دسته‌بندی نشده

انواع دوربین مداربسته + راهنمای خرید + قیمت نمایندگی فروش دوربین هایک ویژن | tizbincctv

برای خرید دوربین مداربسته بولت می توانید با کارشناسان دوربین مال تماس بگیرید. دوربین های مداربسته به دو نوع آنالوگ و دوربین های تحت شبکه تقسیم می شوند؛ دوربین مداربسته های آنالوگ جزو دوربین های قدیمی هستند ک با استفاده از سیم و کابل کار میکند. از دوربین مدار بسته برای اولین بار در سال 1942 در زمینه هوا و فضا در آلمان استفاده شد و پس از 30 سال این تکنولوژی به طور رسمی پا به عرصه ظهور در انظار عمومی گذاشت و برای کنترل ترافیک در آمریکا مورد استفاده قرار گرفت. در ابتدا تنها دوربین های مداربسته آنالوگ (غیر دیجیتال) ساخته شده بودند که کیفیت پایین تصاویر و عدم دسترسی به شبکه از معایب آن به شمار می رفت. تا اینکه در سال 1996 شرکت AXIS ایالات متحده آمریکا اقدام به ساخت دوربین های مداربسته تحت شبکه با استاندارد HTTPS بر بستر سیستم عامل Linux نمود. امروزه در سرتاسر دنیا نیاز به امنیت بیش از پبش احساس می شود به همین علت از کارخانه های بزرگ صنعتی تا منازل مسکونی، مشتاق به نصب دوربین مداربسته جهت حفظ و برقراری امنیت در محیط کار و یا محل زندگی خود هستند.

  • دوربین dome معمولا در محیط های داخلی مانند اتاق ها، راهروها و فضاهای مسقف نصب می شود.
  • محصولات سیماران قیمت منطقی و کیفیت ساخت بسیار خوبی دارند .دوربین مداربسته سیماران با گارنتی 24 و 36 ماهه در بازار ارائه می شوند .
  • معوملا از دوربین های امنیتی و نظارتی متحرک PTZ اسپید دام در فضاهای باز استفاده می شود و می توان نقاطی را به صورت اتوماتیک برای جهت دوربین در سیستم دوربین های نظارتی تعریف کرد.
  • این مشخصه را در دیتا شیت دوربین به صورت یک عدد همراه با mm (میلی متر) و عبارت Fixed یا Varifocal مشاهده خواهید کرد.
  • در اکثر موارد پاسخ منفی است و کیفیت ضبط حداکثر 1 تا 2 مگاپیکسل می باشد.

دوربین بولت به دلیل ساختار و ظاهر استوانه ای شکلشان که شبیه به گلوله است، به BULLET نام گذاری شده اند. دوربین های بولت یکی از پرکاربردترین دوربین های مداربسته در محیط های بیرونی هستند و اغلب جنس بدنه آنها فلزی می باشد. در ابتدای امر برای اینکه با انواع دوربین مداربسته آشنا شوید باید خاطر نشان کنیم که دوربین های امنیتی و نظارتی از منظر های گوناگونی قابل دسته بندی می باشد که دانستن این موارد در هنگام انتخاب و خرید دوربین مدار بسته بسیار ضروری می باشد. دستگاه های ذخیره ساز دروبین مداربسته از تعداد محدودی هارد پشتیبانی می کنند و بعنوان مثال دستگاه DAHUA XVR 5216H نهایتا از دو عدد هارد 8 ترابایتی پشتیبانی می کند.

آشنایی با انواع دوربین مداربسته

نحوه انتشار مجله خبری دوربین مداربسته IR در دوربین های مداربسته قدیمی به نحوی است که منجر به ایجاد یک الگوی دایره ای شکل از نور بر روی تصویر می شود و روشنایی بیشتر در مرکز تصویر متمرکز است. این مساله باعث می شد که تا حدود ۳۰ درصد از کارائی دوربین مداربسته پاناسونیک از بین برود و از طرفی روشن کردن محیط در بعضی از مکان ها به دلایل حفاظتی همیشه مقدور نیست و یا بسیار هزینه بر است . نورپردازی دوربین های مداربسته پاناسونیک در گذشته نه چندان دور، از اهمیت زیادی برخوردار بود و با ورود پروژکتور های مادون قرمز ، و یا دوربین هایی که دارای ” ال ای دی ” مادون قرمز بودند ، این مشکل تا حدودی حل شد . اگر نظارت و کنترل محلی شبیه حیاط خانه، مدرسه، وغیره را بر عهده دارید، که می­خواهید هشدارها زمانی فعال شود که کسی از روی دیوار وارد خانه می­شود، استفاده از قابلیت تشخیص نفوذ کارآمد نخواهد بود. شما می­خواهید گذر افراد از روی دیوار مشخص شود، اما همانطور که در تصویر مشاهده می­کنید، اگر از قابلیت تشخیص نفوذ Intrusion Detection استفاده کنید ممکن است رفت و آمد افراد در داخل حیاط یا محوطه­ی مورد نظر هم باعث فعالیت هشدارها شوند. برای جلوگیری از این وضعیت و بهره مندی بهتر از دوربین و امکانات آن، پیشنهاد می­شود از قابلیت عبور از خط Line Crossing استفاده کنید.

دوربین دام 4 مگاپیکسل داهوا DAHUA HDW 1400EMP-A

زیرا انکدر یا رمزکننده با مشاهده نویزهای تصویر بعنوان اجسام متحرک سعی می نماید آنها را نیز در رمزنگاری و فشرده سازی در نظر بگیرد. مشاهده نویز در تصاویری که جزئیات بسیار خوبی را نمایش می دهند(که بازهم بهتر از وقتی است که از Gain استفاده نمی شود و تصویر کاملا تیره شوند). هرچه حساسیت بالاتر باشد، ورود کوچکترین اجسام هم باعث فعالیت هشدارها خواهد شد. با تنظیم میزان حساسیت می­توان هشدارهای بی­موردی را کاهش داد که نتیجه ورود اجسام کوچک و غیرضروری هستند.

قیمت انواع دوربین مدار بسته

پس عقلانی است که به سراغ فروشگاه یا شرکتی بروند که فاقد دوربین مداربسته باشد. دوربین های مداربسته فروشگاهی در اولین گام به عنوان یک نگهبان هوشیار برای کسب و کار شما هستند. از بین انواع مختلف دوربین های مداربسته امروزی که راهی بازار می شوند نمی توان گفت که بهترین دوربین مداربسته کدام است زیرا هر کدام از این دوربین ها برای کاربری خاصی طراحی و ساخته شده اند. برای پیدا کردن بهترین دوربین مداربسته مناسب با نیاز شما، کارشناسان هایپر صنعت فامکو آماده ارائه مشاوره و کارشناسی رایگان به شما همراهان گرامی می باشند. خرید دوربین مداربسته به صورت تلفنی این امکان را می دهد که علاوه بر ثبت سفارش، امکان مشاوره تخصصی دوربین مدار بسته را هم داشته باشید. ثبت سفارش دوربین مداربسته به صورت تلفنی از ساعت 8 صبح تا 8 شب امکان پذیر است و دوربین مدار بسته خرداری شده در کمترین زمان آماده و ارسال خواهد شد.

http://atisflower.ir