دسته‌بندی نشده

دوربین مداربسته خرید دوربین مدار بسته دوربین مال | tizbincctv

البته مجله خبری دوربین مداربسته دیگری دوربین نیز از نظر ظاهری وجود دارد که شامل دوربین کودک (بیبی کم)، دوربین خودرو، دوربین لامپی و … دوربین مداربسته پلاک خوان دارای رزولوشن و کیفیت تصویر بالایی هستند و با اتصال به نرم افزار پلاک خوان قادرند پلاک اتومبیل هایی که از آن نقطه تردد می کنند را ثبت کنند. هر چقدر رزولوشن تصویر آن ها بالاتر باشد، برد دوربین پلاک خوان نیز بیشتر می شود و قادر است از فاصله ی بیشتری پلاک ها را ثبت نماید.

  • اما اگر دوربین یا سیستم مداربسته خود را مستقیما در نزدیکی یک منبع گرمایی شدید مانند کوره یا بخاری قرار دهید ممکن است به دوربین شما آسیب رسانده و منجر به مختل شدن و یا حتی سوختن آن شود.
  • برندهای چینی معمولاً این دوربین های مداربسته را تا کیفیت ۵ مگاپیکسل تولید می‌کنند.
  • دوربین چشم ماهی نوعی از دوربین مداربسته است که معمولا به شکل دایره ای بوده و به صورت سقفی و در محیط‌های داخلی نصب می‌گردد.
  • دوربین بیبی کم که به دوربین پرستار یا دوربین مراقبت کودک هم معروف است، برای کنترل کودکان و سالمندان بسیار مناسب است.

نکته مهم و کاربردی در مورد دوربین مداربسته صدا دار داهوا این است که این سری محصولات مدار بسته برای ارسال سیگنال صدا به کابل و پورت جداگانه ندارند و از همان پورت و کابل کواکسیال کانال دوربین مداربسته متناظر صدا و تصویر به صورت یکجا ارسال می شود. اساس کار دید در شب در دوربین مداربسته دید در شب بر مبنای IR cut می باشد و کم شدن نور محیط دید در شب دوربین به صورت اتوماتیک فعال می شود. بستر کابل کشی در دوربین مدار بسته تحت شبکه کابل شبکه می باشد که این کابل شبکه با توجه به متراژ کابل کشی و محیط کابل کشی می تواند از نوع UTP یا SFTP باشد. دوربین مدار بسته تحت شبکه که به آن دوربین مدار بسته آیپی IP نیز گفته می شود دارای کیفیت تصویر HD بوده و تا کیفیت تصویر های 4K را پشتیبانی می کنند. در دوربین های نظارتی وریفوکال موتورایز شما به وسیله دستگاه DVR تصویر را زوم می کنید و تصویر دوربین مداربسته به صورت کاملا اتوماتیک روی تصویر مورد نظر فوکوس می شود. دوربین مداربسته متحرک را بام های دوربین مدار بسته اسپید دام یا دوربین PTZ نیز می شناسند.

دوربین مدار بسته پلاک خوان زومیکس مدل ZO-P 370

به دلیل وارداتی بودن اکثر محصولات قیمت متناسب با قیمت ارز تغییر خواهد کرد .چرا که قیمت ارز در قیمت تجهیزات امنیتی تاثیر بسیار خواهد داشت. مشاوره رایگان در زمینه تجهیزات امنیتی با توجه به نیاز خود را دریافت می کنید. تیم دوربین استور آماده ی اجرای انواع سیستم های حفاظتی و امنیتی مختلف اداری ، تجاری ، خانگی و … چی چی چی | سایت راهنمای خرید ، نقد و بررسی کالا به شما کمک میکند تا بهترین انتخاب را برای خرید کالا های خوب داشته باشید. زرین سیستم در کلیه مناطق استان هایتهران،البرز،مازندران وخراسانبه ارائه خدمات و تجهیزات سیستم های حفاظت الکترونیک به صورت حضوری می پردازد.

تکنولوژی DNR در دوربین مداربسته

نقش اساسی دوربین مداربسته در کنترل ترافیکیکی از کاربردهایی که برای دوربین مدار بسته از دیرباز تعریف شده است در کنترل ترافیک و پایش شهری می باشد. اولین نیازی که در بکارگیری و خرید دوربین مدار بسته پاسخ داده می شود امنیت یک مکان می باشد. علت از کار افتادگی هارد دیسکهای دوربین مداربسته همچنین می تواند به عواملی مثل مشکل سیستم پاور تامین برق مربوط شود. پاورهای کامپیوتر هم در مدلهای مختلفی برای سیستم های متفاوت طراحی شده اند حال آنکه پاورهای دستگاههای دوربین مداربسته هم همین طور هستند. بعضی موارد پاوری که برای دستگاه DVR استفاده می شود بسیار ضعیف است و نمی تواند بیش از 1 هارد دیسک را هم پشتیبانی نماید.

کاربرد دوربین مداربسته خورشیدی برای مکان هایی است که دسترسی به برق و یا امکان سیم کشی در آن ها وجود ندارد. در صورت نیاز به نصب دوربین مداربسته شما می توانید در هنگام سفارش محصول با کارشناسان ما برای نصب محصول خود هماهنگی های لازم را انجام دهید . فروشگاه دوربین استور عرضه کننده انواع دوربین مداربسته ، دستگاه DVR ، انواع سیستم های حفاظتی و نظارتی اماکن ، ادارات و منازل می باشد . ⚠️ نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید ، تمام دوربین های مدار بسته فروشگاه دیده بان دارای دید در شب و انتقال تصویر روی گوشی موبایل هستند. در صورت بروز یک حادثه مانند آتش سوزی یا سرقت، کارشناسان شرکت های بیمه بدون تحقیق و مشاهده های میدانی، با شما برای پرداخت خسارت همکاری نخواهند کرد. بهترین راهکار برای حل این مشکل استفاده از دوربین های مداربسته در محل کار یا محل سکونت خود می باشد.

http://atisflower.ir