دسته‌بندی نشده

معرفی انواع دوربین مدار بسته پرشین دُر | tizbincctv

سوئیچ شبکه، ارتباط بین دوربین‌ها و سایر سیستم‌های اتصالی شبکه را برقرار می‌کند. دوربین های مداربسته دام ظاهری شبیه به گنبد یا نیم کره دارند و تشخیص آن ها بسیار راحت است. این نوع دوربین های مداربسته عموما برای فضای داخلی یا مسقف مورد استفاده قرار می گیرد. دوربین سقفی یا گرد نام های دیگری است که برای این نوع دوربین به کار می رود.

  • هر دو نوع دوربین های مداربسته آنالوگ HD و تحت شبکه دارای کیفیت تصویر مناسبی هستند حتی دوربین های آنالوگ HD می توانند تا 8 مگاپیکسل رزولوشن داشته باشند که این خود به تنهایی می تواند کاربران را برای خرید ترغیب کند.
  • دوربین های دام تحت شبکه مدرن با تجزیه و تحلیل ویدئویی داخلی نیز در دسترس هستند و می توانند از طریق کابل سیگنال اترنت هزینه های نصب را دریافت نمایند.
  • همچنین به دلیل اینکه این نوع دوربین از فرمت فشرده‌سازی تصاویر استفاده نمی‌کند، تصاویر با کیفیت مطلوبی دریافت می‌شوند.
  • در نمونه تصویر دوربین مدار بسته تحت شبکه داهوا می توانید کیفیت تصویر این دوربین ها را در فضای باز مشاهده نمایید.
دوربین مداربسته لامپی نوعی دوربین بی سیم است که از طریق ماژول وایفای درون خود به مودم متصل شده و در هر جایی که باشید می توانید تصاویر را روی گوشی همراه خود مشاهده کنید. همچنین در دوربین استور انواع تجهیزات جانبی دوربین مداربسته از جمله سیم و کابل ، منبع تغذیه ، هارد و … کاربرد دوربین های مداربسته در جلوگیری از ارتکاب جرایم بسیار وسیع است. بطور مثال می توان به دوربین های دستگاه های خود پرداز اشاره کرد که برای شناسایی جرایمی چون وارد کردن تصادفی رمز کارت اعتباری کاربرد دارد. از آنجا که نمی‌توان هیچ‌وقت جلوی پیشرفت تکنولوژی را گرفت، یکی از بهترین کیفیت تصویر‌های موجود در جهان یعنی 4K نیز، پا به این عرصه گذاشت.

در این فروشگاه بهترین مدل های دوربین مداربسته از برند های معتبری از جمله داهوا ، هایک ویژن ، دی لینک ، شیائومی ، های لوک و … همین امر واردکنندگان دوربین های مداربسته را نیز به واردات بیشتر دوربین های آنالوگ نسبت به دوربین های دیجیتال سوق می دهد. در هر حال یکی از مزایای اصلی دوربین های آنالوگ قیمت پایین تر آنهاست. گرچه همین قیمت پایین در پروژه های بزرگ در بالابودن هزینه های سیم کشی گم می شود. توجه به این اصل که هر دوربین با یک سیم جداگانه به دستگاه کنترل کننده وصل می شود و این خود با افزایش تعداد دوربین ها و مسافت بالای بین دوربین ها هزینه هنگفتی را سبب می شود.

دوربین مدار بسته لنز فیکس

تمامی تقسیم بندی هایی که در بالا مطرح شد از عوامل موثر بر قیمت دوربین مداربسته هستند. در صورت انتخاب هر دوربینی، درصدی برمبنای ویژگی ها و قابلیت ها روی قیمت پایه افزوده خواهد شد. دوربین مداربسته 2 مگاپیکسل می تواند از دوربین 3 مگا پیکسل ارزان تر باشد به شرط آنکه تمام مشخصات دوربین ها به جز رزولوشن در هر دو یکسان باشد. اگر دوربین 2 مگاپیکسل دارای قابلیتی مانند دید در شب رنگی باشد و دوربین 3 مگاپیکسل دارای دید در شب IR به طور قطع دوربین 2 مگاپیکسل قیمت بالاتری دارد.

دوربین مداربسته بی سیم

امروزه مجله خبری دوربین مداربستههای جهانی تمایل زیادی به دوربین های دیجیتال نشان داده است. این دوربین ها همانگونه که از نامشان پیداست از امواج کاملا دیجیتال برای تحلیل و ارسال داده های تصویر و صدا استفاده می کنند. یعنی برخلاف دوربین های آنالوگ، این دوربین ها از همان ابتدای دریافت تصاویر امواج را دیجیتال می کنند. ضمن بکارگیری از امواج دیجیتال ، آنها تحت بستر شبکه کنترل و مرتبط می شوند. هر دوربین همانند یک وسیله در شبکه عمل می کند و به وسیله شناسه شبکه ip و در قالب الگوها و قوانین شبکه به مرکز کنترل متصل می گردد.

http://atisflower.ir