دسته‌بندی نشده

دوربین مداربسته کوپر با بدنه فلزی و دید در شب و در روز فوق العاده دو مگاپکیسل و چیپ پیشرفته | tizbincctv

در نوع آنالوگ آن تصاویر اول به سیگنال های رادیوی تبدیل می شوند و بعد آن ها را به دستگاه ارسال می کند. امروزه خرید دوربین مدار بسته بی سیم تحت شبکه به شدت افزایش یافته؛ چرا که با اتصال به اینترنت دوربین مدار بسته به راحتی راه اندازی می شود. دوربین مداربسته دام با شکلی گنبدی شکل برای فضای داخلی طراحی تولید شده است. شکل ظاهری این دوربین مداربسته کمک می کند که تصاویر را به صورت ثابت در یک زاویه فیلم برداری کند. دوربین مدار بسته دام را با توجه به شکل ظاهری آن بر روی سقف نصب می کنند. انواع دوربین مداربسته با تکنولوژی های آنالوگ و تحت شبکه تولید شده است که می توانید از بین آن ها دوربین مدار بسته مورد نظر خود را پیدا کنید.

  • دوربین مداربسته لامپی نوعی دوربین بی سیم است که از طریق ماژول وایفای درون خود به مودم متصل شده و در هر جایی که باشید می توانید تصاویر را روی گوشی همراه خود مشاهده کنید.
  • دوربین ها از نظر لنز به دو دسته عمده لنز ثابت یا Fixed و لنز متغیر یا Varifocal تقسیم می شوند.
  • دوربین های مدار بسته دائما در حال دریافت نویزهایی که توسط دستگاه‌های اطرافش یا دیگر مدارات داخل خودش تولید می‌شوند، است.
  • لازم به ذکر است جهت انتقال تصویر روی موبایل نیاز به مودم و اشتراک فعال اینترنت دارید که باید از شرکت های ارائه دهنده سرویس اینترنت مانند ایرانسل ، مبین نت ، شاتل و …
  • برخی از سازندگان دوربین مداربسته از جمله داهوا , مکسرون , تیاندی , هایک ویژن و .
  • رنگ در تصویر دید در شب باعث می شود که جزییات تصویر در هنگام تاریکی و نور کم بیشتر مشخص باشد.

البته مجله خبری دوربین مداربسته دوربین مداربسته در برند های مختلف قیمتی متغیر دارد و قیمت یکسانی نمی توان تعیین کرد . دوربین مدار بسته را به مانند تمام وسایل دیگر، به راحتی از طریق اینترنت میتوان خریداری کرد. باخرید آنلاین دوربین مداربسته از سایت های معتبر و مطمئن از ایمنی هر محیطی آرامش خاطر خواهید یافت. با مدرن شدن دوربین های مدار بسته حتی برخی والدین برای کنترل رفتار کودکان با یکدیگر و یا نوع برخورد پرستار با بچه ها، خانه های خود را نیز مجهز به دوربین مداربسته میکنند و می توانند از راه دور با گوشی خود محیط خود را نظارت داشته باشند . دوربین های باکس نوع دیگری از دوربین مدار بسته هستند که بیشتر کاربری صنعتی دارند.

ریست کردن پسورد DVR

در سال های اخیر شرکت داهوا دوربین های جدید صدا دار خود را طراحی و روانه بازار کرد. علاوه بر این، ادغام هوش مصنوعی در لایه‌های اساسی فناوری منجر به استفاده از هوش مصنوعی برای بهینه‌ سازی و بهبود همه حوزه‌های نظارت تصویری، از تنظیم دوربین گرفته تا بهبود کیفیت تصویر گرفته تا تجزیه و تحلیل می‌شود. بعضی از DVR های ارزان قیمت هم که از پاورهای 2 آمپر استفاده می کنند که نمی تواند 3 هارددیسک را پشتیبانی کنند و معمولا دچار مشکل تامین برق هستند. اما پی بردن به این مشکل برای کاربران سخت است و مشکل را اغلب از هارددیسکها می بینند.

دوربین مداربسته پلاک خوان

این برق توسط یک منبع تغذیه با تبدیل برق AC شهری به 12 ولت DC برای سیستم مدار بسته تامین می شود. درباره دوربین های نظارتی و انواع آن در قسمت های قبل به صورت کامل توضیح دادیم. این سری محصولات دوربین نظازتی برای ارائه یک تصویر کلی مناسب می باشد که معمولا در وسط اتاق و به صورت سقفی نصب می شوند. معمولا جنس بدنه دوربین به دو دسته کلی پلاستیک و فلز دسته بندی می شوند. یک محیط کاری انعطاف پذیر از پذیرش روزافزون فرهنگ کار ترکیبی شبکه ای ناشی شده است.

نحوه انتخاب هارد برای دوربین های مدار بسته

یکی دیگر از معیار هایی که پیش از خرید باید در نظر گرفته شود، برند دوربین مداربسته است. از آنجایی که برند های برتر به دلیل حفظ رضایت مشتری همواره سعی بر این داشته که محصولی با کیفیت با طول عمر بالا تولید کنند. دوربین مداربسته به انگلیسی Closed Circuit Television نامیده می شود که به طور مخفف آن را با CCTV می شناسیم و به موجب آن به راحتی می توانید هر محیطی را تحت نظارت قرار داده و بستر مناسبی برای حفظ امنیت خود و اطرافیانتان فراهم کنید. معیار دیگری که می توانیم برای دسته بندی دوربین های مداربسته ارائه کنیم لنز دوربین است. دوربین ها از نظر لنز به دو دسته عمده لنز ثابت یا Fixed و لنز متغیر یا Varifocal تقسیم می شوند.

http://atisflower.ir