دسته‌بندی نشده

بایگانی‌های قیمت دوربین مدار بسته الرت ایران فروشگاه دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن | tizbincctv

بهتر است هنگام مجله خبری دوربین مداربسته دوربین مداربسته به برند آن توجه کنید که اگر مشکلی برای سیستم مداربسته پس از خرید به وجود آمد بتوانید آن را برای نمایندگی ارسال کنید. دوربین مدار بسته کلمه ای که این روزها زیاد آن را می شنویم و اکثرا با عملکرد آن آشنایی داریم. به صورت ساده می توان گفت با استفاده از دوربین مداربسته می توانید از راه دور فضای مورد نظرتان را کنترل کنید.

  • CCTVیا همان Closed Circuit Television به معنای واقعی کلمه، یعنی “تلویزیون برای کاربران بسته” است.
  • برندهای چینی معمولاً این دوربین های مداربسته را تا کیفیت ۵ مگاپیکسل تولید می‌کنند.
  • نور لازم در این مدل از دوربین مداربسته توسط LED های به کار رفته دور لنز تولید می شود.
  • دیگر خاصیتی که دوربین های نظارتی متحرک دارا می باشند این است که فاصله کانونی این دسته از دوربین ها متحرک است و شما می توانید تصویر خود را زوم یا واید نمایید.
  • چرا که یک سیستم نظارت تصویری می‌تواند سرقت و خرابکاری ها را برای هر تجارت و کسب و کار و در هر حرفه ای کاهش دهد.
  • زیرا دوربین هایی که می توانند شرایط سخت سرمایی یا گرمایی را تحمل کنند ممکن است قیمت بالایی داشته باشند.

نحوه انتشار نور IR در دوربین های مداربسته قدیمی به نحوی است که منجر به ایجاد یک الگوی دایره ای شکل از نور بر روی تصویر می شود و روشنایی بیشتر در مرکز تصویر متمرکز است. این مساله باعث می شد که تا حدود ۳۰ درصد از کارائی دوربین مداربسته پاناسونیک از بین برود و از طرفی روشن کردن محیط در بعضی از مکان ها به دلایل حفاظتی همیشه مقدور نیست و یا بسیار هزینه بر است . قبل از آنکه دوربین مداربسته خود را انتخاب کنید شرایط آب و هوایی و میزان دمای منطقه مورد نظر را بسنجید. در صورتی که به دنبال سیستم مداربسته با کیفیت هستید حتما از برندهایی که از چیپست مناسب استفاده میکنند انتخاب نمایید ما به شما داهوا را پیشنهاد میکنیم. ظرفیت هارد مورد نیاز باتوجه به تعداد دوربین ها ، حجم تصاویر گرفته شده(که متناسب با کیفیت افزایش می یابد)، مقدار ساعات تصاویر ضبط شده و تعداد روز های نگه داشتن آنها ، محاسبه می شود.

دوربین تحت شبکه استارلایت داهوا DH-IPC-HFW2231SP

سیستم های دوربین مداربسته Dome یک راه عالی برای جلوگیری از مجرمان و افزایش امنیت در کسب و کار شما بدون جلب توجه است. اکثر دوربین های دام دارای قابلیت دید در شب هستند که این امر به واسطه LED های مادون قرمزی که در مجاورت لنز قرار دارد، حاصل می شود. وجود نور مادون قرمز باعث می شود تا سوژه در محیط های کم نور قابل مشاهده باشد. در این کاربری بهترین دوربین مداربسته به منظور کاهش جرایم و مواردی مانند کنترل تردد و نظارت بر پارک ممنوع نصب می شود.

راهنمای انواع انتقال تصویر دوربین مداربسته

اگر دنبال بهترین مدل هستید در فروشگاه کارپیما انواع سیستم های امنیتی وجود دارد . 4- مصرف برق در سیستم نظارتی بسیار مهم است به خصوص وقتی DVR/NVR حامل چندین هارد باشد.هرچه برق مورد نیاز DVR/NVR کمتر شود، دما کاهش مییابد؛ این امر کمک میکند DVR/NVR در محیط پایدارتری کار کند. پس از فراموش کردن رمز ورود DVR / NVR ، دیگر نمی توانید وارد سیستم شوید ، بنابراین نمی توانید تنظیمات را تغییر دهید و یا حتی فیلم ضبط شده را پخش کنید.

دوربین مدار بسته هایلوک مدل IPC-D120

در انتخاب دوربین مداربسته برای آسانسور سعی کنید دوربین مدار بسته با حداقل کیفیت 2 مگاپیکسل و لنز 2.8 میلی متر استفاده نمایید. با توجه به انتخاب هر یک از این حالت ها برای دوربین مداربسته بر طبق زمان مندی مشخص در طول یک شبانه روز ، فضای هارد اشغالی سیستم دوربین مداربسته می تواند متفاوت باشد. منبع تغذیه دوربین مداربستهیکی از اجزای مهم در سیستم دوربین مدار بسته منبع تغذیه می باشد. برای اینکه یک دوربین مداربسته روشن شود نیاز به یک برق DC با ولتاژ 12 ولت را داراست. نکته مهم و کاربردی در مورد دوربین مداربسته صدا دار داهوا این است که این سری محصولات مدار بسته برای ارسال سیگنال صدا به کابل و پورت جداگانه ندارند و از همان پورت و کابل کواکسیال کانال دوربین مداربسته متناظر صدا و تصویر به صورت یکجا ارسال می شود.

http://atisflower.ir