اخبار دوربین مداربسته

ادغام سری Aiphone IX با مرکز امنیتی Genetec


شرکت Aiphone اعلام کرده است که اینترکام های سری IX خود با آن سازگار هستند ژنتک مرکز نگهبانی، یک پلت فرم امنیتی IP یکپارچه که یک رابط واحد بین چندین دستگاه امنیتی و داده های آنها را در اختیار کاربران قرار می دهد.

این ادغام به کاربران سری Aiphone IX امکان می دهد تا به راحتی سیستم های اینترکام ویدیویی خود را به عنوان بخشی از یک دستگاه بزرگتر ترکیب کنند. پلت فرم امنیتی یکپارچه مرکز امنیتی، یک پلت فرم باز که با بیش از 900 سیستم و حسگر ادغام می شود، مدیریت سیستم های پیشرفته و یکپارچه سازی بین چندین سیستم امنیتی، از جمله کنترل دسترسی، نظارت تصویری، و زنگ هشدار را فراهم می کند.

با این ادغام، می‌توان ویدئویی از دستگاه‌های مخابره داخلی Aiphone را در مرکز امنیتی Genetec ضبط کرد، در حالی که در طول یک تماس تلفنی در ماژول ارتباطی Sipelia، به صورت زنده پخش می‌شود یا قابل مشاهده است. تیم‌های امنیتی املاک تجاری، تجاری، مدارس و مراکز بهداشتی و درمانی می‌توانند به راحتی سابقه تعاملات بین پرسنل و بازدیدکنندگان را هنگامی که از سیستم اینترکام سری IX برای درخواست ورود استفاده می‌شود، نگهداری کنند.

براد کامچف، مدیر بازاریابی، شرکت Aiphone گفت: «ادغام ما با Security Center و Sipelia به مشتریانمان قابلیت‌های پیشرفته‌تری می‌دهد و همکاری ما را با ارائه‌دهنده راه‌حل‌های امنیتی قابل اعتماد مانند Genetec گسترش می‌دهد. “مشتریان ما راه حل هایی با قابلیت ادغام بسیاری از دستگاه های مختلف می خواهندو همکاری با Genetec تضمین می کند که این امکان پذیر است.

علاوه بر استفاده از سری IX در ایستگاه های اصلی، کاربران همچنین می توانند با استفاده از برنامه سرویس گیرنده مرکز امنیت با سیستم مخابره داخلی خود تعامل داشته باشند و آنها را قادر می سازد تا به تماس های ویدیویی تقریباً از هر مکانی پاسخ دهند. از طریق برنامه Security Center، هنگامی که یک بازدیدکننده به اینترکام نزدیک می‌شود، یک مسئول پذیرش می‌تواند تماس‌های آزاد، انتقال، یا واژگونی را به یک خط بیرونی راه‌اندازی کند. این تضمین می‌کند که تماسی هرگز از دست نمی‌رود و به فرد مناسبی می‌رسد تا هویت شخص را قبل از اجازه ورود به آن تأیید کند.





منبع