دسته‌بندی نشده

بهترین دوربین مداربسته برای فضای باز دید در شب چه ویژگی هایی دارد؟ | tizbincctv

سیگنال تولیدی در دوربین‌های تحت شبکه دیجیتال است و از نویز‌های آنالوگ محیط تاثیر کمی را می‌پذیرد و در نتیجه تصویری با کیفیت مناسب حتی در شرایط نویز الکترومغناطیسی زیاد ارائه می‌دهد. در محیط‌های صنعتی معمولا تجهیزات و مکان‌هایی که نیاز است توسط یک سیستم نظارت تصویری مورد پایش قرار گیرد به دلیل که به سبب شرایط این نوع محیط با فاصله از یکدیگر قرار دارند. ممکن است فضای بین دو نقطه ما اهمیت بالایی برای پایش تصویری نداشته باشد اما مثلا خود تجهیزات برای ما مهم باشند. در محیط‌ها نیاز است مثلا یک سیستم دوربین مدار بسته محیطی با وسعت چند هکتار را پایش کند در حالی که در سیستم‌های کوچکتر وسعت مورد توجه ما نهایت از چند ده متر تا صد یا دویست متر باشد. از اینجای مقاله به بعد نظرات شخصی من رو در مورد انتخاب یک دوربین مداربسته خوب برای یک پروژه و نصب کوچک تا حدود ۱۰ دوربین هست و براساس تجربیات چندین ساله ی من هست. در صورتی که قصد دارید با کم‌ترین هزینه و با بالاترین بازدهی، از مغازه خود در برابر رخداد‌هایی مثل سرقت محافظت کنید، دوربین مداربسته AHD-OR-111 گزینه مناسبی برای شما است.

  • در ادامه پیش‌نیاز‌های خرید دوربین مدار بسته برای مغازه را مرور خواهیم کرد.
  • شرط قانونی بعدی این است که کارفرما نمی تواند اطلاعات خصوصی کارمندان را از طریق دوربین مداربسته مورد بازرسی قرار دهد.
  • در دوربین های مداربسته بی سیم یک حافظه داخلی یا همان مموری کارت تعبیه شده است.
  • بیشترین فروش دوربین‌های مدار بسته با برند یونی ویو در کشور انگلستان صورت می‌گیرد.
  • اگر واقعاً قصد دارید یک برند را برای خرید انتخاب کنید، ما در ابتدا به مشاء پیشنهاد می‌کنیم از مشاوره رایگان متخصصین ما در مجموعه نصب برتر کمک بگیرید.

از این رو در بخش قطعات و تجهیزات جانبی توانسته عملکردی عالی و رضایت بخش داشته باشد. با این حال قیمت بالای دوربین مدار بسته برند سونی، موجب شده است تا گروه محدودی از مشتریان از این برند استقبال کنند. ارایه دوربین های مداربسته با کیفیت و قیمت مناسب از جمله اهداف این شرکت بزرگ بوده که تا به امروز هم خوب از عهده این دو ویژگی برآمده است. علاوه براین نصب و راه اندازی دوربین مداربسته هایک ویژن بسیار ساده و آسان است. همچنین در میان قوی ترین دوربین مداربسته دوربین های برند هایک ویژن خودنمایی می کنند. این شرکت به عنوان یکی از اولین تولیدکنندگان دوربین مداربسته که از استاندارد فشرده سازی H.264 / AVC استفاده می نماید، بهترین عملکرد کدگذاری ROI را در مقایسه با همان محصولات از سایر برندهای تولید کننده ارائه می کند.

پاناسونیک از جمله قمجله خبری دوربین مداربستهمی ترین برندهای ژاپنی می باشد و هدف اول این برند سیستم های صوتی است که توانسته در این حوزه بخش اعظمی از بازار را نیز از آن خود کند. سونی یک برند قوی ژاپنی هست که بیشتر تولید کننده دوربین های تحت شبکه می باشد و در حال حاضر دوربین های آنالوگ را از چرخه تولید خود حذف کرده است. برند یونی ویو سعی دارد با ارائه محصولات حرفه ای، پیشرفته و مطمئن در صنعت امنیت نظارتی، همواره حرفی برای گفتن داشته باشد.

دوربین مدار بسته آنالوگ

یکی از مشکلات رایج دوربین های مداربسته مجهز به دید در شبIR بازتاب نور LEDهای مادون قرمز به داخل لنز دوربین است که منجر به کاهش کیفیت تصاویر ثبت شده می شود. برای کسب اطلاع از قیمت بهترین دوربین مداربسته دید در شب به دسته‌بندی دوربین‌های مداربسته در زیر همین مطلب مراجعه کنید. بهترین دوربین مداربسته خانگی برای کسانی که امنیت خانه برای آن‌ها بسیار اهمیت دارد، وسیله‌ای اساسی است.

http://atisflower.ir

اگه می خواهید که تصویر شبتان رنگی باشه از دوربین هایی که میگن دید در شب رنگی یا استارلایت یا دارکفایتر و … هستند استفاده کنید . مقاومت بالا در برابر رطوبت، گرد و غبار و شرایط بد آب و هوایی از ویژگی های دوربین امنیتی خانه محسوب می شود. یکی دیگر از گزینه‌های ارزان اما موثر، دوربین امنیتی 39.99 دلاری Zmodo 1080p Indoor/Outdoor است.

دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-B1A21P