اخبار دوربین مداربسته

ادغام فناوری Videonetics با Veracity


Videonetics ادغام هوشمند VMS 3.0 خود را با VIEWSCAPE of Veracity اعلام کرده است.

این همکاری VMS هوشمند (IVMS) 3.0 را با VIEWSCAPE گرد هم می‌آورد و به پرسنل امنیتی اجازه می‌دهد تا آگاهی موقعیتی خود را همراه با مدیریت تهدیدها و حوادث به طور فعال در هر اندازه نصب افزایش دهند.

ادغام هدفمند بین VMS هوشمند و VIEWSCAPE همبستگی مبتنی بر زنگ هشدار را برای مشاهده فیدهای زنده یا ضبط شده ارائه شده در VIEWSCAPE ارائه می دهد. علاوه بر این، آلارم‌ها و هشدارها توسط Videonetics IVMS مربوط به سلامت سیستم، فعالیت اپراتور یا ناهنجاری‌های شناسایی‌شده توسط موتور داخلی آنالیز ویدئو تولید می‌شوند.

اپراتورها مجهز به بررسی حوادث هستند به محض دریافت و پذیرش آلارم در VIEWSCAPE، و فیدهای پخش زنده یا پخش را از Videonetics Intelligent VMS می کشد.

علاوه بر این، اپراتورها می توانند تجزیه و تحلیل سریع نظارت بر سلامت دستگاه های دوربین مداربسته را در داشبورد خود از طریق Videonetics IVMS داشته باشند. این به برنامه ریزی تعمیر و نگهداری، پیگیری TAT تعمیر و نگهداری، ارتباط با OEM های شخص ثالث برای حل به موقع مشکلات کمک می کند.

برای بررسی مؤثر، اپراتورها می توانند ویدیوهای رویدادهای زنده یا قبلی را صادر کنند و برای تصمیم گیری سریعتر در تیم به اشتراک بگذارند.

یک پلت فرم مدیریت امنیتی یکپارچه باز VIEWSCAPE به مشتریان این امکان را می دهد که سیستم های مدیریت ویدئویی “بهترین نسل” مانند Videonetics VMS را انتخاب کنند. ادغام بین هر دو سیستم یک رابط یکپارچه غنی از ویژگی ها را برای اپراتور اتاق کنترل برای مدیریت هوشمند و کارآمد موقعیت های اضطراری فراهم می کند. راه حل یکپارچه دو طرفه بدون درز منجر به کاهش زمان پاسخگویی، رعایت رویه های عملیاتی استاندارد نسبی و اطلاع رسانی به موقع به سهامداران کلیدی می شود. هر دو تیم تحقیق و توسعه Veracity و Videonetics این ادغام را با تجربیات موارد استفاده واقعی پروژه های زنده غنی کرده اند. ویوک کومار، مدیر کشور Veracity (هند).





منبع