دسته‌بندی نشده

معرفی انواع دوربین مدار بسته + ویژگی‌ها و کاربردهای آن‌ها فنون برق | tizbincctv

برخی دوربین‌های آشکارساز حرکت مانند دوربین‌های پی تی زد می‌توانند بر روی حرکت یک چیز متمرکز شده و آن را دنبال کنند. نوع دیگری از کابل کواکسیال، RG6 است که عایقی ضخیم تر از RG59 دارد و برای انتقال پهنای باند بالاتر مانند اینترنت مناسب تر است. بنابراین توصیه می شود برای سیستم های نظارت تصویر از این کابل استفاده نشود. ضمن اینکه به این نکته توجه کنید که دوربین کیوب ضد آب و گردوغبار نیست و برای کاربری صنعتی استفاده از آن توصیه نمی شود. تیم دوربین استور آماده ی اجرای انواع سیستم های حفاظتی و امنیتی مختلف اداری ، تجاری ، خانگی و …

http://atisflower.irاین مجله خبری دوربین مداربسته‌ها اکثرا ضد آب بوده و دارای دید در شب قوی‌تری نسبت به دوربین‌های دام می‌باشند. در صنایع شیمیایی و رآکتورهای هسته ای این مورد به وفور دیده می شود و نیاز است تا از دوربین هایی استفاده شود که نسبت به حرارت های بالا و مواد شیمیایی مختلف مقاومت بالایی داشته باشند. دوربین مدار بسته PTZ قابلیت چرخش 360 درجه افقی و 180 درجه عمودی را دارد.

دوربین مدار بسته اسپید دام های لوک مدل PTZ-T4215I-D

بی‌ام‌اس کالا مجموعه ای کامل از محصولات هوشمندسازی و نیز امنیتی حفاظتی ساختمان واقع در تهران و مشهد بوده که از سال 1389 اقدام به تولید، طراحی و عرضه این سیستم ها کرده است. حال قصد داریم تا شرح مختصری از این انواع مختلف دوربین‌ مداربسته را یک به یک توضیح دهیم. وجود دوربین صنعتی در کارخانه های مختلف باعث می شود تا ایمنی بسیار افزایش یافته و کارگران دچار آسیب های مختلف جسمی نگردند.

کاربرد نظامی ،صنعتی ،کنترل ترافیک ،ارتباطات ویدیویی ،فضایی و تصویربرداری نامحسوس از جمله کاربردهای انواع دوربین مداربسته هستند. در ادامه به صورت کامل تر، سعی بر آن شده تا کاربردهای اصلی دوربین مداربسته را در اختیار شما قرار دهیم. در این سایت با بهترین فروش و ارزانترین انواع دوربین مداربسته در بازار با خدمات فروش خوب و گارانتی با نازلترین قیمت آشنا شدید، در صورت نیاز به راهنمایی با کارشناسان تیم مدیریت گذر تماس حاصل فرمایید.

  • به این معنا که تمامی تجهیزات مورد استفاده در این دو سیستم مداربسته با هم متفاوت است.
  • دوربین‌در محیط‌های معمولی و هم در محیط‌های با نور ضعیف کار می‌کنند، از عدم نیاز به نورگیرهای مادون قرمز داخلی بهره می‌برند، زیرا به لطف تراشه‌های تصویربرداری حساس فوق‌العاده‌شان می‌توانند تصاویر ویدیویی واضحی را در تاریکی ثبت کنند.
  • به طور مثال دستگاه با 4 کانال توانایی پشتیبانی تا 4 عدد دوربین را دارد.
  • امنیت بالای دوربین های بولت بسیار بالاست و کارایی مفید آن در حفظ حریم خضوضی و شخصی موردتوجه است.
  • بنابراین، نگران اینکه فیلم ضبط شده مخدوش یا بی کیفیت باشد، نباشید.
  • برای خرید بهترین نوع دوربین مداربسته و نصب آن، می توانید از نصاب دوربین مدار بسته در تهران، شیراز و سایر شهرهای دیگر، از طریق ثبت درخواست رایگان در سایت یا اپلیکیشن “خدمت از ما” کمک بگیرید.
این نوع دوربین ها نیز خود به دو نوع تحت شبکه و آنالوگ HD تقسیم می شوند. دوربین های تحت شبکه نیز، قابلیت تشخیص چهره، شمارش افراد و سنسور تشخیص حرارتی دارند. به نظر می رسد مهم ترین قابلیت دوربین های بولت BULLET ضدآب بودن آن ها باشد. کارایی دید در شب دوربین های بولت در زمان خاموش شدن تمام نور موجود در مکان فعال خواهد شد. در این صورت سنسورها تشخیص خاموشی داده و به طور خودکار اقدام به شروع فعالیت خواهند نمود. استفاده از دوربین مداربسته در مجتمع های ورزشی ، مناطق توریستی ، رستوران ها و… باعث می شود تا حاضرین در آن مکان احساس امنیت داشته باشند.

پک دوربین مداربسته 4 کانال 5 مگاپیکسل HDCVI داهوا مدل T1-B2A51