دسته‌بندی نشده

تزریق ژل در صورت: کاربردها،مزایا،عوارض و هزینه جراح پلاستیک و زیبایی- دکتر جمیلی

قیمت این روش بسته به نوع ژلی و مقداری که انتخاب میکنید متفاوت است. به عنوان مثال هزینه تزریق فیلر لب ۱ سی سی با حجمهای دیگر متفاوت است. بنابراین برای اطلاع از هزینه انجام این کار با مشاوران ما تماس بگیرید.

نحوه تزریق ژل لب

تا تزریق ژل به لب هایتان موجب بروز عوارض و بیماری در شما نشود. پس از تزریق نیز ممکن است برای کاهش ناراحتی و کنترل تورم از یخ استفاده شود. اما دقت کنید که هنگام استفاده از یخ نیز نباید فشار محکمی بر ناحیه درمان وارد شود. بهتر است بلافاصله پس از تزریق ژل به لب از استفاده از رژ لب یا سایر محصولات لب خودداری کنید. شما باید بتوانید فوراً بعد از تزریق متوجه تفاوت بشوید.

همچنین اطمینان حاصل کنید که در روز تزریق زخم نداشته باشید. ژل در لب به دلیل حرکات لب و افزایش جریان خون به این ناحیه سریع تر از مناطق دیگر از بین می رود، مخصوصاً اگر اولین باری است که تزریق کرده اید. 2 – اگر به هر دلیلی بعد از تزریق ژل از فرم لب خود راضی نبودید می توانید به راحتی آن را از بین ببرید و به حالت اول بازگردید. 1 – هر پزشکی دقیقا مانند یک نقاش هنرمند روش و فرمولی دارد که از آن استفاده می کند . تجربه ، مهارت و نوع ژل هایی که یک پزشک استفاده می کند در نتیجه کار موثر است .

  • این محصول، شکل طبیعی صورت را بازیابی می کند، تقارن صورت را اصلاح می کند، خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهد و هیدراسیون پوست را حفظ می کند.
  • نتایج حاصل از تزریق انواع ژل به نواحی مختلف معمولاً بلافاصله مشاهده می‌شود.
  • یکی از این روش‌ها تزریق ژل است که نه تنها برای از بین بردن چین و چروک‌ها کاربرد دارد؛ بلکه می‌تواند باعث حجم بخشیدن به قسمت‌های مختلف بدن شما شود.
  • بیشترین سنی که در آن فیلر استفاده می‌شود، بین 40 تا 54 است.
  • بهتر است برای اصلاح بینی‌های گوشتی با مشورت پزشک متخصص از روش عمل زیبایی استفاده شود.
  • سلام وقت بخیر بعد از انجام این کار چه مراقبت هایی و باید انج…
ژل صورت در نواحی مختلف صورت تزریق شده و باعث حجم‌دهی و اموزش حرفه ای تزریق ژل لب رفع چین‌وچروک می‌شود. پزشک با بررسی صورت قسمت‌هایی که نیاز به تزریق دارند را تعیین می‌کند. ممکن است متخصص از ژل برای لیفت صورت در نواحی مانند گونه‌ها، اطراف لب، اطراف چشم و قسمت فک و چانه و لیفت ابرو استفاده کند.

آیا می شود همزمان تزریق ژل یا تزریق بوتاکس داشت ؟

تزریق ژل در صورت: کاربردها،مزایا،عوارض و هزینه جراح پلاستیک و زیبایی- دکتر جمیلی اسید هیالورونیک و کلاژن دو ماده‌ای هستند که باعث نرمی و جوان ماندن پوست صورت می‌شوند. با افزایش سن میزان این دو ماده در پوست کاهش می‌یابد و صورت شادابی خود را از دست می‌دهد. برای برگرداندن زیبایی چهره باید اسید هیالورونیک یا کلاژن به آن تزریق شود. هر فردی که انتخاب می‌کنید، مطمئن شوید که سابقه تأیید شده‌ای در پزشکی زیبایی و آموزش و تجربه کافی در تزریق ژل لب و صورت را داشته باشد. اگر یک دستیار پزشک تزریق شما را انجام می‌دهد، باید تحت نظارت کامل یک پزشک متخصص پوست باشد.

برای درمان این درد نباید از آسپرین، ژلوفن یا ایبوپروفن استفاده کنید. در صورتی از حساسیت، بیماری پوستی، بیماری عصبی و سایر بیماری‌های مزمن رنج می‌برید یا دارو و مکمل خاصی مصرف می‌کنید، حتماً پزشک مشاور را در جریان قرار بدهید. اگر به طور مداوم از مسکن‌هایی چون آسپرین، ایبوپروفن و ناپروکسن یا داروهای رقیق‌کننده خون استفاده می‌کنید، حتماً باید به پزشک بگویید، چون برای شما خطر ایجاد کبودی بیشتر است. پلی لاکتیک اسید ماده‌ای سنتتیک، زیست تخریب پذیر و زیست سازگار است. سنتتیک یعنی این ماده به دست بشر ساخته شده و در طبیعت یافت نمی‌شود.

سایر کاربرد های استفاده از پرکننده های پوستی