دسته‌بندی نشده

آموزش سئو رایگان و حرفه ای همراه ویدیو برای سئوکارها

2- آدرس هایی تحت عنوان “مطالعه بیشتر” لینک به مقالاتی که ممکن است کاربر از آن ها نیز خوشش بیاید. Navigation و هدایت کاربران شامل عناصری است که در ادامه بیان می کنیم. لینک داخلی (Internal linking) بخش مهمی از سئو است که در اغلب اوقات نادیده گرفته شده است. البته از سویی دیگر به روز رسانی های متعدد خبر از ارزش و اهمیت مخاطب در نظر شما می دهد و این فاکتور نیز در نزد گوگل بسیار مهم است. یک راه عالی و مناسب برای برنامه ریزی و سازماندهی عناوین و موضوعات بلاگ، استفاده از روش به اصطلاح (content hubs) هاب محتوایی است.

هنگامی که یکی از آنها را انتخاب کردید به همان بچسبید و سپس بهینه‌سازی سئو را آغاز کنید. می‌توانید این کار را با لینک دادن به نام دامنه رسمی‌تان به‌طور داخلی و خارجی در رسانه‌های اجتماعی و ایمیل انجام دهید. وقتی‌که با دامنه‌تان هماهنگ باشید و اغلب اوقات به آن لینک بدهید، موتورهای جستجو قدرت و در نتیجه رتبه بهتری به شما می‌دهند. نیازی به گفتن نیست که این امر تا چه حد کار را برای بازدیدکنندگان ساده‌تر می‌کند.

2- خلق ایده های جدید محتوایی گام بعدی این است که عبارات و موضعات پربازدید و پرمخاطب را پیدا کنید و استراتژی محتوا خودتان را تنظیم نمایید. دقت کنید که سئو همیشه در حال پیشرفت است و شما هم باید همیشه در حال بروزرسانی اطلاعات و تجربیات خود باشید و این مسئله هم جز با تمرین و داخل گود بودن بدست نمی آید. پسوند دات کام به دلیل عمومی تر بودن، معمولا راحت تر در حافظه کاربران خواهد ماند. حتی در خوشبینانه ترین حالت اگر به موفقیت نسبی هم دست پیدا کنید، به زودی با شکایت برند اصلی مواجه شده و مجبور خواهید شد که دامنه تان را دودستی تقدیم برند اصلی کنید. به همین دلیل، کسب وکارهایی که صرفا به صورت سنتی فعالیت می کنند رفته رفته مشتریان خود را از دست داده و دچار ورشکستگی خواهند شد. همچنین از دیگر ترفندها برای سئو تصاویر نیز می توان به کمتر بودن حجم فایل، ثبت فراداده یا Metadata برای تصویر، قرار گرفتن در مرکز صفحه، ریسپانسیو و مرتبط بودن تصاویر نیز اشاره نمود.

اما فراموش نکنید یادگیری سئو و به کار بردن آن زمانبر است اما نتایج خوبی را به دنبال دارد. شما می‌توانید در روند آموزش سئو، طی جلسات کوچینگی که با آقای دهقانی خواهید داشت، نکات بسیاری را در مورد سئو سایت‌های مختلف دریافت کنید. شما می توانید نکات بیشتری از قوانین و روش سئو سایت های انگلیسی زبان را در دوره آموزشی سئومستر بیابید. 1- انتشار ریپورتاژ خبری در سایت‌های پربازدید و پرمخاطب سبب می‌شود تا افراد زیادی با کسب و کار شما آشنا شوند و از این طریق وارد سایت شما شده و نرخ بازدید سایت را افزایش ‌دهند.

خوب با توجه به گذر زمان و میزان افزایش خرید های اینترنتی توسط مردم باید گفت الان گوگل جزو بهترین راه های کسب درآمد می باشد. شما زمانی می توانید از گوگل درآمد داشته باشید که سایت خود را سئو کرده باشید و در نتایج اول گوگل قرار گرفته باشید. شما با توجه به محتوای سایت خود باید با استفاده از ابزارهای گوناگون، متوجه شوید که کاربر شما، بیشتر چه کلماتی را در گوگل سرچ می کند.

باید بدانید صفحاتی که مشخص نیست چه هدفی دارند و معلوم نیست که قرار است چگونه به کاربران در جهت رفع مشکل هایشان کمک کنند، نمی توانند در SERP ها رنک بالایی بگیرند. اصلا هرکس بخواهد کار سئو سایت خود را انجام دهد، مگر می تواند به این موارد اهمیتی ندهد؟ به صورت ناخودآگاه این 3 ویژگی در روند کاری فردی که قرار است وب سایت خود را بهینه سازی کند، به وجود می آید. هدف اصلی الگوریتم های گوگل، نمایش بهتر و دقیق تر موضوعات مرتبط با سرچ کاربران و دسترسی آسان تر آن ها به اطلاعات مورد نظر است. گوگل الگوریتم های زیادی را برای ارائه پاسخ هر چه دقیق تر به کاربران و رساندن آن ها به هدف خود طراحی کرده است. با یادگیری این الگوریتم ها می توانید اقدامات سئو و بهینه سازی سایت خود را در راستای کسب نتیجه مثبت از گوگل انجام داده و با کسب امتیازهای مثبت از گوگل، رتبه سایت خود را به آسانی بهبود دهید. از مهم ترین الگوریتم های گوگل می توان به الگوریتم های پاندا، پنگوئن، رنک برین، و مرغ مگس خوار اشاره کرد.

وب‌سایت‌های مجله‌ای با توجه به تعداد زیاد صفحاتشان؛ پتانسیل هزاران ارور دارند و نگهداری تکنیکال این سایت‌ها از نان شب واجب‌تر است. کار حرفه‌ای که باید در شروع کار انجام دهید این است که حداقل ۱۰ منبع برای نوشتن محتوهایتان پیدا کنید. طبق تحقیق من؛ یک نویسنده خوب می‌تواند روزی تا ۵ مقاله ترجمه‌ای بنویسد.

پس مهم است که نام دامنه تا حد امکان کوتاه باشد تا به خاطر سپردن آن ساده تر باشد. همان طور که می دانید بازاریابی علم وسیعی است که یکی از زیر شاخه های آن بازاریابی آنلاین با بازاریابی اینترنتی است. همواره ابزارهای مختلفی مانند تراکت، کارت ویزیت، بنر، ایمیل و… برای بازاریابی وجود دارند که با گذر زمان می توانند تغییر کنند.