دسته‌بندی نشده

بهترین دوربین مدار بسته برای فضای داخلی | tizbincctv

مجله خبری دوربین مداربسته برای اولین بار موفق به تولید دی وی ار ، با تعداد کانال 32 فول D1 در جهان گردید. AWB Function این ویژگی سبب تطابق رنگ های زمینه در تصویر با نور موجود در محیط می گردد. در نتیجه رنگ سفید و سایر رنگ ها تا حدود زیادی به صورت طبیعی جلوه می کنند. برای مثال می تواند در حضور منابع نوری مختلف به خوبی با محیط تطابق پیدا کرده و عمل تجزیه و تفکیک نور سفید را انجام دهد که نتیجه آن تولید رنگ هایی زنده و طبیعی است. به این ترتیب امکان برداشت، ضبط و ارسال تصاویر HD و Full HD در بستر کم هزینه کواکسال (کواکسیال)، با کمترین پیچیدگی میسر شد.

http://atisflower.ir

اگر می خواین دوربین مداربسته را در محیط داخلی نصب کنید که اصولا به متراژ پایین تر IR نیاز دارید و زیاد روی آن حساس نباشید. آقای محمدی خودش شروع میکنه به سرچ کردن در اینترنت و بعد از بررسی، با چند تا مارک و اصطلاح آشنا میشه. داهوا با گارانتی فراگستر، داهوا ایران، هایک ویژن با گارانتی پارس ارتباط، دوربین ارزون AHD ، انتقال تصویر روی موبایل و …. دوربین امنیتی Floodlight با قیمت 179 دلار، بسیاری از فناوری Swann را به نمایش می‌گذارد. دوربین 1080p دارای لنز 125 درجه، دید در شب رنگی، سنسور حرارت، مکالمه دو طرفه، آژیر و پروژکتور حرکتی با دیمر است. دوربین امنیتی Lorex با محفظه‌های فلزی سنگین و سیم های برق محافظت می‌شوند.

4.نویزهای الکترومغناطیس در محیط

نصب دوربین‌های مدار بسته و DVR بسیار آسان است، زیرا با امکانات نصب ساخته شده‌اند. این نوع دوربین‌های مداربسته را می‌توان در همه‌جا نصب کرد، چه در فضای باز و چه در داخل خانه. این شرکت، در زمینه فناوری نظارت تصویری و همچنین طراحی و تولید خط کاملی از محصولات نظارت تصویری و دوربین مدار بسته نوآورانه، تخصص دارد. البته این نوع نصابان در حوزه کاری نصب دوربین مداربسته به تعداد انگشت‌شمار هستند. زیرا کسانی در این حوزه ورود پیدا می‌کنند که حافظ امنیت و رازداری افراد و مشتریان هستند.

دوربین مداربسته برند بوش (Bosch)

صرف نظر از برند تولید کننده آن که داهوا و یا هر برند دیگری باشد، حتما باید بتواند در مقابل تغییر شدت نور محیط مقاوم باشد. این روزها دوربین‌ مداربسته به یکی از مهم‌ترین وسایل امنیتی در سراسر جهان تبدیل شده‌اند و هر روز ویژگی‌های جدیدی به این دوربین‌ها اضافه می‌شوند. دوربین‌های مدار بسته در مدل‌ها و امکانات متنوعی وجود دارند و شما با توجه به نیاز خود می‌توانید یک دوربین مدار بسته برای خود انتخاب کنید. اگر می‌خواهید در شب و در تاریکی دوربین مدار بسته از شما محافظت کند، باید به سراغ دوربین‌هایی بروید که دید در شب بسیار مناسبی دارند. معمولا دوربین‌های مدار بسته دارای دید در شب هستند ولی اگر می‌خواهید دوربینی داشته باشید که بهترین تصاویر در شب را برای شما ثبت کنند بهتر است مطلب زیر را بخوانید. در این مطلب می‌خواهیم بهترین دوربین‌های مدار بسته در شب را برای شما معرفی کنیم.

شرکت دیجی رانو حدود یک دهه در زمینه سیستم های وب، شبکه و سیستم های امنیتی و نظارتی فعالیت میکند. دپارتمان شبکه و سیستم های امنیتی شرکت دیجی رانو ارائه دهنده راهکارهای ایمنی و امنیتی تحت شبکه IP و سیستم های نظارت تصویری HD و فروش بهترین محصولات دوربین مداربسته می باشد. اما اجازه بدهید ما در مقاله بهترین مارک دوربین مداربسته ایرانی به شما یک پیشنهاد ویژه بدهیم. شرکت فوژان فعالیت خود را از سال 1391 در زمینه تولید دوربین مداربسته ایرانی، سیستم های پلاک خوان و سیستم اعلام سرقت در ایران آغاز کرد.

  • دید در شب IR اولین تکنولوژی دید در شب دوربین مداربسته است که با به کار گیری LED های مادون قرمز در دوربین مداربسته می توانست در شب تصاویری را ثبت کند.
  • در اکثر برندهای متوسط، دوربین هایی که میکروفون روی خودشان دارند، رو بی خیال دادن صدای خوب بشید.
  • در حال کلی کارفرما باید حقوق انسانی را در استفاده از دوربین مداربسته رعایت کند و به صورت مناسب آن را به کار گیرد؛ نظارت توسط دوربین مداربسته نباید برای کارمندان ایجاد مزاحمت کند.
  • پس از به روزرسانی امنیتی دستگاه ها ، اکثر محصولات DVR / NVR اکنون نمی توانند از طریق روش شبکه مانند دستور telnet هک شوند.
  • ۳۵ شرکت بزرگ و کوچک در دنیا به عنوان زیر مجموعه داهوا در قاره های آسیا ، اروپا ، آمریکا ، آفریقا و، اقیانوسیه و خاور میانه در حال فعالیت هستند که این نشان از جدیت این شرکت جهت دستیابی به بازارهای جهانی است.