دسته‌بندی نشده

دوربین مداربسته خرید دوربین مدار بسته دوربین مال | tizbincctv

3D-DNR نوعی پیشرفته‌تر از این تکنولوژی است که نویزها را بطور خیلی موثرتر حتی در شرایطی که نور محیط کم است، از تصویر فیلتر می‌کند. دوربین های مدار بسته دائما در حال دریافت نویزهایی که توسط دستگاه‌های اطرافش یا دیگر مدارات داخل خودش تولید می‌شوند، است. این نویزهای موجود در محیط توسط دوربین های مداربسته، همراه با تصویربرداری دریافت شده و باعث می‌شود عکس‌ها یا فیلم‌ها برفکی و تار شوند.

  • تولید محصولات سیستم مداربسته در طیف بسیار وسیع و در نظر گرفتن نیاز مشتریان از دلایل محبوب شدن این برند است.
  • در دراز مدت، این هوش مصنوعی به عنوان یک فناوری، مسئولانه و اخلاقی استفاده می شود.
  • در ادامه به بررسی جامعی از این وسیله ی بسیار پرکاربرد می پردازیم تا ضمن آشنایی بیشتر با انواع دوربین مداربسته، بتوانید متناسب با نیازتان بهترین و مناسب ترین دوربین را برای محیط های مورد نظرتان انتخاب نمایید.

دوربین مداربسته اسپید دام قابلیت چرخش دارد به طوری که فضای اطراف اتاق را کامل پوشش دهد. دوربین مدار بسته اسپید دام نسل جدید دوربین مدار بسته دام است که از لحاظ کاربرد امکانات بیشتری دارد. این دوربین مداربسته امکان چرخش در محور افقی و عمودی را نیز دارا می باشد. زوم دوربین مدار بسته اسپید دام یکی دیگر از قابلیت های برجسته آن است که می تواند کیلومتر ها آن طرف را بدون افت کیفیت نمایش دهد.

دوربین مدار بسته لامپی مدل v380 FullHD

البته دوربین های بی سیم قیمتی کمتر از یک میلیون تومان دارند و نیاز به تجهیزات جانبی ندارند و به راحتی توسط خودتان نصب و راه اندازی می شود. همچنین باید توجه داشت كه محل نصب دوربین در چه جایگاهی است؟ تا چه حد قصد دارید دوربین پوشیده باشد و سوالاتی از این قبیل می‌تواند انتخاب شما را به چند مورد محدود كند. اگر قصد خرید دوربین مدار بسته دارید برای كسب اطلاعات بیش‌تر و آگاهی از انواع دوربین مداربسته می‌توانید با مشاورین دیدنگار به صورت رایگان در تماس باشید و از خدمات ما بهره‌مند شوید.

دوربین مدار بسته پلاک خوان هایک ویژن مدل DS-2CD2625FHWD-IZS

این نوع سیستم های امنیتی توانسته است حس امنیت و آرامش را به استفاده کنندگان خود بدهد و از برو بسیاری از مشکلات و ناامنی ها جلوگیری کند. دوربین مدار بسته تحت شبکه نسبت به سایر دوربین های مدار بسته از کیفیت تصویر بالایی برخوردار است. کیفیت تصاویر با واحد پیکسل عنوان می شود و کیفیت تصویر 2 یا 3 مگا پیکسلی دراین نوع دوربین مداربسته، تصاویری با کیفیت بسیار بالا را ارائه می دهد. این دوربین مداربسته با نام IP نیز شناخته می شود که برخی از این دوربین مداربسته ها با کیفیت 20 مگا پیکسل تصاویر را فیلم برداری می کند. این دوربین به نام دوربین های IP و یا دوربین اینترنتی نیز در بازار معروف است. دوربین مدار بسته تحت شبکه به شما این امکان را می دهد که از طریق اینترنت، به صورت آنلاین تصاویر را دریافت و مشاهده و یا ارسال کنید.

معایب دوربین مدار بسته اقتصادی

و هر جه این عدد کوچکتر باشد زاویه مجله خبری دوربین مداربسته دوربین بازتر است و هر این عدد بزرگتر باشد زاویه دید کوچکتر است. از دوربین های مداربسته برای نظارت بر ترافیک در خیابان ها و جاده ها استفاده می شود. این فیلم ها می تواند توسط پلیس در هر زمان مشاهده شود و به مجریان قانون اجازه می دهد در زمان بروز تخلف تصمیم گیری درستی داشته باشند و از بی احتیاطی رانندگان جلوگیری کند و از جرایم جدی تری نیز جلوگیری شود و به شناسایی سریع مجرمان کمک کند. دوربین دام نوعی از دوربین های مداربسته است که معمولا به شکل نیم کره ای و به صورت سقفی و در محیط های داخلی نصب و راه اندازی می‌شوند. اصطلاح دام به معنای گنبد است که شکل ظاهری این دوربین‌ها به روشنی بیانگر آن است.

http://atisflower.ir