دسته‌بندی نشده

قیمت 12 عدد دوربین مداربسته vivok چین دیده بان | tizbincctv

آنها معمولاً با باتری های قابل شارژ کار می کنند و به دلیل فناوری ماشه حرکت هوشمند، مصرف برق بسیار کمی دارند. علاوه بر این، نصب آنها آسان است و میدان دید وسیع تری نسبت به اکثر مدل های گلوله سیمی دارند. آنها را برای برنامه های امنیتی که می خواهید سیم کشی های زیادی را نادیده بگیرید مناسب می بینید. دوربین های امنیتی در فضای باز برای استفاده در خارج از خانه شما طراحی شده اند. متوجه خواهید شد که آنها در برابر آب و هوا مقاوم هستند تا در برابر باران، آفتاب، گرد و غبار و برف مقاومت کنند.

  • دوربین مداربسته گردان یا PTZ نام دیگر این دوربین ها است که روی پایه ای با قابلیت چرخش نصب می شوند و امکان زوم اپتیکال و دیجیتال دارند همچنین به علت قابلیت چرخش با سرعت بالا در جاهایی که نیاز به امنیتی خاص و ویژه دارید قابل استفاده می باشند.
  • به صورت ساده می توان گفت با استفاده از دوربین مداربسته می توانید از راه دور فضای مورد نظرتان را کنترل کنید.
  • در سال 2017 شرکت Dahua به عنوان دومین برند محبوب دنیا شناخته شد و بعد از هایک ویژن در ردیف دوم قرار گرفت.

دوربین مداربسته داهوا HAC-HFW1400TP – دارای سنسور 1.3 اینچی CMOS – دارای دید در شب 25 متری هوشمند – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 4.1 مگاپیکسل – مجهز به بدنه آلومینیومی ضد آب با استاندارد مقاومتی… اگر دوربین های مداربسته گزینه های ذخیره سازی مناسبی نداشته باشند نمی توانید به صورت کامل از مزایای یک دوربین نظارتی بهره ببرید. برخی از دوربین های مداربسته دارای هاردیسک داخلی هستند و برخی دیگر از ذخیره سازی خارجی مانند کارت میکرو SD استفاده می کنند. در صورت استفاده از دوربین مدار بسته سیمی بهتر است آن را به کامپیوتری با فضای ذخیره سازی کافی وصل کنید. اگر از دوربین های بی سیم استفاده می کنید بررسی کنید که آیا می توانید از هارد دیسک خارجی استفاده کنید و یا فایل های ضبط شده را در شبکه ابری آپلود کنید از پایداری اینترنت خود مطمئن شوید.

راهنمای خرید محصولات

قطعا هدف افراد از مجله خبری دوربین مداربسته دوربین با توجه به مکان نصب و سایر انتظاراتی که دارند متفاوت است و هر یک از ما با در نظر گرفتن کاربردی که انتظار داریم اقدام به خرید می کنیم. در نصب دوربین مدار بسته در ورودی ها دقت داشته باشید که حداقل نقطه کور را داشته باشید و در صورت لزوم از 2 دوربین مداربسته استفاده کنید تا تصاویر همدیگر را همپوشانی داشته باشد. با پوشش خیابان ها و ورودی های اصلی به وسیله دوربین مدار بسته علاوه بر پوشش تصویری در خارج از ساختمان و پیش از امکان وقوع جرم اسباب بازدارندگی نیز فراهم می شود و خاطیان با دانستن پوشش دوربین های امنیتی و نظارتی از جرم های احتمالی صرف نظر می کنند.

دوربین بیسیم گردان آیمو مدل Imou Ranger 2-IPC-A22EP-V2-D

از این دوربین برای نصب در داخل ساختمان استفاده می شود و نام آن از شکل و ظاهر گنبدی شکل آن گرفته می شود. همکاران گرامی با توجه به نوسانات قیمت تصمیم گرفتیم لیست قیمت های بروز را در لحظه وارد سایت کنیم. لذا هر لحظه که شما از سایت بازدید کنید جدیدترین لیست قیمت ها را مشاهده خواهید کرد. شما عزیزان میتوانید در قسمت نظرات کاربران هرگونه انتقاد و پیشنهاد و سوالات خود را با ما در میان بگذارید. امروزه تقریباً تمام دوربین و دی-وی-آر ها دارای امکان انتقال تصویر هستند و این قابلیت نیز امکان فوق العاده و آپشن خاصی به شما نمی آید.

پکیج 4 عددی دوربین مدار بسته xmeye

DWDR یا DWR دیجیتال، یک تکنیک نرم‌افزاری است که از طریق تنظیم اشعه گاما برای بهبود نقاط تاریک تصویر کار می‌کند. در WDR برای تصویربرداری از دو پردازنده استفاده می‌شود، یک پردازنده نقاط روشن و دیگری نقاط تاریک تصویر را برداشت کرده و از تلفیق این دو تصویر باکیفیت بدست می‌آید، ولی در WDR این کار توسط نرم‌افزار صورت گرفته می‌گیرد. DWDR از 1 تا 8 قابل تنظیم است ولی باید با احتیاط و با توجه به شرایط نوری تصویر تنظیم شود تا باعث بدتر شدن عکس نشود. دوربین های بولت قابلیت چرخش ندارند و از یک مکان ثابت می توانند تصویر برداری کنند. این دوربین ها را می توان با استفاده از یک پوشش ضد آب کرد و در فضا های باز مورد استفاده قرار داد. در صورتی که موفق به دانلود لیست قیمت نشدید با شرکت تارتن دژ تماس بگیرید.

http://atisflower.ir