دسته‌بندی نشده

قیمت دوربین مداربسته انواع دوربین مدار بسته فروشگاه دوربین استور | tizbincctv

دوربین مداربسته مگاویژن، دوربین مداربسته هایک ویژن و… هستیم که قابلیت های مختلف بنابر تکنولوژی های متناسب با نیاز شما را دارد. برای دسترسی و کنترل دوربین های اسپید دام می توان از یک کامپیوتر استفاده کرد و با نرم افزار جانبی تمامی امکانات دوربین را به کار گرفت. همچنین می توان با صرف هزینه بیشتر از دستگاه های کیبورد کنترلر دوربین مداربسته استفاده کرد که از این طریق می توان با توجه به امکانات فیزیکی خاص آنها نظیر جویستیک، دوربین را به مراتب راحت تر کنترل کرد. امروزه دوربین های مداربسته مخفی با ابعاد بسیار کوچکی وجود دارند که می تواند به راحتی در وسایل مختلف مخفی شده و از محدوده زیرنظر فیلمبرداری نموده و حتی درصورت برخورداری از میکروفون بتواند صدای محیط را هم ضبط نماید. دوربین های مداربسته کوچک دارای قابیلت پشتیبانی از حافظه جانبی SD تا 128 گیگابایت می باشد، که می تواند فیلم های ضبط شده را در حافظه خود ذخیره نماید.

  • متاسفانه امروزه با رشد آمار سرقت از فروشگاه های مختلف نظیر طلا فروشی ها، فروشگاه های موبایل، فروشگاه های لباس و غیره نصب دوربین های مداربسته جهت حفظ ایمنی و نظارت بر رفتار مشتریان و کارمندان شما امری ضروری حساب می شود.
  • در سال 2017 شرکت Dahua به عنوان دومین برند محبوب دنیا شناخته شد و بعد از هایک ویژن در ردیف دوم قرار گرفت.
  • در انتخاب نوع دوربین مداربسته برای فضای پارکینگ حتما از دوربین های دام استفاده نمایید زیرا سقف پارکینگ ها معمولا کوتاه بوده و در صورت استفاده از دوربین مداربسته بالت امکان دسترسی و تغییر جهت دوربین امکان پذیر می باشد.
  • در موقعیت‌هایی که حساسیت کار بالاست بهتر است بجای دوربین‌های آنالوگ از انواع مدل‌های دوربین دیجیتال تحت شبکه استفاده شود.
  • تایید کتبی یکی از عضوهای مجمع یا هیئت مدیره ساختمان الزامی است اما اگر مجمع ساختمان این موضوع را تایید کند نظر آن بر نظر مفرد ساکنان از ارجعیت بیشتری برخوردار خواهد بود .

همچنین با استفاده از DVR می‌توان ارتباط دیجیتال را با شبکه برقرار کرد. این دوربین‌ها کارایی و قیمت خوبی داشته و البته همچنان در بسیاری موقعیت‌ها از این دوربین‌ها استفاده می‌شود.امواج و سیگنال‌های تولید شده توسط این دوربین‌ها آنالوگ بوده و صدا و تصویر هر کدام با یک کابل دو رشته ای به دستگاه اصلی منتقل می‌شوند. در دوربین‌های آنالوگ با توجه به اینکه امواج همیشه در معرض نویز هستند اگر از کابل و تجهیزات کیفیت پایین استفاده شود کیفیت تصاویر بسیار پایین خواهد بود. نوسانات برق شهری و نویز‌های الکترومغناطیسی روی امواج آنالوگ اثر گذاشته و کیفیت تصاویر به شدت پایین می‌آید.

دوربین مدار بسته داهوا مدل DH-IPC-HFW1230SP

کاهش نویز مجله خبری دوربین مداربستهجیتال در اصل یک تکنیک پردازش تصاویر است که سعی می نماید با حذف نویز، کیفیت تصاویر را بالا برده و مصرف پهنای باند را در پروسه انکدینگ کاهش دهد. برای جبران خطاهایی که ممکن است در تنظیمات Sensitivity به وجود بیاید، کاربر می­تواند نسبت فضای اشغال شده توسط جسم متحرک به فضای محدود­ی مورد نظر را تعیین کند. در این حالت مثلا اگر Percentage را ۵۰% در نظر گرفته باشیم، هشدارها زمانی فعال می­شوند که جسم ۵۰% از فضای محدوده­ی مشخص شده را اشغال کند.

دوربین مداربسته تحت شبکه بی‌سیم اسفیورد مدل Z210

دکل های دوربین مداربسته انواع مختلفی دارند و در ابعاد ارتفاع های مختلفی ساخته می شوند. برای سفارش ساخت و اطلاعات بیشتر در مورد انواع دکل دوربین مدار بسته می توانید به صفحه دکل دوربین مداربسته مراجعه کنید. این دوربین‌ها معمولا روی سقف وصل می‌شوند و جزو دوربین‌های بیسیم به شمار می‌آیند. با نصب دوربین مداربسته بیسیم بدون نیاز به اتصال هیچ کابلی، با امواج اینترنت می توانید به صورت آنلاین محیط کار یا محل زندگی خود را زیر نظر داشته باشید. همچنین دوربین های وایرلس با قابلیت پشتیبانی از کارت SD می توانند فیلم های ضبط شده را در حافظه خود ذخیره و آرشیو نمایند. مجموعه کیانام ارتباط در زمینه نصب دوربین مدار بسته با استفاده از کادری مجرب از کارشناسان نصب دوربین مدار بسته در خدمت شما عزیزان می‌باشد.

دوربین مداربسته DMS مدل B9820WIB-M

علاوه بر این دوربین های IP می توانستند تصاویر ضبط شده را ابتدا درون حافظه خود پردازش و سپس به هارد جهت ذخیره سازی ارسال کنند. این امر باعث شد که دوربین های تحت شبکه در پردازش اطلاعات سرعت بیشتری داشته باشند و با مجهز نمودن این دوربین ها به سنسورهای پیشرفته بتوان بهترین عملکرد را از یک دوربین مداربسته پیشرفته دریافت نمود. دوربین های تحت شبکه به وصیله کابل Lan به دستگاه ضبط تصاویر NVR متصل می شود. این برق رسانی به این دوربین ها از طریق مبدل PoE از بستر کابل شبکه انجام می شود و نیازی به سیم کشی برق نخواهد بود که این امر منجر به کاهش هزینه های جانبی شما خواهد شد.

http://atisflower.ir