دسته‌بندی نشده

بهترین دوربین مداربسته تحت شبکه تدبیر پژوهان امنیت | tizbincctv

این در حالی است که شاید استفاده از مجله خبری دوربین مداربسته اسپید دام در اغلب محیط‌های اداری و مسکونی لازم نباشد. در این مقاله بیشتر سعی خواهیم کرد منظور از دوربین مدار بسته صنعتی مناسب برای مناطق صنعتی با ریسک پایین را شرح دهیم. دوربین‌های محیط‌های خاص‌تر مانند سکوهای دریایی، پالایشگاه‌ها و … به صورت مجزا بررسی شده‌اند.

  • همیشه یکی از عواملی که می‌تواند در عملکرد سیستم‌های الکترونیکی اختلال ایجاد کند نویز است.
  • در مدل DNR سه بعدی علاوه بر پردازش مجزا بر روی فریم و تصویر، بصورت دسته ای نیز روی کل فریمها در پایان هر سیکل، پردازشی مجزا صورت می پذیرد.
  • یک کارت میکرو اس‌دی، به ما این امکان را می‌دهد تا ذخیره‌سازی محلی دریافت یا فایل‌ها را دانلود کنیم.
  • بر طبق آمارهای موجود و به گزارش مجله ASMAG، هایک ویژن در سال 2018 رتبه اول در فروش دوربین مداربسته در جهان را به خود اختصاص داده است.
  • همین امر افراد زیادی را به استفاده از دوربین مداربسته ایرانی ترغیب کرده است و امروزه ما شاهد تولید محصولات با کیفیتی از تولید کنندگان دوربین مداربسته در ایران هستیم.

وجود قسمت‌های تبدیل‌کننده در این دوربین‌ها باعث افزایش پیچیدگی و هزینه‌های آن‌ها شده‌است. همچنین اغلب لازم است تصاویر در یک مرکز مجتمع مانند اتاق‌های مانیتورینگ نیز همه تصاویر قابل رصد باشند. این در حالی است که چنین کاربری‌هایی در یک سیستم نظارت تصویری اداری یا مسکونی ممکن است وجود نداشته باشد. این نکته رو از من داشته باشین که اگر نور محیطی که قراره دوربین توش نصب بشه، بیشتر باشه، تصویر قشنگتره، البته تا یک حدی.

نقاط قوت دوربین مداربسته Zomdo

موریتا در نظر داشت تا نامی را انتخاب کند که در هیچ زبانی وجود نداشته باشد. البته یکی از ایرادات این محصول تولیداتی کم و البته قیمت بالاست که از ضعف های سامسونگ به حساب می آید. که با ارائه محصولات حرفه ای، قابل اطمینان و پیشرفته محصولات و خدمات تلاش می کند تا دنیا را ایمن سازد. در این راستا اختراع معروف این شرکتفناوری ، به یک استاندارد بین المللی در صنعت HD تبدیل شده است. این شرکت همواره به دنبال توسعه محصولات خود از طریق نوآوری وخلاقیت و همچنین خلق ارزش پایدار بوده است.

مزایای خرید دوربین هوشمند Blink

یکی از مهمترین موارد و پارامتر های در خرید دوربین مدار بسته میزان توانایی دوربین در هنگام قرار گیری در محیط های تاریک است (دید در شب, مادون قرمز ) . سطوح روشنایی با واحد لوکس اندازه گیری می شوند، هر چه این عدد برای دوربین مداربسته پایین تر باشد نور کمتری برای بازسازی تصویر احتیاج دارد . دوربین های مجهز به مادون قرمز در تاریکی مطلق می توانند تصاویر شفافی از محیط ارائه کنند.

http://atisflower.ir

دوربین های مداربسته هایلوک نیز از بیشتر قابلیت های محصولات هایک ویژن برخوردار هستند. در حال حاضر دوربین های مدار بسته هایک ویژن بهترین و با کیفیت ترین نمونه های موجود در بازار به شمار می آیند. برخی از دوربین‌ها اکنون حتی می‌توانند با کیفیت 4K ضبط کنند، که نه تنها به معنای کیفیت بسیار واضح‌تر است، بلکه به این معنی است که می‌توانید زوم کنید و همچنان ویژگی‌ها را به وضوح ببینید. برند یونی ویو همواره در سیستم های IP پیشگام بوده و اولین برندی است که برای اولین بار دوربین مداربسته IP را به جهان معرفی کرد. خرید دوربین مداربسته آنقدر مهم است که اگر در این زمینه اطلاعاتی نداشته باشید خرید درستی انجام نمیدهید.

نقاط ضعف دوربین بوش