دسته‌بندی نشده

داهوا لیست قیمت فروش، سفارش و خرید دوربین مدار بسته داهوا DAHUA | tizbincctv

ما در ادامه راهنمای کاملی را در اختیارتان قرار داده و به شما کمک می کنیم تا از میان برند ها و انواع مختلف دوربین مدار بسته بهترین انتخاب را داشته باشید. کارپیما با سال ها تجربه در صنعت سیستم های امنیتی و نظارتی و با داشتن نمایندگی برند های معتبر داهوا ، هایک ویژن ، یوشیتا و … توانسته تا بزرگترین هایپر سیستم های امنیتی و نظارتی در سراسر کشور شود . و با بیش از 400 مدل تنوع در دوربین های مداربسته هم اکنون جز برترین فروشگاه های اینترنتی در این حوزه می باشد. گرچه ویژگی ها و جذابیت های بالایی دارند اما قیمت بالای آنها موجب شده است تا مشتریان تنها در صورت ضرورت به سراغ این سری از دوربین ها بروند. دوربین مداربسته یکی از لوازم الزامی برای افزایش امنیت هر خانه یا محیط کاری می باشد. طبق آمار پلیس آگاهی بسیاری از سارقین زمانی که متوجه مجهز بودن فروشگاه به دوربین مداربسته می شوند از تصمیم خود جهت ارتکاب سرقت منصرف می گردند زیرا نصب دوربین مداربسته در یک فروشگاه به منزله شناسایی شدن مجرمین در هنگام وقوع سرقت می باشد.

  • قیمت دوربین اسپید دام داهوا با توجه به کیفیت تصاویر آنکه در انواع دوربین متفاوت است، تغییر می کند.
  • برای مثال اگر در یک محله خطرناک زندگی می‌کنید ممکن است به دوربین پیشرفته‌تری نیاز داشته باشید، نسبت به اینکه هدفتان فقط کنترل رفت و آمد و روابط فرزندان باشد.
  • در دراز مدت، این هوش مصنوعی به عنوان یک فناوری، مسئولانه و اخلاقی استفاده می شود.
  • در واقع در دنیای امروزی، وجود حداقل یک دروبین مداربسته برای مراکز اداری یا صنعتی یکی از ملزومات اولیه است.

اولین و مهم‌ترین قدمی که باید بردارید، این است که شرکتی قابل‌اعتماد پیدا کنید تا دوربین مداربسته، دستگاه DVR یا NVR، نرم‌افزارهای کاربردی جهت انتقال تصویر دوربین مداربسته روی کامپیوتر و گوشی موبایل و هر خدمت اضافه‌ای را از آن تهیه کنید. اظهارات متخصصان امنیتی که دوربین مداربسته یا محصول مورد‌نظر را آزمایش کرده‌اند مطالعه کنید و سپس با چشمانی باز انتخاب و خرید کنید. ابتدا نقشه مکان موردنظر را تهیه کرده یا بکشید و سپس نقاطی که احتیاج است دوربین مداربسته نصب شود را مشخص کنید.

دوربین مداربسته داهوا HFW1400RP-VF-IRE6

فناوری رمزگذاری Region of Interest یا به اختصار ROI برای حل این مسئله و ارائه بالاترین کیفیت تصویر در مناطق موردنظر و در عین حال کاهش کیفیت نقاط تکراری و غیرضروری در تصاویر ابداع گردیده است. BLC مخفف کلمه back light compensation به معنی جبران نور زمینه می باشد در واقع این قابلیت وظیفه جبران و تنظیم میزان روشنایی نقاط مختلف تصویر را بر عهده دارد. اما اگر دوربین یا سیستم مداربسته خود را مستقیما در نزدیکی یک منبع گرمایی شدید مانند کوره یا بخاری قرار دهید ممکن است به دوربین شما آسیب رسانده و منجر به مختل شدن و یا حتی سوختن آن شود. با توجه به تفاوت بین کسب و کار ها، تهدیدات و خطرات امنیتی مختلفی برای هر یک وجود دارد. تعیین این تهدیدات در کسب و کار یا تجارتتان، به شما کمک خواهد کرد که از سیستم امنیتی نظارت تصویری خود بیشترین بهره را بگیرید. بودجه ای که به سیستم نظارتی و امنیتی اختصاص می‌دهید، فاکتور مهمی برای خرید محسوب می شود و تأثیر زیادی در انتخاب نوع محصول دارد.

دوربین مدار بسته برای کارخانه

مجله خبری دوربین مداربسته های اقتصادی (اکونومی) دوربین مدار بسته معمولاً کیفیت لایو و پخش زنده بالایی دارند ولی تصویری که روی هارد ضبط می شود کیفیت پایین تر دارد. دوربینِ مداربسته تحت شبکه، با استفاده از کابل های شبکه به دستگاه متصل می شوند. این دوربین ها دارای کیفیت بالایی هستند و قابلیت های بالایی دارند و بیشتر برای کارایی های خاص و حائز اهمیت از ان ها استفاده می شود. امروزه بسیاری از ماموران پلیس در سرتاسر دنیا از جمله کشورمان ایران بر روی لباس های خود از دوربین مداربسته کوچک بر روی جلیقه هایشان استفاده می کنند تا از مجرمین در هنگام وقوع جرم مدرک قضائی داشته باشند. علاوه بر جمع آوری مدرک برعلیه مجرمین یکی دیگر از فواید نصب دوربین مداربسته مخفی این است که نیروهای پلیس آرامش بیشتری در حین ماموریت دارند زیرا می دانند که با نصب دوربین مداربسته، مجرمین نمی توانند در دادگاه برعلیه مامورین ادعا های پوچ ارائه دهند.

تکنولوژی استارلایت یا دید در شب رنگی برای دوربین های نظارتی و امنیتی

به شما کمک میکنیم که امنیت و آرامش بیشتری داشته باشید؛ شرکت کیانام ارتباط تولید کننده تجهیزات نظارت الکترونیک و دوربین مداربسته با برند اسفیورد در ایران می باشد و با تمرکز بر خدمات پس از فروش شایسته و آموزش های قبل و بعد از خرید است. و اصلی ترین دلایلی که افراد از دوربین مداربسته برای امنیت منزل و محل کار خود استفاده نمی کنند، قیمت بالا و عدم اطمینان به خدمات پس از فروش است که دوربین مداربسته اسفیورد یک تجربه متفاوت را برای شما ایجاد می کند. به عنوان مثال دوربین مداربسته‌ای که برای محیط بیرونی و صنعتی استفاده می‌شود با دوربینی که در محیط داخلی اتاق یک شرکت یا پارکینگ مسکونی قرار گرفته است، باید با هم فرق داشته باشند زیرا هر محیطی ابعاد و نوع دوربین خاصی را می‌طلبد. لذا پیشنهاد کیانام ارتباط این است که اگر نمی‌دانید چه دوربینی برای شما مناسب است حتما با کارشناسان ما برای مشاوره رایگان تماس بگیرید. در انتخاب دوربین مداربسته برای آسانسور سعی کنید دوربین مدار بسته با حداقل کیفیت 2 مگاپیکسل و لنز 2.8 میلی متر استفاده نمایید.

http://atisflower.ir