دسته‌بندی نشده

بهترین دوربین مدار بسته خانه هوشمند با مشخصات + عکس هوشمند سازی آرات | tizbincctv

در یک سیستم نظارت تصویری در یک محیط صنعتی گاهی لازم است تصاویر دوربین مدار بسته صنعتی در قسمت‌های مختلف نمایش داده شوند. معمولا تجهیزات مورد استفاده در محیط‌های صنعتی با تجهیزاتی که در سایر مناطق استفاده می‌شوند کمی متفاوت است. سیستم‌های نظارت تصویری نیز از این قاعده مستثنی نیستند و محیط‌های صنعتی و کارخانه‌ها اصطلاحا دوربین مدار بسته صنعتی نیاز دارند.

  • قبل از اینکه بخواهید بهترین دوربین مدار بسته خانگی را انتخاب کنید باید به نکاتی درباره آن توجه کنید‌.
  • از این رو در بخش قطعات و تجهیزات جانبی توانسته عملکردی عالی و رضایت بخش داشته باشد.
  • به راستی بهترین دوربین برای کنترل کردن باغ و ویلا، دوربین هایک ویژن است.
  • در صورتی که قصد دارید با کم‌ترین هزینه و با بالاترین بازدهی، از مغازه خود در برابر رخداد‌هایی مثل سرقت محافظت کنید، دوربین مداربسته AHD-OR-111 گزینه مناسبی برای شما است.

با توجه به تنوعی که در برندهای دوربین مدار بسته وجود دارد انتخاب بهترین مارک دوربین مداربسته ایرانی شاید کاری سخت باشد. برای انتخاب بهترین دوربین مداربسته برای منزل باید ابتدا نقطه ای که قصد نصب دوربین در آن محل را دارید بررسی کنید. اگر قصد نصب دوربین مداربسته در محیط بیرونی از منزل را دارید باید به نکات گفته شده در قسمت های قبل توجه کنید. در نتیجه دوربین مورد نظر باید دارای استانداردهای مورد نظر نیز باشد. اما اگر قصد نصب دوربین مداربسته در محیط های داخلی و پوشیده منزل را دارید می توانید از دوربین های دام و توربو استفاده کنید.

http://atisflower.ir

DNR یا Digital Noise Reduction یک مجله خبری دوربین مداربسته دوربین مدار بسته است که به طور دیجیتال نویزهای تصویر را ازبین می‌برد. 3D-DNR نوعی پیشرفته‌تر از این تکنولوژی است که نویزها را بطور خیلی موثرتر حتی در شرایطی که نور محیط کم است، از تصویر فیلتر می‌کند. این اشکال به این صورت ایجاد می شود که دوربین مدار بسته میزان باز بودن Iris را برا اساس میانگین نور تصویر محاسبه می کند. قبل از آنکه اقدام به خرید دوربین مداربسته مورد نظر خود کنید ابتدا لازم است تا دمای مکان مورد نظر را در زمستان بررسی کنید.

در مدل DNR سه بعدی علاوه بر پردازش مجزا بر روی فریم و تصویر، بصورت دسته ای نیز روی کل فریمها در پایان هر سیکل، پردازشی مجزا صورت می پذیرد. کاهش نویز دیجیتال در اصل یک تکنیک پردازش تصاویر است که سعی می نماید با حذف نویز، کیفیت تصاویر را بالا برده و مصرف پهنای باند را در پروسه انکدینگ کاهش دهد. زیرا انکدر یا رمزکننده با مشاهده نویزهای تصویر بعنوان اجسام متحرک سعی می نماید آنها را نیز در رمزنگاری و فشرده سازی در نظر بگیرد. برای جبران خطاهایی که ممکن است در تنظیمات Sensitivity به وجود بیاید، کاربر می­تواند نسبت فضای اشغال شده توسط جسم متحرک به فضای محدود­ی مورد نظر را تعیین کند.

بهترین مارک دوربین مداربسته ایرانی

گزینه‌های زنگ درب تصویری سیمی و بی‌سیم نیز در مجموعه دوربین‌های امنیتی Nest وجود دارد. آشکارساز صدای عمومی، آشکارساز حرکت، و سنسور کیفیت هوا در دوربین کار امنیتی را آسان‌تر می‌کند. به نظر می‌رسد کودک نیز از حالت لالایی دوربین و نور شب با رنگ قابل تنظیم لذت می‌برد. Ring محصولات گسترده ای دارد، در میان آن‌ها دوربین امنیتی هوشمند Ring Spotlight Cam را بررسی می‌کنیم. این دوربین با قابلیت ضد آب و گرد و غبار هوا و تحمل دمای پنج درجه زیر صفر، برای اکثر مناطق آب و هوایی، انتخابی بی‌نظیر است. تعداد دوربین در پارکنیگ، به وسعت محیط و میزان زوایا بستگی دارد، که نصاب دوربین مداربسته باید این نکات را لحاظ کند.

دوربین مداربسته تحت شبکه مدل V380 WarmLight