دسته‌بندی نشده

دوربین مداربسته بهترین قیمت دوربین مداربسته | tizbincctv

رویکرد های مختلف سیستم های امنیتی برای قابلییت دید در شب تاثیر مستقیم بر قیمت دوربین مداربسته دارد. اکنون با گذشت بیش از یک دهه از فعالیت گروه فرافن و به ثمر رساندن حدود 2500 پروژه موفق، مفتخریم که با اولویت قرار دادن رضایت مشتری، همواره با‌کیفیت‌ترین کالاها را تقدیم شما کرده‌ایم. محصولاتی از قبیل دوربین مدار بسته، ضبط کننده ویدیویی، دزدگیر اماکن، سوئیچ شبکه و سایر تجهیزات شبکه و امنیتی از بهترین برندهای ایران و جهان همچون هایک ویژن، داهوا، کی دی تی و … . در طراحی و ساخت انواع دوربین مدار بسته فناوری های مختلفی به کار می رود.

  • این دوربین‌ها عموما هزینه بالایی دارند اما کاربرد‌های بی بدیلی برای آنها وجود دارد که تنها با این نوع دوربین‌ها قابل انجام است.
  • در ضمن در نظر داشته باشید در پروژه های بسیار بزرگ که متراژ سیستم مداربسته از دستگاه ضبط کننده ویدیویی یا تصویری زیاد است باید سیستم تحت شبکه استفاده نمایید که با کاهش چشمگیر کابل کشی قیمت دوربین مدار بسته به صورت کلی کاهش پیدا می کند.
  • اگر دوربین مدار بسته را برای نظارت کلی بر محل کار یا خانه می خوهید، خرید دوربین مدار بسته با کیفیت تصویر 2 مگا پیکسل می تواند برای شما مناسب باشد.

بنابراین شما می توانید به راحتی به دوربین های مداربسته خود مانند یک نگهبان هوشیار اعتماد نمائید که به صورت 24 ساعته و بدون خستگی از محیط کار یا محل زندگی شما حراست می نماید. دوربین های مداربسته تجهیزات پایش و کنترل محیطی هستند و در قالب ها و تکنولوژی های متنوعی تولید و به بازار مصرف عرضه می شوند. این دوربین ها قابلیت بالایی در تهیه تصاویر آنلاین و عکس برداری از موارد مشکوک داشته و در محیط های حساس که امنیت آنها اهمیت زیادی دارد استفاده می شوند. دوربین ها با توجه به وضعیت نصب و اندازه ساخت برای کاربردهای مختلفی مناسب و در شکل و اندازه های متنوعی ساخته شده اند. دلیل استفاده از کابل‌های با فیت با دوربین‌های مداربسته آنالوگ همین است. سیستم‌های مداربسته آنالوگ از دستگاه‌هایی با عنوان DVR برای کنترل و ضبط تصاویر و صداها استفاده می‌شود.

پکیج 16 دوربین مداربسته Full Hd کیفیت رنگی

با مجله خبری دوربین مداربسته دوربین های آی پی می توانید تصاویر آن را به صورت زنده بر روی موبایل یا کامپیوتر خود در هر مکان و زمانی که باشید از طریق اینترنت مشاهده کنید. دوربین های مداربسته آنالوگ با کیفیت اچ دی و بالاتر به دوربین مدار بسته AHD معروف می باشند. همچنین دوربین های مداربسته HD-CVI ، HD-TVI و HD-SDI از همین خانواده می باشد. برندهای چینی معمولاً این دوربین های مداربسته را تا کیفیت ۵ مگاپیکسل تولید می‌کنند. که البته معمولاً ۵ مگاپیکسل اعلام شده توسط اکثر برندهای چینی ۵ مگاپیکسل واقعی نمی باشد ولی برندهای معتبر نظیر سامسونگ و امثال آن این دوربین های مداربسته ای اچ دی را تا کیفیت 4 مگاپیکسل تولید می کنند.

پکیچ 8 دوربین مدار بسته سیماران

برای مثال ثبت تصاویر دوربین مداربسته آنالوگ داهوا با دستگاه DVR داهوا امکان پذیر است. و دستگاه NVR داهوا برای ذخیره سازی تصاویر دوربین مدار بسته ای پی به کار می رود. به همراه خرید دوربین مداربسته یک دستگاه ذخیره سازی به همراه تجهیزات جانبی آن نیاز است. دوربین مداربسته آی پی تحت شبکه در دو نوع بی سیم و با سیم تولید می شود و دارای کیفیت تصویر بالاتری نسبت به دوربین های آنالوگ هستند و قاعدتا قیمت دوربین مداربسته تحت شبکه از قیمت دوربین مداربسته آنالوگ بالاتر است. اتصال این دوربین ها از طریق کابل شبکه می باشد و در برخی مدل های این دوربین ها امکان انتقال همزمان صدا و تصویر وجود دارد. تصاویر دوربین های مداربسته آی پی را می توانید در هر مکان و زمانی که باشید از طریق اینترنت به صورت زنده مشاهده کنید.

تاثیر متراژ کابل در قیمت خرید دوربین مداربسته

در گذشته رزولوشن دوربین مداربسته را با واحدی به نام تی وی لاین می شناختند که بعد از ورود تکنولوژی های جدید و تغییر نیاز مصرف کنندگان، رزولوشن ها با واحدی به نام مگا پیکسل شناخته می شوند. هدف ما در هایپر صنعت فامکو فروش بهترین دوربین مداربسته با توجه به نیاز مشتری و صرف معقوق ترین هزینه می باشد. نوعی از دوربین‌های سقفی که کارایی بسیار بالایی دارد دوربین‌های دام یا گنبدی شکل است. این دوربین‌ها در تکنولوژی‌های مختلف آنالوگ و دیجیتال در بازار وجود دارند. نوع طراحی دوربین های دام به شکلی است که بالقوه برای محیط های مسقف محدود استفاده می شوند.

http://atisflower.ir