آمده را تشخیص دهند.

دوره آموزشی الکترونیک و اتوماسیون صنعتی-پزشکی (زمستان ۱۴۰۱)

به همین دلیل است که این موضوع تعمیر این نوع از تجهیزات را مشکل کرده و تنها افرادی میتوانند تعمیر این مدل از تجهیزات را انجام دهند که سابقه تعمیر این نوع از وسایل را برای مدت طولانی داشته باشند. و در واقع حرفه ایی باشند.تجربه و سابقه در تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی دو ویژگی مهم را بهمراه خواهد داشت. امروزه در صحنه تجارت و بازرگانی روز دنیا اثبات شده است که موثر ترین عامل در رضایتمندی مشتریان برای انتخاب و خرید محصول مورد نیاز ، خدماتی است که پس از فروش کالا به وی ارائه می شود . تعمیر تجهیزات دندانپزشکی نیار به تخصص و دانش دارد که کارشناسان خبره تجهیز سرویس آریا با 8 سال سابقه و داشتن دانش روز در زمینه تعمیر تجهیزات و شناخت لوازم اصل، پاسخگوی تعمیر انواع تجهیزات می باشد.

درباره آموزش تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی

این مرکز بزرگ و حرفه ایی خدمات گسترده‌ و بسیار زیادی را به جامعه دندانپزشکان ارائه می‌دهد. تجهیزات زیادی تا به امروز  برای درمان و یا تسکین درد، تولید و به بازار جهانی وارد شده‌اند. در دوره آموزشی تعمیرات یونیت دندانپزشکی، دانشجویان با اصول و تکنیک‌های تعمیرات و نگهداری این دستگاه آشنا می‌شوند. در این دوره، ابتدا به معرفی اجزای مختلف یونیت دندانپزشکی پرداخته می‌شود و سپس به تعمیرات و نگهداری این اجزا پرداخته می‌شود. همچنین، در این دوره، به تعمیرات سیستم هوا، آب و فاضلاب نیز پرداخته می‌شود.

دوره تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی در تبریز به صورت حضوری و در سر تا سر کشور به صورت مجازی برگزار می شود.آموزشگاه آپادانا پیشرو در اجرای دوره های مهندسی پزشکی. در دوره آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی در آموزشگاه آپادانا، دانشجویان با اصول و مبانی تعمیرات تجهیزات پزشکی آشنا می‌شوند و با روش‌های کاربردی و عملی این حوزه آشنا می‌شوند. دوره آموزشی تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی پیشنیاز خاصی نداشته و تمامی علاقمندان می توانند در دوره آموزشی تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی شرکت کنند. دوره آموزشی تعمیرات تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی در آموزشگاه آپادانا در تبریز، یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادی است که به دنبال افزایش دانش و مهارت در زمینه تعمیرات تجهیزات پزشکی هستند.

  • این دوره، به طور کامل به کارآموزان مهارت تعمیرات انواع تجهیزات دندانپزشکی از جمله یونیت، صندلی دندانپزشکی، اتوکلاو، ساکشن، پیزون، کویترون، ایر فلو، توربین، آنگل، ایر موتور، لایت کیور، آمالگاماتور و رادیوگرافی را آموزش می‌دهد.
  • ساکشن ها لوله هایی هستند که از آنها برای خارج کردن بزاق دهان و مواد باقی مانده از ترمیم دندان استفاده می شود.
  • در چنین شرایطی باید هرچه زودتر دستگاه عیب یابی شده و به شکل تخصصی، تعمیر گردد.
  • تنها چند قدم تا مهندس پزشک واقعی شدن فاصله دارید.جهت مشاوره رایگان با کارشناسان مجتمع آموزشی آپادانا تماس بگیرید.
  • فقط کافیست شما به مباحث الکترونیک، تعمیریونیت و دستگاههای دندانپزشکی علاقه مند باشید.