اخبار دوربین مداربسته

کوچکترین دوربین مداربسته مبتنی بر هوش مصنوعی در بازار را ببینید


i-PRO از راه اندازی دوربین جدید شبکه i-PRO mini خود خبر داد. پردازشگر هوش مصنوعی قدرتمند i-PRO mini با فرم فاکتور جیبی و تکمیل کامل عملکردهای تجزیه و تحلیل هوش مصنوعی، دوربین را قادر می‌سازد تا به سرعت حجم زیادی از داده‌ها را پردازش کند و تا سه برنامه تحلیلی همزمان هوش مصنوعی را اجرا کند.

تشخیص اشیا مبتنی بر هوش مصنوعی نظارت پیشرفته‌تری را ارائه می‌کند و موارد مثبت کاذب را کاهش می‌دهد و در عین حال عملیات ارزشمند و اطلاعات بازاریابی را نیز ارائه می‌دهد. تجزیه و تحلیل مبتنی بر هوش مصنوعی شامل تشخیص افراد با استخراج ویژگی های منحصر به فرد مانند رنگ، لباس بالا/پایین، تشخیص چهره و تشخیص بدون ماسک است. این دوربین همچنین از نظارت/شمارش اشغال و ویژگی AI Privacy Guard پشتیبانی می‌کند که چهره‌ها یا کل بدن را پیکسل می‌کند.

استفاده از دوربین مجهز به هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل و بدون نیاز به تجهیزات اضافی یا هزینه آسان است. پردازش تجزیه و تحلیل لبه بار روی شبکه را کاهش می دهد و مدیریت داده های ویدیویی به راحتی از طریق سیستم مدیریت ویدیوی i-PRO یا داخل سایر تولید کنندگان پیشرو VMS انجام می شود.

به دنبال استراتژی هوش مصنوعی باز i-PRO، کیت توسعه‌دهنده نرم‌افزار (SDK) یکپارچه‌سازی برنامه‌های تخصصی شخص ثالث را امکان‌پذیر می‌سازد – به طیف گسترده‌ای از فرآیندهای اتوماسیون و برنامه‌هایی مانند نظارت بر وضعیت موجودی در قفسه‌های محصولات دسترسی پیدا می‌کند.

با عرض تقریباً 10 سانتی‌متر، ارتفاع 5 سانتی‌متر و تنها 2 سانتی‌متر عمق، i-PRO mini هوشمندی با اندازه‌ای مفید ارائه می‌کند که به‌طور خاص برای برنامه‌هایی طراحی شده است که در آن به دوربینی با تجزیه و تحلیل هوش مصنوعی نیاز است، اما نباید در طراحی محیطی شیک و تمیز متمایز شود. سنسور 2 مگاپیکسلی 30 فریم بر ثانیه i-PRO mini مطابق با استاندارد NDAA، تصاویر واضح و دقیقی را برای پردازنده قدرتمند Ambarella AI موجود می‌کند و استاندارد جدیدی را برای سنسور هوشمند مجهز به هوش مصنوعی تعیین می‌کند که تقریباً در بیشتر محیط‌ها از دید ناپدید می‌شود.

«i-PRO mini با ترکیب طراحی براق و محجوب با تجزیه و تحلیل هوش مصنوعی قدرتمند، بخش سنتی دوربین های کامپکت را مختل می کند. ماریوس ون در مروه، مدیر عملیات i-PRO APAC Oceania، گفت: صاحبان مشاغل می توانند به راحتی از فیلم های نظارتی خود برای باز کردن تجزیه و تحلیل بازاریابی ارزشمند استفاده کنند تا به بینش خریداران دست یابند. Van Der Merwe می‌گوید: «i-PRO در ارائه راه‌حل‌هایی که نیازمند سخت‌افزار محاسباتی قدرتمند و محتاطانه هستند، بدون نیاز به مصالحه بین اندازه دوربین، عملکرد و بینش‌های تجاری نسل بعدی، صنعت را پیشرو است.» مینی جدید i-PRO نشان دهنده تعهد ما به نوآوری مداوم و ماموریت ما برای در دسترس قرار دادن قابلیت های هوش مصنوعی در سراسر بازار نظارت به عنوان شریک نسل بعدی قابل اعتماد برای صنعت امنیت است.





منبع