دسته‌بندی نشده

داهوا لیست قیمت فروش، سفارش و خرید دوربین مدار بسته داهوا DAHUA | tizbincctv

همچنین می مجله خبری دوربین مداربستهید فیلم های دوربین مداربسته را به صورت آفلاین که بر روی حافظه دستگاه ضبط تصاویر ذخیره شده است مشاهده نمایید. دوربین های آنالوگ یا همان دوربین های غیر دیجیتال اولین مدل از دوربین های مداربسته بودند که پا به عرصه ظهور گذاشتند. این دوربین ها با استفاده از کابل کواکسیال به دستگاه DVR متصل می شوند و برق رسانی به این دوربین ها باید به وسیله آداپتور دوربین انجام پذیرد. از ضعف های دوربین آنالوگ می توان کیفیت پایین فیلمبرداری و عدم اتصال به شبکه را اشاره نمود. برای بهبود کیفیت فیلمبرداری دوربین های آنالوگ، نسخه های متفاوتی از روی این دوربین ساخته شد که کیفیت دوربین های آنالوگ را تا حد دوربین های تحت شبکه بالا می آورد.

  • دوربین‌های تحت شبکه قابلیت ارتباط از طریق شبکه‌های بیسیم را نیز دارند و امنیت آنها در صورت رعایت اصول ایمنی بسیار بالاست.
  • این دوربین‌ها در بیشتر مواقع دید در شب دارند و کیفیت بسیاری را هم از خود نشان داده‌اند.
  • یا ساده‌تر بگویم شما با ثبت نام در سرور مربوط و ثبت شماره سریال دستگاه dvr بدون نیاز به آی پی استاتیک و یا ایجاد تغییرات در مودم خود با اتصال کابل شبکه به dvr یا متصل کردن سیم کارت به دستگاه خود امکان ارتباط و انتقال تصویر را دارید.
  • از ضعف های دوربین آنالوگ می توان کیفیت پایین فیلمبرداری و عدم اتصال به شبکه را اشاره نمود.

در متراژ های بالا نوع و قیمت کابل تاثیر خیلی زیادی بر قیمت کل سیستم خواهد داشت. معمولاً دستگاه های DVR و NVR معمولی و پرفروش موجود در بازار کیفیت ضبط تصویری بین 1.3 الی 2 مگاپیکسل دارند. دوربین های بی سیم اندکی از دوربین های کابلی AHD – TVI – CVI گرانتر هستند ، ولی توصیه می کنیم برای جاهایی که امکان کابل کشی دارید ، حتماً دوربین های کابلی نصب نمایید که پایداری سیستم بسیار بالاتر است و نویز و… به طوری که هرچه تعداد پیکسل های یک دوربین بیشتر باشد، کیفیت تصویر بالاتر می رود و در واقع رزولوشن یک تصویر را به وجود می اورد. به عنوان مثال اولیای یک کودک می توانند زمانی که فرزندشان در داخل مهد کودک می باشد از طریق دوربین های امنیتی و نظارتی کنترل نمایند. و کاربر باید هارد را جداگانه با توجه به نوع نیاز تهیه و در داخل دستگاه DVR قرار دهد.

تاثیر هارد در قیمت خرید دوربین مدار بسته

قبل از آنکه دوربین مداربسته خود را انتخاب کنید شرایط آب و هوایی و میزان دمای منطقه مورد نظر را بسنجید. در صورتی که به دنبال سیستم مداربسته با کیفیت هستید حتما از برندهایی که از چیپست مناسب استفاده میکنند انتخاب نمایید ما به شما داهوا را پیشنهاد میکنیم. ظرفیت هارد مورد نیاز باتوجه به تعداد دوربین ها ، حجم تصاویر گرفته شده(که متناسب با کیفیت افزایش می یابد)، مقدار ساعات تصاویر ضبط شده و تعداد روز های نگه داشتن آنها ، محاسبه می شود. یک هارد با ظرفیت یک ترابایت مناسب برای ذخیره تصاویر تا چهار دوربین می باشد. تولیدکنندگان امنیتی معتبر دارای سابقه طولانی در این صنعت هستند و می‌توانند کارکرد محصولات خود را تضمین کنند.

دوربین IPC-HFW2431TP-AS-S2 داهوا

شناسایی موثر و دقیق این وسایل نقلیه، اجازه ورود و خروج وسایل نقلیه ثبت نام شده و دریافت هزینه پارکینگ، به راحتی با این تجهیزات قابل انجام است. دوربین مداربسته پلاک خوان از انواع دوربین مداربسته است که در کنترل ترافیک، هوشمندسازی پارکینگ ها مورد استفاده قرار می گیرد. در فروشگاه اینترنتی فرافن مارکت می‌توانید انواع دوربین مدار بسته باکیفیت از معتبرترین برندهای جهان را انتخاب و خریداری نمایید و در صورت نیاز به مشاوره فنی کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید. فرافن مارکت با سابقه و قدمت نزدیک به دو دهه فعالیت در زمینه فروش دوربین مداربسته، شما را در انتخاب بهترین دوربین مداربسته و مناسب ترین پکیج دوربین مداربسته یاری خواهد کرد.

دوربین های مجهز به مادون قرمز در تاریکی مطلق می توانند تصاویر شفافی از محیط ارائه کنند. برخی از سازندگان دوربین مداربسته از جمله داهوا , مکسرون , تیاندی , هایک ویژن و . اقدام به ارائه تکنولوژی جدید جهت دید در شب بصورت رنگی نموده اند .دوربین های مداربسته ی که از این تکنولوژی بهره می برند را اصطلاحا استارلایت می نامند. دوربین های مدار بسته انواع مختلفی دارند که کاربرد و ویژگی هر یک از آن ها متفاوت است و بنا به نیاز افراد انتخاب می شوند.

http://atisflower.ir