دسته‌بندی نشده

دستگاه لیوان کاغذی ایران لیوان خرید دستگاه های تولید لیوان کاغذی ایران لیوان | ایران کاپ

لیوان های کاغذی از جمله محصولاتی هستند که تقاضای خرید آن ها بالاست. با تولید لیوان کاغذی یک بار مصرف، می توانید با خیالی راحت این لیوان ها را بفروشید و درآمد خوبی داشته باشید. این دستگاه را میتوان در محیط۴۰ متر مربعی با احتساب مواد و انبار به کار برد. طول دستگاه در حدود ۳ متر و عرض ۱/۵ متر و ارتفاع آن کمتر از ۱/۵ متر است . برق مورد استفاده آن تکفاز۲۲۰v است که البته میتوان به ۳فاز هم تبدیل شود بدون اینکه در کارایی دستگاه خللی ایجاد گردد. کار با دستگاه بسیار ساده و آسان میباشد و #دستگاه_لیوان_کاغذی با توجه به نوع ساخت و قدرت تولید و تعداد تولید در دقیقه و کیفیت ساخت قیمت گذاری میگردند که معمولا یک دستگاه در ساعت بین ۲ تا ۲۵۰۰ عدد لیوان تولید میکند .

سرمایه لازم برای تولید ظروف یکبار مصرف | دستگاه لیوان یکبار مصرف

موضوع دیگر اجرای سیستم اتوماتیک برای این دستگاه ها می باشد به طوری که هدایت لیوان ها به داخل دستگاه به سادگی و به صورت خودکار انجام می گیرد و نیاز به دخالت دست نیست. سیستم های جدیدی که برای این دستگاه ها اجرا شده است سبب می شود که میزان فعالیت آن حرفه ای تر صورت گیرد. اما هر چه فضای بیشتری برای خط تولید در نظر بگیرید، در حین فرآیند تولید راحت تر هستید. در واقع فضای بیشتر موجب راحتی بیشتر شما می شود و راندمان کاری تان افزایش می یابد. در خرید این دستگاه ها حتما به سراغ مراکز معتبر که دارای شرکت رسمی هستند بروید. این مراکز به دلیل فعالیت های قانونی تمامی خدمات مورد نیاز را به شما ارائه می دهند و دستگاه های با کیفیتی نیز در اختیارتان می گذارند.

به همین علت، آنها باید به ابعاد و وزن دستگاه توجه ویژه ای داشته باشند تا با هیچ مشکل خاصی مواجه نشوند. معمولا میزان نیرو ورودی این دستگاه نیز بر اساس عواملی همچون اندازه و سرعت عملکرد آن تعیین می شود. اگر شما به دنبال راه اندازی کسب و کار در خانه هستید، بهتر است که به نیرو ورودی هم توجه داشته باشید. در مورد جدیدترین قیمت دستگاه تولید لیوان کاغذی می توانید با تیم فروش ما ارتباط بگیرید تا به سوالات شما مبنی بر قیمت این محصولات پاسخ داده شود. دقت کنید که مدل طراحی این دستگاه بسیار مهم است یعنی طراحی باید به صورتی باشد که کار به دستگاه خستگی زیاد به همراه نداشته باشد. اولین و مهمترین بخشی که باید هنگام خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی به آن توجه کنید، موتور آن است.

دستگاه لیوان کاغذی ایران لیوان خرید دستگاه های تولید لیوان کاغذی ایران لیوان | ایران کاپ گارانتی و خدمات پس از فروش به چه صورت است؟ کلیه دستگاه های تولید لیوان کاغذی نو و کارکرده توسط شرکت ما ضمانت شده و این شرکت خدمات پس از فروش آنها را تضمین می کند. دستگاه تولید لیوان کاغذی چای دار یک محصول جدید می باشد که فقط با استفاده از آب جوش شما می توانید یک چای دلنشین میل کنید. نظرات در مورد تولید لیوان کاغذی توسط دستگاه ویکتوری حاکی از این است که این دستگاه هزینه راه اندازی بالایی ندارد. یکی از ویژگی های مهمی که برای لیوان های کاغذی دیده می شود امکان تبلیغ بر روی دیواره بیرونی لیوان است. در واقع شما می توانید برند شرکت مورد نظر را بر روی لیوان درج کنید و این موضوع به سودآوری بیشتر کسب و کار شما کمک زیادی می کند. دستگاه تولید لیوان کاغذی مجهز به سیستم روغن کاری اتوماتیک با طول عمر بالا است.

طرح توجیهی تولید لیوان کاغذی | برآورد هزینه راه اندازی کارگاه تولید …

مصرف این لیوان ها زیاد است و در مکان های مختلفی مثل مساجد، بیمارستان ها، کلینیک ها و … همزمان با شروع مراسمات مختلف نیز مثل مراسم های عزاداری به دلیل پخش نذری و …، فروش این لیوان ها افزایش می یابد و به همین دلیل سود و منافع زیادی برای تولیدکنندگان به ارمغان می آورند. موضوع دیگر اجرای سیستم اتوماتیک برای این دستگاه ها است به طوری که هدایت لیوان ها به داخل دستگاه به سادگی و به صورت خودکار صورت می گیرد و نیاز به دخالت دست نخواهد بود.

  • برای مثال ظرفیت لیوان‌ها به صورت 7،6،5،4 الی 32 تقسیم بندی شده.این موضوع بر اساس هر اونس سنجیده می‌شود که هر اونس شامل 28/34 می‌باشد.
  • به عنوان مثال می توانید با تولید ظروف یکبار مصرف آلومینیومی، پلاستیکی و حتی تولید ظروف یکبار مصرف گیاهی، نیاز بخش بیشتری از بازار را پوشش دهید و از این طریق، بازار کاری خود را گسترش دهید.
  • می دانیم که سرعت دستگاه از فاکتورهای مهم در خرید محسوب می شود و خوشبختانه سرعت اجرایی برای این برند بسیار عالی در نظر گرفته شده است.
  • بنابراین، همه افراد می توانند با یک بودجه 300 میلیون تومانی، یک کسب و کار موفق با درآمد عالی برای خودشان به ارمغان بیاورند.
  • مجهز به سیستم کنترل کامپیوتری PLC، با کارکرد آسان و دارای قابلیت متوقف کردن خودکار خطا.