دسته‌بندی نشده

فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته واردکننده دوربین مداربسته | tizbincctv

مجله خبری دوربین مداربسته هایک ویژن در حال حاضر با بیش از نیروی کار و همچنین حدود 4000 نیرو در بخش تحقیق و توسعه، دارنده ی عنوان بزرگ ترین تیم تحقیق و توسعه میان برند های حوزه ی سیستم های حفاظتی امنیتی و بخصوص دوربین مداربسته است. در این مقاله ما سعی کردیم تا شما را با برند های برتر دوربین مداربسته آشنا کنیم. بی شک برند های معروف و شناخته شده زیادی هستند که می توانند در این لیست قرار گیرند. در صورتی که شما هم به دنبال دنیای نصب دوربین مداربسته هستید یا مدیریت برق ساختمان هستید، به راحتی می توانید از خدمات مجموعه کافه آموزشگاه استفاده کنید.

امتیاز دوربین های مداربسته هایک ویژن از نظر کارشناسان

شرکت پارس ارتباط به تنهایی اقدام به فروش دوربین مداربسته نکرده و مسئولیت فروش را بر عهده عاملیت های خود در تهران و شهرستان ها قرار داده است . فروشگاه هایک لوکیکی از نمایندگی های فروش این محصولات در تهران است که قابلیت ارسال محصولات این دو برند به سراسر ایران را فراهم کرده است . همچنین امکان همکاری برای نصب دوربین مدار بسته در سراسر ایران توسط هایک لوک برای شما فراهم شده است . هایک ویژن یکی از تولید کنندگان و برندهای دوربین مداربسته درحوزه سیستم های امنیتی است که در سال 2001میلادی(1380شمسی) در هانگژو چین تاسیس شد. D-Link با بیش از سه دهه تجربه شبکه، راه حل‌های نظارتی یکپارچه را با محصولات نظارت بر دوربین مداربسته و IP ارائه می‌دهد.

قیمت بهترین برند دوربین مداربسته

از سال 2014 میلادی تاکنون برند داهوا جزو ده برند برتر در دوربین های مداربسته بوده است. داهوا که تولید کشور چین است در سال 2015 رتبه دوم را برای محصولات و خدمات نظارت تصویری کسب کرد. همچنین در سال 2016 از بین 50 برند برتر توانست رتبه چهارم را به خود اختصاص دهد.

http://atisflower.ir

محتوای این سایت با هدف ارتقا دانش کاربران و گسترش علم از طرف تیم تخصصی شرکت ویرا صنعت به کاربران تقدیم می شود. محدودیت دسترسی…برای اینکه بتوانید نظر خود را ثبت کنید، باید وارد سایت شوید. این دوربین‌ها دارای لنز‌های بسیار قوی و بدون افت کیفیت و رنگ می‌باشند. انواع مختلفی دارد و در کفیت‌های ۲، ۳، ۴، ۵، ۸ مگاپیکسل تولید می‌شود.

  • دوربین مداربسته HUVIRON دارای انواع دوربین تحت شبکه HUVIRON ، دوربین AHD هوایرون و همچنین دوربین های آنالوگ HUVIRON می باشند.
  • همین مسئله هم باعث شده تا محصولات تولیدی این برند از نظر سطح کیفیتی در رده بندی های بالایی قرار گیرند.
  • این برند در زمینه طراحی و ساخت سیستم های مختلف از جمله دوربین، قطعات دیجیتالی و غیره هم فعال است.
  • گارانتی دوربین های مداربسته اکسوم 50 ماهه است و در صورت هرگونه خرابی و مشکلی دوربین شما با دوربین نو تعویض میشود.
  • این شرکت در سال 2011 با پلتفرم N6 دستگاه DVR را تولید و روانه بازار کرد و برای اولین بار موفق به تولید DVR ، با تعداد کانال 32 فول D1 در جهان گردید.

همچنین موقعیت مکانی که میخواهید در آن از دوربین مداربسته استفاده کنید بسیار مهم است و قبل از خرید دوربین مداربسته ایرانی باید این نکته را هم در نظر داشته باشید. مثلا پیشنهاد ما به شما برای محیط های داخلی استفاده از دوربین مداربیسته ی دام است اما برای محیط های خارجی دوربین مداربسته ی بولت مناسب تر است. این شرکت دوربین های مداربسته اچ دی با سیگنال CVI که سیگنال اختصاصی خود داهوا است را ارائه می دهد.

نقاط قوت دوربین مداربسته برند داهوا