دسته‌بندی نشده

بهترین دوربین مداربسته برای فضای باز دید در شب چه ویژگی هایی دارد؟ | tizbincctv

اصلی ترین عامل در تعیین قیمت بهترین دوربین مداربسته برای منزل، برند دوربین و تعداد دوربین است. در صورتی که شما ما خواهان خرید دوربین مداربسته هایک ویژن برای منزل و یا ساختمان خود می باشید، از طریق صفحه تماس با ما ارتباط حاصل فرمایید. بهترین دوربین مداربسته برای منزل باید دارای ویژگی هایی باشد که امنیت ساکنین را تا بالاترین حد تأمین کند. یونی ویو به واسطه تولید دوربین هایی با ویژگی های جستجوی هوشمند ،پشتیبانی از +PoE ،تکنولوژی فشرده سازی U-Code ،Starlight ، PlUG & Play توانست سهم زیادی را در تولید دوربین های آی پی و البته فروش آنها در سطح جهان بدست آورد . این شرکت با عدم تولید دوربین های توربو اچ دی بخشی از بازار را به رقبای خود واگذار کرده .

  • نصب دوربین مداربسته به صورت مخفیانه جرم است و باید از آن اجتباب شود.
  • دوربین هایی مناسب فضای باز هستند که در برابر عوامل طبیعی مانند باران، گرد و غبار، باد و… مقاوم باشند.
  • هدف کلی این انجمن ترسیم یک استاندارد واحد جهانی جهت ارتباط بین دوربین های شبکه بدون توجه به برند آنها است.
  • قیمت دوربین های مداربسته AHD ایرانی به طور میانگین از 700هزار تومان و دوربین های IP به طور میانگین از 1 میلیون تومان آغاز شده و بسته به امکانات و کیفیت دوربین ها، تغییر میکند.
  • در قسمت تشخیص حرکت گزینه ارسال ایمیل و عکس را فعال کنید، سپس در تلگرام خود، Gmail Bot و ایمیل دریافت کننده آن را فعال نمایید.

داهوا برای اولین بار موفق به تولید دی وی ار ، با تعداد کانال 32 فول D1 در جهان گردید. AWB Function این ویژگی سبب تطابق رنگ های زمینه در تصویر با نور موجود در محیط می گردد. در نتیجه رنگ سفید و سایر رنگ ها تا حدود زیادی به صورت طبیعی جلوه می کنند. برای مثال می تواند در حضور منابع نوری مختلف به خوبی با محیط تطابق پیدا کرده و عمل تجزیه و تفکیک نور سفید را انجام دهد که نتیجه آن تولید رنگ هایی زنده و طبیعی است. به این ترتیب امکان برداشت، ضبط و ارسال تصاویر HD و Full HD در بستر کم هزینه کواکسال (کواکسیال)، با کمترین پیچیدگی میسر شد.

فوسکم Foscam-بهترین دوربین مداربسته بیسیم

شرکت دیجی رانو حدود یک دهه در زمینه سیستم های وب، شبکه و سیستم های امنیتی و نظارتی فعالیت میکند. دپارتمان شبکه و سیستم های امنیتی شرکت دیجی رانو ارائه دهنده راهکارهای ایمنی و امنیتی تحت شبکه IP و سیستم های نظارت تصویری HD و فروش بهترین محصولات دوربین مداربسته می باشد. اما اجازه بدهید ما در مقاله بهترین مارک دوربین مداربسته ایرانی به شما یک پیشنهاد ویژه بدهیم. شرکت فوژان فعالیت خود را از سال 1391 در زمینه تولید دوربین مداربسته ایرانی، سیستم های پلاک خوان و سیستم اعلام سرقت در ایران آغاز کرد.

حتی اگر یک جسم بی جان، مثلاً یک پرده، حرکت کند، به عنوان حرکت در مجله خبری دوربین مداربسته‌ها ثبت نمی‌شود. با این حال، هنگامی که شخصی حرکت می‌کند، دوربین در صورت فعال بودن به شما هشدار می‌دهد. در صورتی که ساکنین ساختمان اتومبیل خود را روبروی ساختمان پارک می کنند، توصیه می شود دوربین در مقابل ساختمان نیز نصب گردد. بطور کلی تردد از درب پشتی منزل کمتر از ورودی اصلی ساختمان است و همین امر شرایط را برای افراد خطرناک و سارقین محیا می کند.

http://atisflower.ir

مانند همه تجهیزات الکترونیکی سیستم‌‎های نظارت تصویری از تجهیزات الکترونیکی تشکیل شده است که در کنار یکدیگر وظیفه خاصی را انجام می‌‎دهند. همیشه یکی از عواملی که می‌تواند در عملکرد سیستم‌های الکترونیکی اختلال ایجاد کند نویز است. فردا صبح آقای محمدی متوجه میشه دقیقا همون ادعاهای دیشب توی سایتها اینجا هم داره تکرار میشه. ارزون ترین، با کیفیت ترین، نماینده رسمی داهوا، نماینده فراگستر ، نماینده پارس ارتباط ، دوربین ایرانی ، گارانتی عالی. یک دوربین امنیتی یپشرفته دوربینی است که هم بشنود و هم صدا را پخش کند!

نقاط قوت دوربین مداربسته Ring