اخبار دوربین مداربسته

بوش نمای محیطی 360 درجه را در 30 ثانیه معرفی می کند


بوش دوربین 9 میلی متری MIC IP fusion 9000i را معرفی کرده است که نمای حرارتی گسترده ای را برای افزایش سطح امنیت در کاربردهای تشخیص محیطی ارائه می دهد. دوربین جدید که به لنز 9 میلی‌متری مجهز است، مجموعه راه‌حل‌های امنیتی مبتنی بر هوش مصنوعی MIC IP fusion 9000i را گسترش می‌دهد.

دوربین MIC IP fusion 9000i 9mm که به طور خاص برای امنیت محیطی با برد کوتاه در مکان‌های حساس طراحی شده است، پوشش کامل 360 درجه را در 30 ثانیه ارائه می‌کند. دریافت نمای دایره کامل به سرعت هزینه های امنیتی در هر متر مربع را کاهش می دهد و در نتیجه باعث صرفه جویی در مشتری می شود.

دوربین با محفظه تمام فلزی محافظت می شود و همان سطح طول عمر و قابلیت اطمینان مدل های لنز 19 میلی متری و 50 میلی متری موجود را ارائه می دهد.

لنز 9 میلی متری جدید یک نمای حرارتی منبسط شده (70 درجه در 52 درجه) ارائه می دهد. در نتیجه، یک دوربین تنها به شش حرف اضافه نیاز دارد تا پوشش 360 درجه را در 30 ثانیه ارائه دهد. مانند سایر مدل‌های MIC IP fusion 9000i، دوربین 9 میلی‌متری یک تصویرگر حرارتی را با یک تصویرگر نوری نور ستاره‌ای 1080p در یک محفظه ترکیب می‌کند. برای امنیت بدون توجه به شرایط نوری، دوربین می‌تواند داده‌های تشخیص اشیا را از جریان‌های ویدئویی حرارتی و نوری از طریق فناوری ترکیب ابرداده‌ها ترکیب کند.

ترکیبی از تحلیل‌های ویدیویی هوشمند داخلی و فن‌آوری‌های ادغام ابرداده به اپراتورها بدون توجه به اینکه کدام جریان ویدیویی را مشاهده می‌کنند، آگاهی کلی از محیط خود را افزایش می‌دهد. ادغام ابرداده به طور خودکار هشدارهایی را فعال می کند تا به اپراتورها کمک کند روی چیزهایی که نیاز به توجه دارند تمرکز کنند، حتی اگر به دلیل نور ضعیف، دود یا تاریکی کامل، لزوماً در جریان ویدیویی که در حال تماشا هستند قابل مشاهده نباشند.

به عنوان مثال، زمانی که شخصی در حال راه رفتن در تونل است، یک حادثه جدی رخ می دهد که باعث می شود تونل به سرعت پر از دود شود. به دلیل دید ضعیف، دوربین نوری دیگر نمی تواند افراد را تشخیص دهد. با این حال، تصویرگر حرارتی به تشخیص آنها ادامه می دهد و پوشش ابرداده روی تصویر نوری قابل مشاهده است. یک زنگ هشدار فعال می شود و اپراتور اعلان رویداد را از هر دو جریان تصویر دریافت می کند و می تواند بلافاصله با کلیک بر روی ابرداده به تصویر حرارتی تغییر مکان دهد. هنگامی که اپراتور داده‌های ویدیویی مربوط به رویداد را مشاهده کرد، می‌تواند اقدام صحیح بعدی را برای انجام تعیین کند.

لنز برد بلندتر (50 میلی متر) تشخیص دوربرد و هشدار اولیه را برای مرزها، کانال های حمل و نقل یا باند فرودگاه فراهم می کند، در حالی که لنز 19 میلی متری برای کاربردهای برد متوسط ​​ساخته شده است. نسخه جدید 9 میلی‌متری اکنون از برنامه‌های برد کوتاه پشتیبانی می‌کند که در آن یک نمای کلی دایره‌ای باید در عرض چند ثانیه ارائه شود.

دوربین 9 میلی‌متری MIC IP fusion 9000i دارای بدنه فلزی جامد با متالورژی و پرداخت فوق‌العاده است تا محافظت استثنایی در برابر خوردگی ایجاد کند. این دوربین که برای عملکرد طولانی‌مدت در محیط‌های شدید ساخته شده است، می‌تواند در برابر باد شدید، باران و برف و همچنین رطوبت 100 درصد و دماهای شدید از 40- تا 65 درجه سانتی گراد (40- تا 149 درجه فارنهایت) مقاومت کند.

استفاده از چرخ دنده های تمام فلزی در مقایسه با دوربین های دارای چرخ دنده های پلاستیکی و تسمه های لاستیکی مقاومت بیشتری در برابر ضربه و لرزش و عمر عملیاتی طولانی تری می دهد. در صورت ضربه یا نیروی خارجی مانند بادهای بادی، دوربین به رمزگذارهای موقعیتی متکی است تا بدون نیاز به تداخل اپراتور، موقعیت دقیق از پیش برنامه ریزی شده را از سر بگیرد.

به طور کلی، دوربین 9 میلی‌متری MIC IP fusion 9000i خط دوربین‌های هوشمند محافظ محیطی با عملکرد بالا را با یک گزینه برد کوتاه کامل می‌کند. با انتخاب دوربین های MIC، اپراتورها می توانند در روز و شب از دارایی های خود با تصویربرداری 360 درجه بسیار سریع محافظت کنند. بدون در نظر گرفتن آب و هوا، دما، لرزش یا شوک، دوربین جدید MIC IP fusion 9000i 9mm هوش موقعیتی را برای کمک به اپراتورها برای مقابله با حوادثی که نیاز به واکنش سریع و دقیق دارند، ارائه می‌کند.





منبع