اخبار دوربین مداربسته

اینترکام ویدئویی قوی IDIS – راهنمای خریداران دوربین مدار بسته و اخبار


اینترکام ویدئویی 2 مگاپیکسلی جدید IDIS – DC-I6212WRX مقاوم در برابر خرابکاری و ضد آب – اولین محصول دارای رتبه بندی NEMA 4x، IK10 و IP66 در نوع خود است که توسط هر فروشنده نظارت تصویری ارائه شده است.

DC-I6212WRX به یکپارچه‌کننده‌های سیستم و مشتریان آنها مزایای عملکردی زیادی می‌دهد، از جمله عملکردهای پیشرفته کاربر و دوام بی‌نظیر در شرایط محیطی سخت.

DC-I6212WRX در یک محفظه مقاوم با دو گزینه رنگی و انتخابی از گزینه‌های همسطح و نصب روی سطح قرار گرفته است، می‌تواند در برابر دماهای شدید از -30C تا +55C و رطوبت تا 90٪ مقاومت کند.

با رویدادهای ماشه هوشمند از جمله دستکاری فعال، تشخیص حرکت، و مناطق سفر، اینترکام دارای یک بلندگوی داخلی قوی برای محافظت در برابر قصد مجرمان برای تضعیف امنیت است.

ادغام آسان با VMS انتخابی IDIS شامل مرکز IDIS کاملاً بدون مجوز و برنامه های تلفن همراه، و همچنین سیستم های شخص ثالث از جمله سیستم های کنترل دسترسی و قفل های الکترومغناطیسی درب، DC-I6212WRX یک دستگاه دسترسی عملی و مقرون به صرفه را به آن اضافه می کند. دامنه رو به رشد IDIS از محصولات مطابق با NDAA.

کنترل دسترسی و مدیریت بازدیدکنندگان با صدای VoIP دو طرفه (SIP) که با لغو اکو و کاهش نویز افزایش می‌یابد، بیشتر تقویت می‌شود.

علاوه بر این، کیفیت تصویر برتر و ضبط همزمان صدا و تصویر دو طرفه، به لطف شواهد صوتی و تصویری پزشکی قانونی، مسیرهای ممیزی کامل و تحقیقات مؤثر را تضمین می کند.

DC-I6212WRX فوکوس واضحی را در پیش زمینه از افرادی که در حال تماس هستند، به علاوه تصویربرداری واضح از صحنه پشت و اطراف آنها، حتی در شرایط نوری چالش برانگیز، فراهم می کند.

این دوربین دارای قابلیت ضبط تصویر 2 مگاپیکسلی (1080×1920) با دید چشم ماهی 180 درجه، WDR واقعی 120 دسی بل (محدوده دینامیکی گسترده) و برد IR LED در شب پنج متر است.

قرار دادن دکمه فشاری آن همچنین استفاده آسان برای بزرگسالان با قد متوسط، کودکان و کاربران ویلچر را تضمین می کند.

DC-I16212WRX همچنین در صورت نصب به عنوان بخشی از سیستم ویدئویی IDIS، با انتخاب مرکز IDIS بدون مجوز و بدون هزینه، یا سازمانی، منوی قابل توجهی از ویژگی های کاربردی کاربر را به کاربران نهایی ارائه می دهد. -class IDIS Solution Suite VMS.

از مزایای آن می توان به توانایی پاسخ به تماس ها و بررسی ویدیو و صدا از دستگاه مخابره داخل ساختمان در حین حرکت، با استفاده از برنامه IDIS Mobile Plus اشاره کرد، در حالی که IDIS Smart Failover از از دست رفتن داده های ضبط شده به دلیل قطع شدن شبکه یا بی ثباتی محافظت می کند.

جیمز مین، مدیر عامل IDIS اروپا می‌گوید: «دستگاه‌های استاندارد اینترکام ویدیویی در برابر شرایط محیطی بسیار سخت امروزی، از جمله باران شدید، دمای زیر صفر، امواج گرما، آتش‌سوزی‌ها و رویدادهای شدید که باعث آلودگی و گرد و غبار بالا می‌شوند، آسیب‌پذیر هستند. اولین دستگاه اینترکام ویدیویی IDIS این مشکلات را به طور کامل حل می کند و به کاربران اطمینان خاطر از عمر طولانی و قابل اعتماد را بدون توجه به شرایط آب و هوایی شدید می دهد.

اینترکام ویدیویی جدید IDIS امنیت هوشمندتر و انعطاف پذیرتری را در میزهای جلو بدون درهم ریختگی تجهیزات اضافی ارائه می دهد.

DC-16212WRX علاوه بر آماده بودن در فضای باز، گزینه ایده آلی برای ورودی های داخلی در تاسیسات صنعتی چالش برانگیز است.

آنها را می توان به صورت مستقل استفاده کرد یا در سایت های بزرگتر با چندین ساختمان پخش کرد، راه حل های نظارت تصویری موجود را بهبود بخشید و امنیت کلی و ایمنی کارکنان را بهتر کرد.





منبع