دسته‌بندی نشده

خرید، قیمت و مشخصات انواع دوربین های مداربسته️ AHD، IP و وای فای️ پک آماده نصب | tizbincctv

نخستین استفاده از مجله خبری دوربین مداربسته دوربین مداربسته در سال ۱۹۴۲ میلادی توسط شرکت زیمنس آلمان نصب شد.این کار به منظور مشاهده پرتاب موشک های v2 بود. هفت سال بعد اولین تبلیغ دوربین مداربسته در سال ۱۹۴۹ برای محصولی با نام “وریکون” ساخته شد . اکثر مردم و کسب و کارها از نرم افزار دوربین برای اتصال دوربین خود به رایانه یا تلفن هوشمند خود استفاده می کنند. دوربین مداربسته و نرم افزار آن معمولاً برای نظارت بر فیدهای دوربین مداربسته که حیات هستند و ضبط آنها روی هارد دیسک یا روی Cloud استفاده می شود.

این دوربین‌ها راباید زمانی استفاده کنید که سیستم مدار بسته شما آنالوگ است. دوربین مدار بسته دید در شب یا فروسرخ که به وسیله LED مادون قرمز کار میکند و قابلیت تشخیص تا 183 متر را در شب فراهم میکند. این دوربین‌ها دارای تکنولوژی سنسورهای آشکارساز و تصویربرداری به وسیله سنسور حرارتی هستند.

  • از جمله کنترل میزان ترافیک در خیابان ها و ارسال اطلاعات توسط gps به رانندگانی که قصد عبور از مسیر آن خیابان ها را دارند.تحت نظارت قراردادن تصادفات و شناسایی جرایم رانندگی حداقل کاربرد های دوربین مداربسته در کنترل وسایل نقلیه هستند.
  • معمولا برای مکان هایی که نیاز به یک سیستم کوچک و ارزان دارند که امکانات بالا هم در اختیارشان قرار دهد، مناسب است.
  • از کاربرد های مهم آن در هنگام تصادفات برای مشخص شدن مقصر حادثه و یا ثبت تصاویر در هنگام طبیعت گردی است.
  • اندازه این دوربین ها بسیار کوچک بوده و می توان آنها را در مکان های مخفی نصب نمود.

دوربین های مدار بسته روز/ شب این عمل را با استفاده از تراشه های تصویربرداری بسیار دقیق خود انجام دهند. آنها به صورت استوانه ای شکل هستند و می توانند فواصل طولانی را فیلم برداری کنند. دوربین های بولت معمولاً برای فضای باز مناسب هستند، بنابراین بدنه آنها باید در برابر آب و هوا و گردوخاک مقاوم باشد. کاربرد دوربین مدار بسته تحت شبکه آنجا نمود مشخصی پیدا می کند که در پروژه های بزرگ بهینه سازی سیستم یک امتیاز مثبت به حساب می آید. دوربین های تحت شبکه نسل پیشرفته و حرفه ای تر سیستم های نظارتی هستند و در پروژه های حساس با امنیت بالا از دوربین مدار بسته تحت شبکه استفاده می شود چون بسیار ایمن تر و منعطف تر از تمامی محصولات نظارتی هستند.

دوربین چشم ماهی

بنابراین افزایش یا کاهش قیمت دوربین براساس تمام ویژگی ها و نه فقط یک مورد مشخص می شود. اگر با وجود تنوع دوربین های مداربسته در بازار می خواهید به راحتی انتخاب و خرید کنید این مطلب را بخوانید. در این مقاله سعی داریم دوربین ها را از لحاظ ظاهر، کیفیت، لنز و… دسته بندی کنیم. در زمان فروش دوربین مداربسته معمولاً فروشنده زمان کافی برای ارائه این مطالب به شما را ندارد.

http://atisflower.irهمچنین دو برند داهوا و هایکویژن هم از دو پروتکل HDCVI و HDTVI استفاده می کنند که از خانواده ی AHD به حساب می آیند. با استفاده از این دوربین ها می توان ورود و خروج پرسنل را کنترل نموده و از محصولات موجود در انبار آگاهی پیدا کرد. در برخی از صنایع و به ویژه در خطوط تولید بسیاری از مواد شیمیایی خطرناک برای انسان وجود داشته که امکان حضور نیروی انسانی و کارگر در آن قسمت وجود نخواهد داشت. همچنین در برخی مواقع نیز ممکن است دماهای بسیار بالا مانع از حضور افراد در این محیط ها گردد. این دوربین ها گرمای محیط، اجسام و افراد را تشخیص داده و هر دما را با یک رنگ نشان می دهند. این دوربین ها علاوه بر کارایی معمول برای امورات جنایی، شناسایی مجرمان و غیره مورد استفاده قرار می گیرند.

شکل انواع دوربین مداربسته براساس بدنه دوربین