دسته‌بندی نشده

آموزش ثبت نام در کوینکس با موبایل آموزش اپلیکیشن کوینکس کوینکس فارسی

در حال حاضر اما این صرافی بدون استفاده از VPS باز نمی شود و برای کار با آن نیاز به تغییر IP خود دارید. و در آخر فکر میکنم تا اینجا متوجه شده باشید که این صرافی چقدر میتونه برای ما ایرانیا برای خرید و فروش ارز دیجیتال کمک کنه و برای آموزش کامل این صرافی شما را به تهیه آموزش صرافی کوینکس از بخش دوره ها دعوت میکنم. بنابراین قادر است به سرعت معاملات زیادی در مدت کوتاه پردازش کرده و به سرعت و تنها در عرض چند دقیقه واریز/ برداشت وجه را انجام دهد. مهم‌ترین مزیت صرافی کوینکس در ایران این است که کاربران می‌توانند بدون دست‌وپنجه نرم‌کردن با مشکلات مربوط به تحریم از آن استفاده کنند. تعداد پردازش تراکنش‌ها در کوینکس بسیار سریع است به‌طوری‌که در ثانیه بیش از هزاران تراکنش ثبت می‌شود.

تحلیل تکنیکال ۵ ارز تحلیلی منتخب هفته چهارم شهریور

این ارز دیجیتال در ابتدای کار یعنی در سال ۲۰۱۸ در قالب ایردراپ به بازار معرفی و رونمایی شد. به طور کلی کارمزد معاملات در صرافی کوینکس به دو دسته تیکر taker و میکر maker طبقه‌بندی می‌شود. منظور از Maker‌ها یا سفارش‌گذاران سفارشات خرید محدود در زیر شاخص قیمت و یا سفارشات فروش در بالای شاخص قیمت هستند. در مقابل، منظور از taker‌ها یا سفارش‌بردارها سفارشاتی است که در دفترچه سفارشات ثبت می‌شوند. بعد از تایید تراکنش در بلاک‌چین، وجه واریزی در کیف پولتان وارد‌شده و می‌توانید به خرید ارزهای دیجیتال موردنظر خود بپردازید.

رمز شش رقمی را در قسمت مربوط به صحت سنجی ایمیل مطابق تصویر فوق(اونجا که نوشته please enter code) وارد کنید و سپس دکمه confirm را بزنید. قسمت بعدی در سطح حساب، بازارگردان فیوچرز کوینکس است که برای معامله گرانی است که حجم معاملات فیوچرز آنها بیش از 5 میلیون دلار باشد که این نیز سطح بندی از لول صفر تا 5 را دارد. برای اینکه مزایای بیشتر آن را بدانید باید روی کادر بنفش رنگ که در تصویر زیر مشخص کردم در صرافی کلیک کنید. امیدوارم از ویدیو ثبت نام در اپلیکیشن کوینکس و نکات آموزشی و امنیتی و بالابردن امنیت حساب کاربری کوینکس خوشتون اومده باشه. در سمت چپ صفحه در لیست قراردادها، جلوی هر قرارداد عددی را نوشته و جلوی آن حرف x گذاشته شده است. اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از حذف اکانت کوینکس دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

پس از این کوینکس ایمیلی حاوی کد 6 رقمی برای شما ارسال می کند و شما باید این کد را کپی کرده و در کادر Email Verification Code وارد کنید. صرافی کوینکس یکی از بهترین و پر سود ترین سایت ها در مقابل بورس ایران است. حال پس از کلیک کردن بر روی گزینه SMS همانند تصویر زیر یک کادری برای شما باز می شود، که باید کدی که به ایمیل (همان ایمیل که هنگام ثبت نام وارد کردید) ارسال شده را وارد کنید. به وب‌سایت «coinex.com» بروید، وارد حسابتان شوید و از منوی «Account» در گوشه بالا سمت راست، روی بخش «تنظیمات حساب» کلیک کنید. اگر از قبل، ورود خود را دو مرحله‌ای کرده باشید، در این قسمت باید کدی که برای تایید حساب خود از «Google Authenticator» دریافت کرده‌اید را وارد کنید. سپس در گوشه بالا سمت راست از منوی «Account» روی «تنظیمات حساب» کلیک کنید.

من این کد را کپی می کنم و بعد می برم داخل اپلیکیشن گوگل اتنتیکیتور. توجه کنید که اپلیکیشن گوگل اتنتیکیتور بر روی گوشی نصب میشه و شما بایستی از قبل اونو از گوگل پلی یا اپ استور دانلود و نصبش کرده باشید. که میگه حالا از طرف COINEX، یک ایمیل واسه شما ارسال شده که شما باید به ایمیل خودتون برید و اون ایمیل کوینکس را بازکنیدو اون کد شش رقمی که واسه شما فرستاده شده را کپی کنید و بعد بیاین داخل اپلیکیشن کوینکس وارد کنید. کوینکس یه صرافیه بین المللی هست و داخل ایران نیست، برای همین نمی تونه از کارت بانکی های ایرانی پشتیبانی کنه. فرض کنید بخواهیم تمامی قراردادهای خود را در قیمت ۵۵ سنت بفروشیم.

از طرف دیگر، این در این نوع معاملات، قیمت قرارداد فیوچر با قیمت دارایی مورد معامله یکسان می‌باشد (بر خلاف معاملات فیوچر سنتی که همواره بین معاملات فیوچر و دارایی اصلی، تفاوت قیمت وجود دارد). برای همگرا کردن قیمت معاملات فیوچر perpetual با قیمت دارایی اصلی، از میانگین قیمت در چند صرافی معتبر استفاده می‌شود. گفتنی است که تب اینکاگنیتو فقط مختص گوگل کروم است، اما در سایر مرورگرها هم عملکردهای مشابهی وجود دارد. در مرورگر اینترنت اکسپلورر، پنجره INprivate و در فایرفاکس نیز New secret window همین کارآیی را دارند. پاک کردن حافظه کش و کوکی مرورگز نیز می تواند به رفع مشکل کوینکس کمک کند. در نهایت، استفاده از نرم افزار موبایل کوینکس را به جای استفاده مستقیم از وب سایت توصیه می کنیم.

توکن مخصوص این صرافی و مزیت‌های استفاده از آن

آموزش ثبت نام در کوینکس با موبایل آموزش اپلیکیشن کوینکس کوینکس فارسی

اصل صداقت برای بررسی و معرفی محصولات مهم‌ترین اصلی است که به آن پایبندیم. پس از تعیین موارد مذکور باید روی گزینه Submit کلیک شود تا مراحل بعدی نمایش داده شوند. در بخش Statement verification باید احراز هویت تکمیل شود. کاربر باید در یک برگه کلمه Coinex را با تاریخ روز نوشته و در دست راست بگیرد و در حالی که پاسپورت را در دست چپ گرفته، از فردی بخواهد از او عکس بگیرد. سپس باید به بخش Account Setting در حساب صرافی وارد شد.

آیا کوینکس انتخاب خوبی برای کاربران ایرانی است؟ آیا کوینکس کلاهبرداری است؟

در فیلد ID number شماره شناسایی را وارد کنید و سپس پشت و روی کارت را اسکن کرده و در محل مشخص شده آپلود کنید. لازم به ذکر است عکس آپلود شده باید واضح باشد در غیر این صورت نرم‌افزار پروسه تأیید هویت را رد می‌کند. در ابتدای کار باید نرم‌افزار کوینکس را دانلود و نصب کنید. ۶- چنانچه در مورد مشکل خود تصویری در دست دارید می‌توانید آن در این قسمت به درخواست خود متصل کنید. حال اگر سطح VIP اکانت شخص دعوت‌کننده بالاتر از سطح معمولی باشد، درصد بیشتری پاداش را دریافت خواهد کرد. به این ترتیب که برای VIP1 و VIP2 مقدار ۳۰ درصد و برای اکانت‌های Vip3 و بالاتر تا ۴۰ درصد سود به تعداد توکن CET دریافت می‌کنند.

شما برای ترید و سرمایه گذاری نیاز به یک صرافی دارید که هم ارزهای زیادی را پشتیبانی کند هم از زبان فارسی پشتیبانی کند پیشنهاد ما کوینکس است. این صرافی از بیش از ۲۰۰ ارز دیجیتال و بیش از ۴۰۰ جفت ارز دیجیتال پشتیبانی می کند. از دیگر مزیت‌های صرافی ارز دیجیتال Coinex پشتیبانی سایت از زبان فارسی و محدود نبودن خدمات آن برای ایرانیان است. یعنی با این شیوه تایید دو مرحله حساب، هم برای ما فعال شده و اگه بخوایم وارد حساب کاربری مون بشیم یا بخوایم از حسابمون برداشت بزنیم، به این کدی که داخل اپلیکیشن گوگل اتنتیکیتور هر ۳۰ ثانیه به ما نمایش میده نیاز داریم. طبق نظر کارشناسان جهت افزایش امنیت دارایی‌های رمزنگاری شده خود بهتر است در بازه‌های زمانی چند ماهه پسورد حساب کاربری صرافی را تغییر دهید.