دسته‌بندی نشده

بهترین برندهای دوربین مداربسته در بازار کدامند؟ » arioamniyat ir | tizbincctv

در صورت نیاز به مشاوره در زمینه نیازسنجی، ارزیابی و خدمات نصب و راه‌اندازی دوربین‌های مداربسته خود، از کارشناسان ما در رایکانت کمک بگیرید. همچنین لیستی از برندهای مورد تائید ایجاد کرده‌ایم تا مشتریان نیز بتوانند برندهای اصلی موجود در بازار و منطبق با استانداردها را به راحتی بشناسند. در صورتی که به عنوان وارد کننده دوربین مداربسته فعال هستید و برند اصلی خاصی را وارد می‌کنید می‌توانید برند خود را به ما معرفی کنید تا آن را در لیست برندهای مورد تائید خود قرار دهیم. این برند از دوربین‌های مدار بسته که نیز حاصل ساخت کشور چین می‌باشد از کیفیت مناسبی برخوردار است؛ برند شیائومی همانند گوشی‌های هوشمندی که تولید کرده است به دلیل قیمت مناسب و کیفیت نسبی خوب طرفدار‌های خاص خود را دارد.

http://atisflower.irمی توانید در داخل کاور دوربین ازسنسورهای لرزشیاستفاده نمایید و سنسور را به یک سیستم حفاظتی مثل آژیر متصل کنید.

یونی ویو (uniview)

درواقع می‌توان مجله خبری دوربین مداربسته را جزو یکی از قدرترین 10 برند برتر دوربین مداربسته دنیا دانست. داهوا یکی از 10 برند برتر دوربین مداربسته است که در سال 2002 میلادی با تولید DVR های 8 کانال Real-time در کشور چین آغاز به کار کرد. با توجه به نیازجامعه به سیستم های امنیتی و با به کارگیری نیروهای ماهر و کارآمد، داهوا از جمله شرکت هایی است که سهم بزرگی از بازار جهانی را از آن خود کرده و با تلاش فراوان توانسته لیسانس تولید فناوری را کسب نماید. این شرکت با تولید روزانه بیش از 200 هزار دوربین بالغ بر هزار دستگاه ضبط کننده رکورد بالاترین میزان تولید دوربین مداربسته دنیا را از آن خود کرده است. با وجود زمان کم حضور این برند در بازار رقابتی محصولات امنیتی و نظارت تصویری، اما این برند توانسته خود را در لیست بهترین مارک دوربین مداربسته در بسیاری از کشورها از جمله در ایران قرار دهد. دوربین مداربسته اکسیس به عنوان یکی از بهترین‌ برندهای دوربین مداربسته در جهان، طیف گسترده‌ای از محصولات را ارائه می‌دهد.

هایک ویژن بهترین مارک دوربین مداربسته

که جهت خرید و مشاوره میتوانید با تیم پشتیبان شرکت دیجی رانو ارتباط بگیرید. تمامی دوربین های مداربسته اکسوم دارای 50 ماه گارانتی است که این مزیت بسیار مهم برای انتخاب دوربین های مداربسته است. دوربین های مداربسته ایرانی از نظر امکانات توانایی رقابت و برابری با نمونه های خارجی دارد. رزولوشن دوربین های مداربسته در انواع مختلف 1، 2، 3، 4، 5 و 8 مگاپیکسل می باشد که مسلما هر چه کیفیت تصاویر بیشتر باشد دوربین دارای هزینه ای بالاتر خواهد بود. به دلیل اندازه و کیفیت حسگرهای مختلف به طور مستقیم نمیتوان اندازه لنزها را با هم مقایسه کرد.

چون مطمئنا بدون کسب آگاهی و اطلاعات مورد نیاز در مورد بهترین برند دوربین مدار بسته در دنیا نمی توان، انتخاب صحیح و درستی را داشت. قبل از خرید دوربین مدار بسته، بایستی از پرفروش ترین و بهترین برند های دوربین مدار بسته اطلاعاتی داشته باشید، تا بتوانید بهترین برند دوربین مدار بسته را خریداری کنید. در ادامه برای این که انتخابی دقیق و تصمیمی صحیح در زمان خرید داشته باشید، به بررسی بهترین برندهای دوربین مدار بسته پرداخته ایم.

  • همانگونه که از کلمه مارک و برند بر می آید، هر نامی که بر روی یک کالا بگذاریم یک برند یا مارک محسوب نمی شود.
  • با توجه به این که شرکت سونی بزرگ‌ترین تولیدکننده لنزهای دوربین عکاسی و دوربین‌ مداربسته در دنیا محسوب می شود.
  • هردوربین مداربسته دارای یک رزولوشن خاص است و این مورد هم بسته به نیاز شما دارد.
  • اولین گام برای انتخاب دوربین مداربسته ایرانی این است که ببینید دوربین را برای چه جایی و با چه شرایطی میخواهید نصب و راه اندازی کنید و از آن دوربین چه استفاده ای میخواهیم بکنید.