دسته‌بندی نشده

بهترین دوربین مدار بسته خانه هوشمند با مشخصات + عکس هوشمند سازی آرات | tizbincctv

یکی از مجله خبری دوربین مداربسته فوق العاده این شرکت، دوربین های مداربسته اکسوم است که با توجه به بازه زمانی کوتاهی که از شروع تولید این مجموعه میگذرد توانسته است جایگاه بسیار مناسب و خوبی را به خود اختصاص دهد. چهارمین برندی که از 10 برند برتر دوربین مداربسته بررسی می کنیم بوش است. برند بوش آلمان از قدیمی ترین تولید کنندگان تجهیزات الکتریکی در جهان محسوب می شود.

بهترین دوربین مدار بسته خانه هوشمند: 1. دوربین امنیتی SimpliCam

از آن زمان، این شرکت به سرمایه‌گذاری در ایجاد قابلیت‌های تحقیق و توسعه قوی، برای فناوری و نوآوری جدید ادامه داده است. داهوا دارای 54 شرکت تابعه و نمایندگی در سراسر جهان است که آسیا، آمریکا، اروپا، خاورمیانه، اقیانوسیه، آفریقا و غیره را پوشش می‌دهد. CP PLUS با اولین کارخانه اختصاصی خود در هند، تولید خود را در جهان افزایش داده است. محصولات CP PLUS تست‌های کنترل کیفیت دقیق را گذرانده‌اند و دارای گواهینامه‌های بین المللی مانند UL، CE، FCC و غیره هستند. در قسمت تشخیص حرکت گزینه ارسال ایمیل و عکس را فعال کنید، سپس در تلگرام خود، Gmail Bot و ایمیل دریافت کننده آن را فعال نمایید. می توان اینطور گفت که برند بوش می خواهد همه چیز را با هم داشته باشد.

HLC در دوربین مداربسته

نتیجه عملکرد تمام اجزایی یک سیستم امنیتی نظارتی مدار بسته در هارد دیسک ذخیره می شود. نصب دوربین مداربسته به صورت مخفیانه جرم است و باید از آن اجتباب شود. تحت شرایط استثنایی مثل هنگامی که کارفرما بخواهد از وقوع یک جرم جدی جلوگیری کند، با گرفتن مجوز مربوطه از مراجع قانونی و در یک بازه زمانی محدود، این کار امکان پذیر می شود. اگر نصب دوربین مداربسته به صورت مخفی و بدون مجوز انجام شود، شخص خاطی تحت تعقیب قانونی و مجازات قرار می گیرد و همچنین مدارک حاصل از آن قابل استناد نخواهد بود. یکی از موارد قانونی این است که کارفرما باید به شیوه ای عمل کند که اعتماد و اطمینان متقابل بین کارمند و کارفرما حفظ شود.

در محیط‌های خارجی باید به این نکته توجه کنیم که در گرد و غبار و بارندگی مقاوم باشد. در اولویت دوم پیشنهاد می‌کنیم طبق همین لیست و پیشنهادهایی که در خلال معرفی برندها توصیه کرده‌ایم را اولویت قرار دهید. نمونه کارها مبتنی بر IP این برند، مقیاس‌پذیری را تضمین می‌کند و یکپارچگی را ساده می‌کند. با استفاده از سخت‌افزار پیشرفته، فناوری‌های پیشرفته تجزیه‌وتحلیل تصویر و هوش مصنوعی، با سابقه بیش از 60 سال نوآوری فنی و پیگیری کیفیت، “ادراکی” جامع از اطلاعاتی که قبلاً غیرقابل درک بود، به‌دست آمده است. فناوری مانیتورینگ مبتنی بر IP D-Link، به کاربران اجازه می‌دهد تا مشخص کننده‌های صدا و حرکت را بدون نیاز به سخت‌افزار و کابل اضافی در دوربین‌ها ادغام کنند.

  • اگر بهترین دید در شب دوربین مداربسته مد نظرتان است باید بدانید که ما 4 مدل دید در شب رایج داریم که هر یک کاربرد و ویژگی های منحصر به فردی را ارائه می کنند.
  • در تمام مکان های مجاز که دوربین مدار بسته در آن نصب می شود، بنابر قانون باید نصب و راه اندازی برچسب یا تابلو، برای همه افراد اطلاع رسانی صورت گیرد.
  • طراحی بولت دوربین مداربسته HFW1200TP-A موجب می‌شود که به راحتی بتوانید آن را در محل‌هایی مثل دیوار و سقف نصب کرده و با استفاده از لنز 3.6 میلی‌متری مجهز به حسگر CMOS، فیلم‌هایی با رزولوشن 1080p و نرخ فریم 30 فریم بر ثانیه ضبط کنید.
  • Longse یکی دیگر از تولیدکنندگان انواع دوربین مداربسته در آسیای شرقی است.
  • جالبه وقتی رفتم به سوپرمارکت سر کوچکمون هم دقیقاً مثل کسانی که این کاره هستند، بهم مشاوره میده و میگه که من خودم نصب کردم و الانم این مانیتورم.

برای این منظور به دستگاه ضبط تصاویر دیجیتال یا DVR نیاز خواهید داشت. دوربین های مداربسته سونی کیفیت بسیار بالایی دارند که بطور خلاصه به آنها را بررسی می کنیم. برند پلکو توانسته با 25 سال سابقه کار در زمینه سیستم های امنیتی و نظارتی خود را به خوبی نشان دهد. و از زمان پیگیری نظارت تصویری، که امنیت میلیون ها نفر در سراسر جهان را افزایش داده و به نیاز روزافزون برای دنیای هوشمندانه و ایمن تر پاسخ می دهد.

http://atisflower.ir