دسته‌بندی نشده

دوربین مداربسته خرید دوربین مدار بسته دوربین مال | tizbincctv

اولین دوربین مدار بسته در سال ۱۹۴۲ توسط ارتش آلمان نازی برای نظارت بر چگونگی شلیک موشک V2 در ایستگاه پرتاب این موشک نصب شد. حدود ۷ سال بعد در آمریکا سیستم‌های مدار بسته تجاری به بازار آمد با نام Vericon و جالب توجه است که استفاده از این دوربین‌ها نیازی به مجوز دولتی نداشته‌است. دوربین‌های مداربسته دسته ای از دوربین‌ها هستند که معمولاً برای نظارت بر اماکن داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می‌گیرند و بسته به شرایط محیط انواع مختلفی دارند.

  • زرین سیستم در کلیه مناطق استان هایتهران،البرز،مازندران وخراسانبه ارائه خدمات و تجهیزات سیستم های حفاظت الکترونیک به صورت حضوری می پردازد.
  • دوربین های با لنز موتور دار قابل چرخش بوده و می تواند در زوایای متفاوت تصویر برداری کنند.
  • این کابل قادر است تا برق و تصویر را منتقل کند و ضمن ماندگاری و دوام بالا برای دوربین های HD ،HDTVI ، HDCVI و AHD مناسب است.

پیش از شروع باید اعلام نماییم که نصب دوربین مدار بسته مخفی از نظر اخلاقی صحیح نیست و بهتر است در اماکنی که دوربین مدار بسته نصب میگردد بر چسبی با متن ” این مکان مجهز به دوربین مدار بسته است” نصب گردد تا افراد در جریان ضبط تصویرشان قرار گیرند. دوربین مدار بسته مخفی از نقطه نظر ساختار کلی به 2 نوع دوربین تکی و دوربین به همراه DVR ویا NVR تقسیم می شود. دوربین مداربسته در دنیای امروزی، از اهمیت خاصی برخوردار شده است و تا حدودی خیال انسان ها را در مقابله با دزدی ها راحت کرده است. دوربین های مداربسته تولید شده توسط برند DMS می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید مطمئن و با کیفیت باشد.این برند، یکی از معتبر ترین و باکیفیت ترین برند ها، در زمینه تولید و پخش قطعات دوربین مداربسته می باشد. دوربین بولت به شکل استوانه بوده و اکثرا روی دیوار، ستون و پایه نصب می شود. بولت شناخته شده ترین مدل دوربین مداربسته می باشد و اغلب در فضا های باز و بر روی میله یا دیوار نصب می شود.

دوربین بالت داهوا مدل DH-HAC-HFW1200TP

با نصب دوربین مداربسته بیسیم می توانید هوشمند سازی خانه خود را انجام دهید. اولین دوربین‌های تحت شبکه در سال ۱۹۹۶ توسط شرکت “Axis” با استفاده از پایه نرم‌افزاری لینوکس تولید شد، این دوربین‌ها براساس استانداردهای HTTP و RTSP طراحی گردیده بود و از استانداردهای IPبرای ارسال تصاویر در قالب اطلاعات استفاده می‌کرد. دوربین مداربسته از طریق ثبت اطلاعات تصویری یک محیط امکان پیگیری شخصی یا قضایی پس از وقوع جرم را مهیا می‌کند. امروزه استفاده از تصاویر دوربین‌های مداربسته در سطح شهر به بخشی از روند پیگیری پلیس و سازمان‌های امنیتی تبدیل شده.

دوربین مداربسته برای امنیت در اماکن مختلف نصب می شود.سیستم های امنیتی و نظارتی در انواع مختلفی موجود می باشد . که در ادامه توضیحات کاملی درباره دوربین های مداربسته و سیستم های امنیتی خواهیم داد. دوست داریم بدانید که ما در دوربین مارکت خوشحال میشویم اگر شما با ما ارتباط بگیرید و ما بتوانیم کمکی به شما بکنیم. در ضمن خدمات مشاوره قبل از خرید دوربین مدار بسته در دوربین مارکت کاملا رایگان است پس نگران نباشید با ما در تماس باشید و سوالات خود را بپرسید.

نکات مهمی که در خرید دوربین مداربسته باید به ان توجه کرد:

مجله خبری دوربین مداربسته های آنالوگ به وسیله پورت BNC مستقیما و دوربین های تحت شبکه به واسطه یک سوئیچ به دستگاه متصل می شوند. دوربین اسپید دام به شکل گنبد بوده و دارای موتور حرکتی در داخل قاب خود بوده و اکثرا بر روی پایه نصب می شود. دوربین‌های بولت در صنایع تولیدی، محیط‌های بیرونی منازل ویلایی، کارخانجات، محیط‌های وسیع مانند انبارها بسیار اثربخش هستند. این دوربین‌ها کاملاً قابل مشاهده هستند و به دلیل عامل بازدارندگی از بهترین نوع دوربین‌ها به شمار می‌آیند. در هنگام محاسبات مقدار جریان مصرفی برای تامین منبع تغذیه هر دوربین مداربسته در حدود 2 آمپر جریان مصرف می کند. دستگاه های ضبط کننده ویدیویی دیجیتال DVRاین دستگاه ها تصویر دوربین های مورد نظر را با یک فرمت فشرده سازی مخصوص روی هارد خود ذخیره می کنند.

http://atisflower.ir