اخبار دوربین مداربسته

ایستگاه های برق برای علاقه مندان به فضای باز استرالیایی


BLUETTI در وب سایت استرالیایی خود اولین نیروگاه متحرک حرفه ای در فضای باز جهان را راه اندازی کرده است – AC60 که دارای استاندارد IP65 برای محافظت در برابر آب و گرد و غبار است.

AC60 مجهز به یک اینورتر 600 وات و باتری LiFePO4 403 وات ساعتی، سطح بالایی از محافظت، شارژ سریع‌تر، قابلیت حمل فوق‌العاده و ظرفیت قابل ارتقا را ارائه می‌دهد. این برای پاسخگویی به تقاضای رو به رشد برای یک منبع برق قابل اعتماد و متحرک برای استفاده در فضای باز طراحی شده است.

مقاوم در برابر آب و ضد گرد و غبار

ساختار داخلی AC60 به طور قابل توجهی بهبود یافته است: سیستم مجرای هوای آن مستقل است و با یک لایه محافظ برای جلوگیری از نفوذ مایعات و گرد و غبار پوشش داده شده است. تمام مواد خارجی آن تست های مقاومت در برابر آب و گرد و غبار را پشت سر می گذارند.

علاوه بر این، دوشاخه های آن، از جمله پریزهای AC ثبت شده، از داخل به بیرون با شاخه های لاستیکی برای حداکثر حفاظت و ایمنی مهر و موم شده اند. به همین دلیل AC60 دارای رتبه IP65 است و به عنوان منبع تغذیه عالی برای فعالیت های مختلف در فضای باز تعریف می شود.

شارژ چندگانه

AC60 دارای سه حالت شارژ است که شامل حالت بی صدا (160 وات)، حالت استاندارد (255 وات) و حالت توربو (600 وات) می شود.

با استفاده از آداپتور توربوشارژ ارائه شده، می توان آن را با 600 وات در کمتر از یک ساعت شارژ کرد. در حالت شارژ بی‌صدا، دستگاه صدای خود را از 45 دسی‌بل به 40 دسی‌بل کاهش می‌دهد، به‌قدری ملایم که حتی در فضاهای محدود مانند اتاق یا چادر به سختی شنیده می‌شود.

AC60 همچنین از شارژ خورشیدی تا 200 وات پشتیبانی می کند. این به طور گسترده ای با پانل های خورشیدی دیگر علاوه بر پانل های خورشیدی PV120/PV200 BLUETTI سازگار است. همچنین از شارژ باتری خودرو یا سرب-اسید پشتیبانی می کند، همیشه یک گزینه شارژ مناسب وجود دارد.

AC60 فقط 9.1 کیلوگرم وزن دارد. همچنین دارای اندازه جمع و جور مانند یک کولر یا جعبه ابزار کوچک با ابعاد (L*W*D) 290 mm* 205 mm*234 mm است. به دلیل دسته تاشو به راحتی در فضاهای تنگ جا می شود و جابه جا می شود.

ظرفیت انعطاف پذیر با B80

AC60 دارای یک باتری LFP با ظرفیت 403 وات ساعت است که می تواند چندین دستگاه را پشت سر هم تامین کند. با این حال، با باتری انبساطی B80 می تواند بیشتر دوام بیاورد. با دو باتری B80، 806Wh در هر بسته، AC60 می تواند حداکثر ظرفیت 2015Wh داشته باشد.





منبع