اخبار دوربین مداربسته

دوربین های لبه i-PRO با ظروف Docker


i-PRO پشتیبانی کانتینر Docker را برای سری جدید دوربین های مجهز به هوش مصنوعی خود اعلام کرده است.

کانتینرهای Docker به طور مستقیم از ابتکارات توسعه پلتفرم باز i-PRO با ارائه یک روش استاندارد برای توسعه دهندگان برنامه برای پیشرفت سریع قابلیت های هوش مصنوعی دستگاه های لبه i-PRO پشتیبانی می کنند.

Docker یک محیط امن و کانتینری برای اجرای برنامه های کاربردی سفارشی فراهم می کند و در عین حال ادغام آسان با سرویس های ابری را تسهیل می کند. محیط یک مانع محافظتی ارائه می‌کند که از دسترسی مستقیم به عملکردهای اصلی دوربین جلوگیری می‌کند، امنیت سایبری را تضمین می‌کند و در عین حال حداکثر انعطاف را فراهم می‌کند.

استفاده از کانتینرهای Docker ماژولارسازی اجزای مختلف هوش مصنوعی را امکان پذیر می کند. با کپسوله کردن عملکردهای مختلف در ظروف جداگانه، مدیریت و نگهداری سیستم کلی آسان تر می شود. علاوه بر این، Docker با اجرای چندین نمونه از کانتینرها در دستگاه‌های لبه توزیع شده، امکان مقیاس‌بندی آسان اجزای هوش مصنوعی را فراهم می‌کند.

هیدئو نوگوچی، مدیر ارشد فنی i-PRO گفت: به لطف Docker، ارائه دهندگان برنامه های شخص ثالث می توانند چرخه های توسعه و هزینه های توسعه برنامه های هوش مصنوعی سفارشی شده را کاهش دهند. کانتینرهای Docker توسعه تجزیه و تحلیل مناسب را برای همه قابل دسترسی تر می کند.





منبع