دسته‌بندی نشده

خرید دوربین مداربسته ️بهترین قیمت دوربین مداربسته️ فروشگاه اینترنتی کارپیما | tizbincctv

این مجله خبری دوربین مداربسته قابلیت عکس برداری و تصویر برداری دوربین مداربسته در نور کم را تقویت می نماید ولی عملا همانطور که شدت نور تصویر را تقویت می کند، نویز را نیز افزایش می دهد. این اشکال به این صورت ایجاد می شود که دوربین مدار بسته میزان باز بودن Iris را برا اساس میانگین نور تصویر محاسبه می کند. برای نصب دوربین مدار بسته در مشاعات ساختمان های مسکونی مثل پارکینگ، حیاط و …. تایید کتبی یکی از عضوهای مجمع یا هیئت مدیره ساختمان الزامی است اما اگر مجمع ساختمان این موضوع را تایید کند نظر آن بر نظر مفرد ساکنان از ارجعیت بیشتری برخوردار خواهد بود . اگر هر یک از اعضای ساختمان بخواهند با مخالفت خود مانع نصب دوربین شوند، هیئت مدیره می تواند با دریافت مجوز کتبی نصب دوربین را انجام دهد. پس از ورود دوربین های AHD به بازار, کمپانی های بزرگ دوربین مداربسته به سمت توسعه و بهبود این تکنولوژی رفتند .کمپانی داهوا تکنولوژی بهبود یافته AHD را با نام HDcvi , و کمپانی هایک ویژن این تکنولوژی را با نام HDtvi به بازار معرفی کرد .

  • در نوع آنالوگ آن تصاویر اول به سیگنال های رادیوی تبدیل می شوند و بعد آن ها را به دستگاه ارسال می کند.
  • در واقع کیفیت دوربین های سوزنی نسبت به سایر دوربین های مداربسته پایین تر است.
  • در این مقاله قصد بررسی دوربین مداربسته برای کارخانه و افزایش ایمنی از طریق یک سیستم امنیتی کامل در ک…
  • دوربین مدار بسته بعدی فقط توسط شرکت داهوا تولید شده است که کابل کشی آن بر بستر کواکسیال است.

دوربین گردان یا اسپیددام این دوربین ها دارای قابلیت چرخش در جهت‌های مختلف را دارند و امکان زوم کردن در یک زاویه خاص را برای ما می‌دهند. این دوربین های چرخشی معمولا دارای یک بدنه دام شکل و یک پایه با توجه به شرایط نصب می‌باشد که بستگی به ابعاد و میزان زوم برای محیط های داخلی و بیرونی مورد استفاده قرار می‌گیرد. داهوا پارس به عنواننمایندگی داهوادر ایران مناسب ترین قیمت خرید دوربین ها و دستگاه های داهوا را به مشتریان و همکاران گرامی ارائه می دهد. دوربین مداربسته برای انباری ها و پارکینگ هایکی از فضاهایی که در هنگام جانمایی دوربین مداربسته باید در نظر داشته باشید پوشش دهی فضای پارکینگ ها و انباری می باشد. دوربین مدار بسته برای راه رو ها، راه پله ها، آسانسورهااولویت بعدی برای پوشش دهی به وسیله دوربین مدار بسته راه های ارتباطی ساختمان از جمله راه پله ها و آسانسور و کریدور ها می باشد. البته در سال های اخیر با توجه به پیشرفت تکنولوژی در زمینه دوربین مداربسته حالت های هوشمند مثل تشخیص چهره نیز به این حالت ها اضافه شده است.

پکیج دوربین مدار بسته 2 عددی (هایک ویژن)

نام دوربین دام از شکل ظاهری دوربین مداربسته که گنبدی شکل است، گرفته شده است. به دلیل نصب این دوربین ها بر روی سقف، گاها نیز به این دوربین ها دوربین های سقفی نیز می گویند. دوربین مداربسته دام گزینه مناسبی برای فضاهای داخلی مانند فروشگاه، ادارات، پارکینگ منازل و مکان های عمومی، هتل ها، بیمارستان ها و … است. انواع دوربین های مداربسته در این دسته بندی شامل دوربین دام، بولت، اسپیددام، چشم ماهی، کیوب و پینهول هستند.

V380دوربین دام وایرلس

هر دو این تکنولوژی از نور مادون قرمز استفاده می کند اما کیفیت تصویر ارائه شده با اکسیر به مراتب بهتر از IR است. دوربین مداربسته با توجه به نوع دوربین، برند، کیفیت تصویر، جنس بدنه و سنسور های مختلف آن قیمت های مختلفی دارد در نتیجه نمیتوان گفت قیمت دوربین مداربسته مقداری ثابت یا بازه ای ثابت دارد. ابتدا باید نوع دوربین مداربسته مشخص شود تا بتوان بازه قیمت دوربین مداربسته را مشخص کرد. شما میتوانید برای بدست آوردن قیمت دوربین مدار بسته مورد نیاز خود با ما تماس یگیرید. دوربین های مداربسته اسپید دام یا گردان معمولا در فضاهای باز و بزرگ مانند کارخانه ها، کارگاه ها، ادارات و… نصب می شوند و قابلیت چرخش 360 درجه و زوم کردن قوی در یک نقطه خاص را دارند.

قیمت دوربین مدار بسته در این سری محصولات نسبت به سایر دوربین ها به صورت چشمگیری بالاتر است. شبکه‌های اعتماد صفر به این معنی است که هر بار که دستگاه یا برنامه به شبکه متصل می‌شود، نمایه امنیتی هر دستگاه و برنامه متصل به شبکه بررسی می‌شود. این تکنیک تأثیر گسترده ای بر روی سیستم های دوربین مدار بسته خواهد داشت. در نتیجه، جنبه‌های بهداشتی در راه‌حل‌های مشتری شامل ارتقای مکرر نرم‌افزار، راه‌اندازی ایمن، سیستم‌افزار امضاشده رمزگذاری‌شده و هویت امن خواهد بود. ضبط تصاویر در سیستم مدار بسته توسط هارد دیسک در دستگاه DVR-NVR صورت می گیرد.

http://atisflower.ir