دسته‌بندی نشده

دوربین مداربسته + لیست قیمت دوربین مداربسته به همراه راهنمای خرید | tizbincctv

قیمت دوربین مداربسته با قابلییت استارلایت بیشتر از سایر انواع دوربین مداربسته دید در شب می باشد؛ همینطور این دوربین مداربسته به تعداد محدود در بازار ایران موجود است؛ برای خرید دوربین مدار بسته استارلایت آن را در بین دوربین داهوا جستجو کنید. یکی از مهمترین موارد و پارامتر های در خرید دوربین مدار بسته میزان توانایی دوربین در هنگام قرار گیری در محیط های تاریک است (دید در شب, مادون قرمز ) . سطوح روشنایی با واحد لوکس اندازه گیری می شوند، هر چه این عدد برای دوربین مداربسته پایین تر باشد نور کمتری برای بازسازی تصویر احتیاج دارد .

  • در ابتدا تنها دوربین های مداربسته آنالوگ (غیر دیجیتال) ساخته شده بودند که کیفیت پایین تصاویر و عدم دسترسی به شبکه از معایب آن به شمار می رفت.
  • البته قیمت دوربین مداربسته در برند های مختلف قیمتی متغیر دارد و قیمت یکسانی نمی توان تعیین کرد .
  • دوربین های مداربسته داهوا گذشته از داشتن گواهینامه ISO9001 سیستم های مدیریت کیفیت، و برخی از گواهی نامه های بین المللی مانند UL، CE، FCC را نیز دارا می باشد.

دوربین مداربسته بعد از دزدگیر یکی از مهم ترین نقش رو در تامیین امنیت فضا های صنعتی و اداری بازی می کند . که همیشه نقش مکمل رو در سیستم های امنیتی ایفا کرده مثلا زمانی که شما در سفر هستید و دزدگیر تون براتون پیامک هشدار ارسال میکنه میخوایین وضعیت رو چک کنید دوربین مداربسته با بحث انتقال تصویر راه دورش همیشه به کارتون میاد . همچنین با توجه به امکان راه داشتن پشت بام از خانه های اطراف دیوار ها و مرز بین دیوار همسایه را نیز با دوربین مدار بسته دید درشب قوی پوشش دهید. دوربین مدار بسته برای پشت بام هایکی از محل های ورود به ساختمان پشت بام می باشد و شما باید محل ورودی از طریق پشت بام را با دوربین مداربسته پوشش دهید. اگر در ساختمان یا اداره درب پشتی وجود دارد در این نقطه هم از دوربین مداربسته با پوشش دهی مناسب و همچنین دید در شب مناسب استفاده نمایید.

دوربین مگنتی بیسیم SQT ا sqt camera

قیمت مقرون به صرفه این سری از دوربین ها و کیفیت مناسب از مهم ترین ویژگی های جذب مشتری آنهاست. برای خرید دوربین مداربسته باید اطلاعاتی در رابطه با مشخصات آن داشته باشید مثلا برند ، قیمت دوربین مدار بسته و فروشگاه مطمئنی که از آن خریداری کنید ، اطلاعاتی است که باید بدست آورید. هدف از نصب دوربین مدار بسته، داشتن امنیت، آرامش و نظارت بر عواملی است که در طول روز اتفاق می افتد. هدف از خرید دوربین مدار بسته به چند اصل منتهی می شود؛ حفاظت، حراست و ایمنی، کنترل ترافیک، کنترل، مدیریت و نظارت و در نهایت آموزش و تحقیقات. دوربین های مداربسته آنالوگ ساده ترین و قدیمی ترین نوع دوربین مداربسته هستند که اتصال با سیم و نصب آسانی دارند.

دوربین بیسیم بولت آیمو مدل Imou Bullet 2E IPC-F22FP-D

بعنوان مثال به کار گیری دوربین های نظارتی و امنیتی در خط تولید یک کار خانه می تواند علاوه بر اینکه خطای انسانی را کاهش می دهد، نظارت بر تولید به صورت جامع و با هزینه بسیار کمتری با خرید و قیمت دوربین مداربسته صورت می گیرد. و علت خرید و قیمت دوربین مداربسته آشنا می کنیم و سعی می کنیم تا شما در انتخاب یک سیستم دوربین های نظارتی و امنیتی به صورت کامل راهنمایی کنیم. قبل از خرید دوربین مداربسته نور محیط را بدقت در شب و روز بررسی نمایید و اگر به تصاویر در تاریکی و شب نیاز دارید دوربین مداربسته دید در شب و مادون قرمز را انتخاب کنید.

دوربین دام 4 مگاپیکسل داهوا DAHUA HDW 1400EMP-A

هر کمجله خبری دوربین مداربسته از این دوبین ها می تواند هم در محیط خارجی و هم داخلی نصب شوند اما دوربین دام به علت دارا بودن ویژگی ها خاصی که دارند گزینه ی مناسب تری برای محیط های داخلی و فضا های بسته می باشد. این در حالیست که نصب دوربین های مداربسته بولت عمدتا در فضای های باز صورت می گیرد. امکان انتقال تصویر این امکان را برای کاربر دوربین مدار بسته فراهم می کند تا در هر ساعت از شبانه روز بتواند محل مورد نظر را مانیتور نماید. تصاویر دوربین مدار بسته برای اینکه در حالت کلی فضای کمتری را بر روی هارد دستگاه dvr دی وی آر اشغال نماید از یک فرمت فشرده سازی استفاده می کند.

http://atisflower.ir