اخبار دوربین مداربسته

راه حل بیومتریک برای ردیابی دقیق زمان کار


RecFaces دارد از انتشار راه حل بیومتریک پیشرفته Id-Time، ثبت زمان کار در محل خبر داد. راه حل جعبه ای جدید Id-Time برای بهینه سازی کار بخش های منابع انسانی طراحی شده است.

ID-Time ثبت زمان کار و تجزیه و تحلیل انطباق با انضباط کار را به دلیل برخورد با گزارش های آماده بر اساس مجموعه ای مطمئن از داده ها تسهیل می کند.

نسخه اصلی این محصول شامل پنج نوع گزارش است: حضور و غیاب، زمان بیکاری در روز، تأخیر، ساعات حضور و تلاش برای تقلب در سیستم.

کامل بودن این اطلاعات باعث می شود که گزارش های منابع انسانی و سوابق زمان کار دقیق تر و همچنین کارآمدتر باشند.

راه حل نرم افزاری Id-Time، تحویل بدون مشکل تمام اعلان های فشار را تضمین می کند، حتی اگر کانال های انتقال داده ناپایدار باشند.

این امکان پذیر است زیرا پایانه های تشخیص چهره می توانند به طور مستقل با الگوهای بیومتریک که از قبل در حافظه خود بارگذاری شده اند کار کنند و پس از بازیابی اتصال، اطلاعات را به سرور امن مشتری ارسال کنند.

ما به وضوح می‌توانیم تقاضا برای محصولات بیومتریک آماده را ببینیم که نه تنها مشکل اشتغال ارواح را برطرف می‌کند، بلکه بر ساعت‌های واقعی کار نیز نظارت می‌کند. Evgenia Marina، مدیر توسعه کسب و کار RecFaces، MENA می گوید: چنین سوابقی هنگام محاسبه دستمزد نیروی کار بسیار مهم است زیرا با سودی که هر کارمند جداگانه برای شرکت به ارمغان می آورد، مرتبط است.

این راه حل به ویژه از نظر نظارت بر کارگران قراردادی و خدمه در کارگاه های ساخت و ساز، پایانه های انبار و سایر سایت ها با درصد بالایی از کارکنان استخدام شده مؤثر بوده است. بیومتریک صورت با موفقیت به مدیران کسب و کار ساختمانی کمک کرده است تا کنترل کاملی بر کارمندان خود داشته باشند.»

علاقه روزافزون به سیستم‌های پایش زمان، از جمله سیستم‌های مبتنی بر بیومتریک صورت، عمدتاً به دلیل نیاز به اتوماسیون جامع است.

با توجه به الف Top10VPN در این مطالعه، تقاضای جهانی برای نرم افزار نظارت بر کارکنان در ژانویه 2022 به رکورد 78 درصد رشد رسید.

با توجه به پیش بینی شرکت بین المللی داده (IDC)در سال 2022، هزینه های شرکت های اروپایی برای سیستم های بیومتریک 20 درصد نسبت به سال 2021 رشد خواهد کرد.

علاوه بر این، IDC معتقد است که این روند تا سال 2026 ادامه خواهد داشت، زمانی که انتظار می‌رود هزینه بیومتریک به 6.1 میلیارد دلار برسد.





منبع