دسته‌بندی نشده

بهترین دوربین مداربسته 10 برند برتر دوربین مدار بسته اکسیرشاپ | tizbincctv

با تغییر و رشد در فن آوری های به کار رفته در محصولات برند بوش این مجموعه را به سمت تولید دوربین های مداربسته سوق داد. برند بوش در زمینه دوربین مداربسته در سال 2001 و با نام Bosch Security آغاز به فعالیت نمود. در سال 2008 تمرکز تولیدی این شرکت در حوزه دوربین مداربسته بر روی نوع شبکه آن معطوف شد.

هایلوک HiLook – بهترین دوربین مداربسته خانگی

نکاتی برای نصب دوربین مداربسته در هر بخش از خانه مانند پارکینگ، راه پله ها، تراس، حیاط و داخل منزل وجود دارد که به تشریح هر یک می پردازیم. این ویژگی تا حدودی همان ویزگی H.265+ است که پیش از این در دوربین های هایک ویزن ، هایلوک و یونی ویو نیز استفاده شدهاست . کیفیت بالای ضبط در مقابل کیفیت پایین ضبط در این دوربین مداربسته نقطه تناقضی برای خریداران این دوربین مداربسته است . لنز های تولیدی سونی بخش عمده ای لنز های موجود در بازار نو نیم (بی نام) بازار تجهیزات حفاظتی را در بر می گیرد .

بهترين دوربين مداربسته براي مغازه کدام مدل است؟

از این رو این برند نتواسته همچون بخش صوتی جایگاه خوبی در بازار دوربین مداربسته در ایران کسب کند. و ضبط کننده ها در بازار می تواند دشوار باشد، شما باید تصمیم بگیرید که کدام سیستم برای محیط خانه یا کسب و کار شما مناسب می باشد. برای اینکه اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید، این لیست شامل 8 معیار اصلی انتخاب دوربین مدار بسته را بررسی کنید. علت از کار افتادگی هارد دیسکهای دوربین مداربسته همچنین می تواند به عواملی مثل مشکل سیستم پاور تامین برق مربوط شود. پاورهای کامپیوتر هم در مدلهای مختلفی برای سیستم های متفاوت طراحی شده اند حال آنکه پاورهای دستگاههای دوربین مداربسته هم همین طور هستند.

http://atisflower.ir

این مجله خبری دوربین مداربسته دارای یک DVR PENTA 5IN1 است که می‌توانید دوربین آنالوگ، دوربین مدار بسته HD و IP را نیز تغذیه کنید. دامنه محصولات برند تی وی تی، دوربین‌های مداربسته AHD و تحت شبکه هست. هایک ویژن دارای بزرگ‌ترین تیم تحقیق و توسعه در جهان و امکانات تولیدی پیشرفته است.

دوربین مداربسته تحت شبکه مدل SQT

از دیگر محیط های مناسب برای نصب دوربین مداربسته فضای داخلی منازل میباشد. بهترین دوربین مداربسته برای فضای داخل منزل و آپارتمان دوربین های دام هستند. دوربین های این شرکت این توانایی را دارند تا تصاویر را با کیفیت واقعی فور کا برای کاربر فراهم نمایند و تصاویر را همچون دوربین مداربسته های درجه یک جهان ثبت نمایند .

  • یکی از مهمترین موارد و پارامتر های در خرید دوربین مدار بسته میزان توانایی دوربین در هنگام قرار گیری در محیط های تاریک است (دید در شب, مادون قرمز ) .
  • این دوربین مداربسته بیسیم با دید در شب، تمامی جزئیات را مثل پلاک ماشین و حتی رنگ‌ها را با دقت بالا به نمایش می‌گذارد.
  • پلکو در خیابان ها ، بیمارستان ها، فرودگاه ها، بندرها ،شهربازی ها و… قابل نصب و راه اندازی هستند.
  • به همین دلیل لازم است که شناخت دقیقی نسبت به محیط داشته و بر اساس اولویت‌ها و نیاز‌ها، دوربین مورد نیاز را خریداری کنید.