اخبار دوربین مداربسته

گرانت تورنتون مدیران Euclideon Limited را منصوب کرد


در 12 فوریه 2024، کامرون کرایتون و مایکل مک کان، شرکای گرانت تورنتون، به عنوان مدیران Euclideon Limited، یک شرکت فناوری تجسم داده های سه بعدی با موتور رندر محافظت شده با پتنت “جزئیات نامحدود” منصوب شدند.

این فناوری به حل چالش مدیریت، مشاهده و به اشتراک گذاری مجموعه داده های سه بعدی بزرگ و پیچیده مانند LIDAR و فتوگرامتری در همه دستگاه ها کمک می کند. Euclideon فناوری خود را از طریق مدل Software as a Service (SaaS) در اختیار طیف وسیعی از مشتریان دولتی و بلو چیپ قرار می دهد.

مدیران تجارت تجارت را متوقف کرده اند و کمپین ابراز علاقه را برای فروش مالکیت معنوی و دارایی های تجاری اقلیدئون انجام می دهند.

محصولات عبارتند از:

  • udStream – یک برنامه رندر قدرتمند برای دسکتاپ، مرورگر یا دستگاه های دستی.
  • udCloud – پلتفرمی برای ذخیره سازی بسیار کارآمد، اشتراک گذاری، همکاری و دسترسی به مجموعه داده های سه بعدی عظیم که به طور کامل توسط کاربر مدیریت می شود.
  • udSDK – یک کیت توسعه نرم افزار برای ادغام رندر نامحدود ™ Detail در برنامه های خود.

مدیران فروش مالکیت معنوی و دارایی های تجاری اقلیدئون را کنترل می کنند و به دنبال پیشنهادهای غیر الزام آور شاخص (“NBIO”) از طرف های ذینفع برای به دست آوردن کسب و کار و دارایی های آن هستند.

کامرون کرایتون، شریک مشاوره مالی در گرنت تورنتون گفت: «به پیشنهادهایی که منعکس کننده سرمایه گذاری قابل توجه تا به امروز در فناوری و فرصت های فعلی برای کسب درآمد باشند، اولویت داده می شود.»

از علاقه مندان دعوت می شود تا قبل از ساعت 16:00 (AEDT) روز سه شنبه 27 فوریه 2024 یک پیشنهاد غیر الزام آور ارائه کنند.

برای شرکت در فرآیند و دریافت دسترسی به مطالب بررسی دقیق، لطفاً با گرنت تورنتون از طریق ایمیل: [email protected] تماس بگیرید.





منبع